LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Transplantatie voor Jonge man geweigert door AGIS

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
CarrieVO

Transplantatie voor Jonge man geweigert door AGIS

Ongelezen bericht door CarrieVO »

Wat doe je als zorgverzekering weigert een nodige transplantatie te betalen?
De nodige transplantatie is opgenomen in de verzekering
4 artsen in 3 verschillende ziekenhuizen in 2 landen heeft bezwaar ingediend bij de zorgverzekeraar
De "case" is in internationale artsen forum besproken
Zonder transplantatie word z´n lichaam langzaam versleten door chronisch ontsteking
Het reden voor afwezen... dit is experimenteel, meer medisch bewijs is nodig
In kinderen is dit een zeldzaam ziekte
In volwassen is dit nog meer zeldzaam
Volgens de artsen zal behandeling altijd experimenteel blijven want dit is zeldzaam en dus de eis van de zorgverzekering om met medisch bewijs te komen kan nooit ingevuld worden
Wij kunnen geen EUR100,000 betalen
en zo mag een jonge man (26) die is net papa geworden dood gaan omdat de nodige zorg word hem geweigerd --- je weet hoe ontsteking voelt in je vinger, dan probeer dat gevoel uit te breiden in alle gewrichten,pezen,spieren en organen. Dit wens je geen hond aan.
IK WIL MIJN ZOON NIET KWIJT - DIT IS NEDERLAND, HOE IS HET MOGELIJK NODIGE ZORG WORD GEWEIGERD ALS DE ARTSEN ZEGGEN ZONDER TRANSPLANTATIE IS ER NIETS MEER TE DOEN?
Ik gaan vanuit de gespaarde centen zullen de portemonnee bij Agis goed aanvullen

crazyme

Re: Transplantatie voor Jonge man geweigert door AGIS

Ongelezen bericht door crazyme »

Waar gaat het precies over ?

- Welke ziekte
- Welke artsen
- Welke behandeling is experimenteel

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Idd waar gaat het om?

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

ik vrees dat er altijd dingen zullen zijn die niet betaald kunnen worden
zelfs levens hebben een prijs
zelfs in nederland

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Carrie, begrijp dat dit een roep om hulp is. Helemaal geen "charmante" oplossing maar misschien kunt u bij de grootste krant van Nederland uw verhaal kwijt. Er worden vaak dit soort schrijnende artikelen opgenomen waar toch een groot deel van de mensen in Nederland op wil reageren en u op deze, uiteraard niet zo'n alledaagse manier, er een klein kansje is dat u toch het benodigde geld voor deze behandeling kan gaan betalen. Dat dit op zo'n manier eventueel wel mogelijk is, is erg maar (helaas) niet ongebruikelijk. Op bovenstaande manier is uiteindelijk de kleindochter van mijn vriendin in Amerika geholpen en konden haar ouders, door de geldinzameling, met haar mee.

Gesloten