LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitbetaling declaraties
uitbetaling declaraties
Mijn verzekeraar IZZ stuurde mij een bevestiging dat op 27 november 2 declaraties zijn overgeboekt naar mijn rekening. 6 telefoontjes met hun klantenservice en 2 telef. met de bank later, nog steeds geen geld op mijn rekening. Ze houden gewoon vol dat bij hun geregistreerd staat, dat betaald is en dan is betaald. Mijn voorstel dat ik kopiën van mijn afschriften wil opsturen, heeft volgens hen geen zin. Hoe kan ik nu nog aan mijn geld komen?
Re: uitbetaling declaraties
incassoprocedure opstarten (ja dat kan een particulier ook..) heeft u wel bewijzen waarop staat dat men het goede rekeningnummer heeft en hoeveel u tegoed heeft?
Re: uitbetaling declaraties
Ze hebben mij 4 keer telefonisch bevestigd dat ze 192,50Euro hebben overgemaakt naar mijn gironummer. (hebben het goede nr. genoemd)Bij mijn weten gaat betalen van giro naar giro onmiddellijk. Op papier heb ik alleen het overzicht van de declaraties en het totaalbedrag dat ze op 27 november(staat in de brief) zouden hebben overgemaakt.
Ik heb aangeboden copieën van mijn afschriften op te sturen. Werd geweigerd. Had geen zin volgens telefoniste.
Ik heb aangeboden copieën van mijn afschriften op te sturen. Werd geweigerd. Had geen zin volgens telefoniste.