Goedendag
Ik ben gescheiden met alle problemen van dien.
Dus 2 kinderen meenemen,opnieuw beginnen enz.
2 jaar konden wij geen unive betalen ivm geen inkomen voor ernstig zieke kind.
in 2009 eindelijk inkomen voor haar dmv 400 per maand.
unive wordt hier maandelijks automatisch van betaald door de instantie waar dit geld vandaan komt.
Nu krijg ik ineens allemaal incasso brieven van Greydon met gigantische bedragen erbovenop.
dus over de gehele schuld,krijgen wij veel incasso brieven,
Blijkt dat unive de schuld in delen aanmeld bij Grydon,dus zo worden iedere 2 a 3 maanden een incasso naar Greydon gestuurd over alleen die maanden,en zo het bedrag opgevoerd door al die extra kosten.
Dus voor 1 jaar,word dit in vijfen naar Grydon gestuurd.
Betalingsregeling gevraagd aan Unive,kreeg ik na 3 maanden een brief dat ze niet accoord gaan.
Nu bij CVZ aangedient met wederom 50 extra per maand erbovenop.
wordt iedere maand schuld dus 150 + nog die incasso kosten??
+ haar normale ziektekosten + 300 per maand.
waarom niet reageren op de brief waarop ik ze vroeg de gehele schuld neer te zetten,zodat ik overzicht heb wat er nog totaal resteerd aan unive te betalen??
ze krijgt dus maar 400 per maand,is ernstig ziek,word verzorgd,ligt aan zuurstof,woont nog thuis.
Hoe kan unive in hemelsnaam niet mee willen werken aan een regeling bij een kind die aan de zuurstog ligt en maar 400 per maand krijgt.
Dan ga je de kosten toch niet opjagen,dan komt het geld er nooit.
Op brieven reageren ze niet,regeling gaan ze niet accoord,maar wel de kosten opjagen voor duizenden euro's?
alles wat ik naar unive betaal voor haar schuld,storten ze terug??
Wat wilt unive nu eigenlijk? betalen of niet?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UNIVE .Alweer
Re: UNIVE .Alweer
misschien een optie om toch langs een kantoor bij unive te gaan praat makkelijker dan een brief, succes.
-
Re: UNIVE .Alweer
Hallo,
Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van Univé.
Graag willen wij met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Univé webcare team
Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van Univé.
Graag willen wij met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Univé webcare team