LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] unive daar plukt u GEEN vruchten van

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
lil_26

unive daar plukt u GEEN vruchten van

Ongelezen bericht door lil_26 »

ik heb altijd al een verzekering bij unive gehad sinds ik ben verhuisd is het misgegaan

unive heeft mijn gegevens verkeerd in hun systeem gezet zelfde cijfers van de postcode andere letters waardoor mijn post op een ander adres is aangekomen

volgens unive heb ik sinds 2008 al een betalingsachterstand waarvan ik dus niet op de hoogte was omdat alles naar oud en nieuw(verkeerd) adres is gestuurd.

ik heb keurig netjes de achterstand betaald van 2008 en wat blijkt ik krijg ineens een brief van deurwaardersbedrijf dat ik in 2009 ook niet betaald zou hebben.

direct alle rekeningen nagekeken en wat blijkt alles is afgeschreven naar unive alleen volgens hun nooit aangekomen !

of ik dus even 675,- wil betalen aan de deurwaarder of anders voor de rechter wil verschijnen.

ik heb direct deurwaarders bedrijf gebeld en moest alle bewijzen opsturen dit heb ik dan ook direct de zelfde dag gedaan vervolgens paar keer over en weer gebeld met steeds de mededeling we zijn het aan het uitzoeken u krijgt schriftelijk bericht.

inmiddels door unive aangemeld als wanbetaler en een loonbeslag iedere maand
nu krijg ik van de week weer een brief van de deurwaarder dat ik die 675 euro moet betalen of voor de rechter moet verschijnen.

weet iemand hier raad mee ????

word er inmiddels moedeloos van dit speelt al minimaal een jaar :(

Pindakaaspotje

Re: unive daar plukt u GEEN vruchten van

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.

lil_26

Ongelezen bericht door lil_26 »

ik vind het vreemd dat ze zomaar loonbeslag leggen zonder diegene te informeren.

en als je iemand toezegt schriftelijk bericht te geven dat je dan zonder pardon een dagvaarding stuurt ik heb alle papieren nog steeds bij elkaar en een uitdraai van alle bedragen die naar unive en de deurwaarder zijn overgemaakt !

tiptoo

Ongelezen bericht door tiptoo »

misschien een optie effe langs het kantoor van unive te gaan met bewijzen , praat makkelijker dan via mail of telefoon, succes.

berend12

Ongelezen bericht door berend12 »

Ik zou eens met iemand van een Rechtswinkel gaan praten.
link

uvit webcare

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Beste lil_26,

Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van Univé.

Graag willen wij met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar [email protected]. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Univé webcare team

Gesloten