LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Unive,daar plukt u geen vruchten van.
Unive,daar plukt u geen vruchten van.
Iedere afhandeling van lopende zaken is een fiasco als het zich om Unive gaat.
Sinds maart 2009 woon ik in Belgie.
Aangezien ik in Nederland werk ben ik verplicht verzekerd in Nederland.
Sindsdien ben ik tegen de volgende problemen opgelopen:
*Toen ik verhuisde naar Belgie had ik een E 106 formulier nodig.
Dit moest Unive mij opsturen.
Ik moest dit zo spoedig mogelijk ontvangen anders kon ik mij in Belgie niet verzekeren.
Dit heeft 6 weken geduurd eer dat Unive dit had opgestuurd.
Ik kon mij al die tijd niet in Belgie verzekeren maar daar had Unive niets mee te
maken.
"Opsturen van een dergelijk formulier kost bij hun 6 weken".
*Toen ik in belgie ging wonen ben ik na 2 maanden verhuist naar een ander huis.
Het heeft mij een jaar gekost(en vele mails,telefoontjes ed) eer dat de adreswijziging werd doorgevoerd door Unive.
De nieuwe bewoner had al vele malen geklaagd bij mij hierover.
*Iedere maand krijg ik een acceptgiro toegestuurd.
Hier moet ik voor betalen maar ik heb al verschillende malen aangegeven dat ik deze niet wil.
Deze kost nml 50 cent terwijl ik altijd via internetbankieren betaal.
Reageren doen ze niet meer en hun mailbox zit ook vol.
Krijg mijn klachten gewoon teruggestuurd met de mededeling dat hun mailbox vol is.
Kortom de prijzen vliegen omhoog en hun service holt achteruit:"Unive daar plukt u geen vruchten van".
Sinds maart 2009 woon ik in Belgie.
Aangezien ik in Nederland werk ben ik verplicht verzekerd in Nederland.
Sindsdien ben ik tegen de volgende problemen opgelopen:
*Toen ik verhuisde naar Belgie had ik een E 106 formulier nodig.
Dit moest Unive mij opsturen.
Ik moest dit zo spoedig mogelijk ontvangen anders kon ik mij in Belgie niet verzekeren.
Dit heeft 6 weken geduurd eer dat Unive dit had opgestuurd.
Ik kon mij al die tijd niet in Belgie verzekeren maar daar had Unive niets mee te
maken.
"Opsturen van een dergelijk formulier kost bij hun 6 weken".
*Toen ik in belgie ging wonen ben ik na 2 maanden verhuist naar een ander huis.
Het heeft mij een jaar gekost(en vele mails,telefoontjes ed) eer dat de adreswijziging werd doorgevoerd door Unive.
De nieuwe bewoner had al vele malen geklaagd bij mij hierover.
Hier moet ik voor betalen maar ik heb al verschillende malen aangegeven dat ik deze niet wil.
Krijg mijn klachten gewoon teruggestuurd met de mededeling dat hun mailbox vol is.
Kortom de prijzen vliegen omhoog en hun service holt achteruit:"Unive daar plukt u geen vruchten van".
-
Re: Unive,daar plukt u geen vruchten van.
Het staat je toch vrij om een andere verzekeraar te kiezen.
Als deze problemen al spelen sinds 2009 begrijp ik niet waarom je unive niet allang hebt opgezegd
Als deze problemen al spelen sinds 2009 begrijp ik niet waarom je unive niet allang hebt opgezegd
Omdat ze de goedkoopste zijn en ik gezien de vele klachten over andere zorgverzekeringen eigenlijk niet goed weet welke ik dan moet nemen.
Ik zat eerst bij CZ maar ook daar hoor ik veel klachten over.
Ik zat eerst bij CZ maar ook daar hoor ik veel klachten over.
Anderzorg is de goedkoopste.
Bij mijn vergelijkingsite was zekur de goedkoopste.
Maar Zekur is ook een onderdeel van Unive
Maar Zekur is ook een onderdeel van Unive
Je kan ze ook machtigen , dan heb je geen extra kosten.
-
Beste Nikaj1973,
Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van Univé.
Graag willen wij met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar [email protected]. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Univé webcare team
Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van Univé.
Graag willen wij met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar [email protected]. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Univé webcare team
U kunt wel hier over willen komen als iemand die mij serieus probeert te helpen maar ik heb nog steeds niets van u vernomen nadat ik u een brief heb verstuurd al meer dan 1 week geleden.
Ik heb ook enorme problemen met UNIVE , helaas daar is geen communicatie in deze bedrijf
Ik betaal nu nog steeds voor jaren die ik niet eens verzekerd was bij de UNIVE
Als ik hun belt dan hoor ik sorry bij ons is uw schuld verjaard naar doorgeven dat aan de deurwaarder doen ze niet
UNIVE plukt mijn kaal en dat zijn zeker de vruchten van hun
OPLICHTERS !!!!!!
Ik betaal nu nog steeds voor jaren die ik niet eens verzekerd was bij de UNIVE
Als ik hun belt dan hoor ik sorry bij ons is uw schuld verjaard naar doorgeven dat aan de deurwaarder doen ze niet
UNIVE plukt mijn kaal en dat zijn zeker de vruchten van hun
OPLICHTERS !!!!!!
Opvallend dat Unive zich op deze site meldt, en daarna niets doet.
Kwestie van "pappen en nathouden"?
Bij mijn klacht op deze site, gebeurt nu exact hetzelfde!
Waardeloos naar mijn idee.
Succes!
Kwestie van "pappen en nathouden"?
Bij mijn klacht op deze site, gebeurt nu exact hetzelfde!
Waardeloos naar mijn idee.
Succes!
Dat viel mij ook al op ja.
maar goed volgend jaar maar een andere zorgverzekering nemen dan
maar goed volgend jaar maar een andere zorgverzekering nemen dan
Univé kan alleen van een Nederlandse bankrekening geld automatisch afboeken zonder kosten.
Als je een rekening bij buitenlandse bank hebt zijn die extra kosten voor jou.
Maar als je kosten wilt besparen, ik betaal normale Univé per jaar met korting.
Dat mag dus ook en je hebt geen12x meer controle maar 1x en nog leuke korting ook....
Als je een rekening bij buitenlandse bank hebt zijn die extra kosten voor jou.
Maar als je kosten wilt besparen, ik betaal normale Univé per jaar met korting.
Dat mag dus ook en je hebt geen12x meer controle maar 1x en nog leuke korting ook....
De rekening van mij die bij Unive bekent is is een nederlandse rekening.
21 maart jl hebben ze hier op deze site gereageerd.
Na het sturen van een email zoals werd gevraagd heb ik niets meer gehoord.
En er is ook niets meer verandert.Gewoon waardeloos.
Ze doen niks,maar goed volgend jaar ben ik daar weg in ieder geval.
Na het sturen van een email zoals werd gevraagd heb ik niets meer gehoord.
En er is ook niets meer verandert.Gewoon waardeloos.
Ze doen niks,maar goed volgend jaar ben ik daar weg in ieder geval.
-
Als alternatieve verzekering kunt u misschien kiezen voor een kleine verzekeraar, zoals DSW of Salland. Kijk of Salland ook in 2012 net zo'n hoge premiekorting geeft als dit jaar , als je precies 500 euro extra eigen risico neemt. Dit jaar is dit namelijk 300 euro korting. Salland geeft echt goede service.
Ook DSW staat heel goed bekend. Daar is de premiekorting voor een extra eigen risico van 500 euro minder groot, zodat deze verzekering in dat geval wat duurder is. DSW biedt wel een aanvullende verzekering aan, die ook de gewone tandarts voor een deel dekt.
Ook DSW staat heel goed bekend. Daar is de premiekorting voor een extra eigen risico van 500 euro minder groot, zodat deze verzekering in dat geval wat duurder is. DSW biedt wel een aanvullende verzekering aan, die ook de gewone tandarts voor een deel dekt.
Ik denk dat ik zoiets ook ga doen(Mathilde).
De allergoedkoopste is ook niet zo belangrijk.
Wat heb ik aan 5 Euro korting(bij prijsvergelijkingssites kwam Unive,of daaraan
verwante verzekeringen als goedkoopste uit de bus)als ik die 5 Euro weer moet verbellen of al de ergernis die het met zich meebrengt,nee goedkoop is in dit geval ook duurkoop of miskoop
Ik wil gewoon geholopen worden indien nodig en niet zoals bij Unive"6 weken wachten op een 106 formulier,12 maanden op het veranderen van het adres na een verhuizing,nog steeds aan het wachten op antwoord van een brief die 4 maanden geleden is verzonden en ook nog steeds aan het wachten op het niet meer toezenden van een acceptgiro 6maanden".
Ik zal dat DSW en Sallant eens gaan bekijken.
Want nu nog naar een juridisch lokket stappen voor de 6 maanden die ik nog heb,tja beter steek ik mijn energie in een fatsoenlijke aanbieder.Bedankt Mathilde en de rest voor de informatie.
De allergoedkoopste is ook niet zo belangrijk.
Wat heb ik aan 5 Euro korting(bij prijsvergelijkingssites kwam Unive,of daaraan
verwante verzekeringen als goedkoopste uit de bus)als ik die 5 Euro weer moet verbellen of al de ergernis die het met zich meebrengt,nee goedkoop is in dit geval ook duurkoop of miskoop
Ik wil gewoon geholopen worden indien nodig en niet zoals bij Unive"6 weken wachten op een 106 formulier,12 maanden op het veranderen van het adres na een verhuizing,nog steeds aan het wachten op antwoord van een brief die 4 maanden geleden is verzonden en ook nog steeds aan het wachten op het niet meer toezenden van een acceptgiro 6maanden".
Ik zal dat DSW en Sallant eens gaan bekijken.
Want nu nog naar een juridisch lokket stappen voor de 6 maanden die ik nog heb,tja beter steek ik mijn energie in een fatsoenlijke aanbieder.Bedankt Mathilde en de rest voor de informatie.
-
Beste Nikaj1973,
Wij hebben inderdaad nog niet gereageerd op uw brief. Onze excuses hiervoor.
Wij helpen u graag, maar hiervoor hebben wij uw klantgegevens nodig. Als u uw klantnummer en telefoonnummer mailt naar [email protected] dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Unive Webcare team
Melvin.
Wij hebben inderdaad nog niet gereageerd op uw brief. Onze excuses hiervoor.
Wij helpen u graag, maar hiervoor hebben wij uw klantgegevens nodig. Als u uw klantnummer en telefoonnummer mailt naar [email protected] dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Unive Webcare team
Melvin.
Dat heb ik 4x gedaan,maar hier nogmaals de email van jl 21 maart:
Beste Peter,
Mvg Njb Scheres
Kolonel Aertsplein 15/2
3680 Maaseik
------------------------------------------------------------------------------------
U kunt via dit forum met mij communiceren,dan voelt u zich misschien meer genoodzaakt om uw beloftes na te komen.
Beste Peter,
Mvg Njb Scheres
Kolonel Aertsplein 15/2
3680 Maaseik
------------------------------------------------------------------------------------
U kunt via dit forum met mij communiceren,dan voelt u zich misschien meer genoodzaakt om uw beloftes na te komen.
Moet ik daar nog 10 emails over gaan versturen.
Als jullie mij al niet kunnen helpen met het stopzetten van acceptgiro's versturen en de daarmee samenhangende kosten,dan hoe kunnen jullie mij in hemelsnaam helpen wanneer ik in het ziekenhuis terecht zou komen????
Als jullie mij al niet kunnen helpen met het stopzetten van acceptgiro's versturen en de daarmee samenhangende kosten,dan hoe kunnen jullie mij in hemelsnaam helpen wanneer ik in het ziekenhuis terecht zou komen????
Laatst gewijzigd door Nikaj1973 op 13 jul 2011 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste Nikaj1973,
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt hier zo spoedig mogelijk antwoord op.
Met vriendelijke groet,
Melvin
Webcare team Uvit
Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt hier zo spoedig mogelijk antwoord op.
Met vriendelijke groet,
Melvin
Webcare team Uvit