LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Univé spaart nota,s op

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
bettyblik

Univé spaart nota,s op

Ongelezen bericht door bettyblik »

Hallo, ik kreeg gisteren zomaar een herinnering van Univé in der bus van ruim 350 euro.
Bij navraag blijkt dat dit helemaal niet had mogen gebeuren en dat het vordering was over een periode van bijna een half jaar.
Vorig jaar november ben ik met een therapie gestart en ik wist dat de eerste 5 sessies zelf moest betalen en daarna 20 euro per sessie, ik ging er van uit dat dit automatisch van mijn rekening ging, omdat alles automatisch gaat, tot gisteren dus.
Nu blijkt dat Univé al die rekeningen niet te hebben geïncasseerd per keer maar alles hebben opgespaard inclusief de sessies van vorig jaar, en dat terwijl mijn eigen risico vorig helemaal opgebruikt was,
nu mijn vraag mag dit zo maar?
vr.gr. betty

sephora30

Re: Univé spaart nota,s op

Ongelezen bericht door sephora30 »

ik ging er van uit dat dit automatisch van mijn rekening ging, omdat alles automatisch gaat

En het is je nooit opgevallen dat niet 1 sessie is afgeschreven?

bettyblik

ik zag wel dat er sinds nov. opeens 71 euro werd afgeschreven, ging er vanuit dat dat voor mijn therapie was, blijkt dat de nota van Univé zelf was verhoogd.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

bettyblik schreef:Hallo, ik kreeg gisteren zomaar een herinnering van Univé in der bus van ruim 350 euro.
Bij navraag blijkt dat dit helemaal niet had mogen gebeuren en dat het vordering was over een periode van bijna een half jaar.
Vorig jaar november ben ik met een therapie gestart en ik wist dat de eerste 5 sessies zelf moest betalen en daarna 20 euro per sessie, ik ging er van uit dat dit automatisch van mijn rekening ging, omdat alles automatisch gaat, tot gisteren dus.
Nu blijkt dat Univé al die rekeningen niet te hebben geïncasseerd per keer maar alles hebben opgespaard inclusief de sessies van vorig jaar, en dat terwijl mijn eigen risico vorig helemaal opgebruikt was,
nu mijn vraag mag dit zo maar?
vr.gr. betty

bettyblik

dat vind ik vreemd???
stel dat ik 2 jaar therapie nodig ben krijgt de behandelaar dan pas na 2 jaar zijn/haar geld??

Gesloten