LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] unive zorg

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
berend25

unive zorg

Ongelezen bericht door berend25 »

Ik betaal elke maand netjes me zorgpremie krijg de aceptgiro elke maand rond de 15de ,
23ste boek ik het over.
160 euro inclusief de eigenrisico 4 termijnen heb al 2 termijnen betaald .
Vandaag kreeg ik een brief termijn 2 te laat betaald dus die regeling vervalt en ze beweren dat de regeling niet bij de maand premie zit ..
Bel je ze op zeggen ze loop een maand achter met de premie ook bel je 10 minuten later op loop ik weer een maand voor met de premies .
in mei werd ik al onterecht aangemeld bij zorginstituut en er stond een deurwaarder aan me deur .
Dus naar kantoor gegaan bleek een keiharde fout van unive te zijn en hadden een maand teveel betaald .
en nu doen ze het weer . Nu willen ze hebben dat ik maand nov in 8 termijnen betaald en de eigenrisico ook
en eind nov maand december maar krijg meestal 15de de aceptgiro .
geef voorbeeld nu komt nov eraan krijg de premie van nov meestal 15 nov nooit de eerste van de maand .
Ze wisten dat ik zou over stappen naar dsw in december nu verplichten ze me op deze manier weer dat ik bij hun moet blijven dat is in 2013 en 2014 ook gebeurt op deze manier
Laatst gewijzigd door Radar op 30 okt 2015 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast: ongefundeerde bewering

Moneyman

Re: unive zorg

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik snap niets van het verhaal. Maar je topictitel lijkt me behoorlijk overdreven én onjuist.

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

De premie moet VOORUIT betaald worden. Dus die voor november, moet uiterlijk 31 oktober betaald zijn. Dus als u pas op de 23ste betaalt, loopt u achter.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

berend25 schreef:Ik betaal elke maand netjes me zorgpremie krijg de aceptgiro elke maand rond de 15de ,
23ste boek ik het over.
160 euro inclusief de eigenrisico 4 termijnen heb al 2 termijnen betaald .
Vandaag kreeg ik een brief termijn 2 te laat betaald dus die regeling vervalt en ze beweren dat de regeling niet bij de maand premie zit ..
Bel je ze op zeggen ze loop een maand achter met de premie ook bel je 10 minuten later op loop ik weer een maand voor met de premies .
in mei werd ik al onterecht aangemeld bij zorginstituut en er stond een deurwaarder aan me deur .
Dus naar kantoor gegaan bleek een keiharde fout van unive te zijn en hadden een maand teveel betaald .
en nu doen ze het weer . Nu willen ze hebben dat ik maand nov in 8 termijnen betaald en de eigenrisico ook
en eind nov maand december maar krijg meestal 15de de aceptgiro .
geef voorbeeld nu komt nov eraan krijg de premie van nov meestal 15 nov nooit de eerste van de maand .
Ze wisten dat ik zou over stappen naar dsw in december nu verplichten ze me op deze manier weer dat ik bij hun moet blijven dat is in 2013 en 2014 ook gebeurt op deze manier
Waar komt dat betalen in termijnen precies vandaan?

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Waarom moeilijk doen met acceptgiro's en dik een week wachten voor u die betaalt? Als u het gewoon laat afschrijven door Univé, kunt u zelf in ieder geval niets vergeten of te laat betalen. Dat risico maakt u nu wel groter. Verder vind ik het verhaal ok erg warrig en snap ik het hele overstapprobleem niet. U doet het voor komen alsof Univé u al voor het derde jaar op rij overstappen onmogelijk maakt, maar hoe dat precies kan snap ik niet.

Gesloten