Vandaag gebeld
Ben altijd bij agis met korting van de postcode loterij
Werdt vandaag gebeldt
Dat ik
niets hoefde te doen.alles werdt automatisch omgezet naar deltaloyd
Op mijn verzoek ga ik hierniet mee akkoord
Namelijk ik heb de nieuwe polis
Bij zilvere kruis waren wij slechter af
Op mijn vraag.wat wordt er niet meer vergoed.daar konden zij geen antwoordt opgeven
Ik had toch wel verwacht dat de post code loterij niet zo dwangmatig is
Daar heb ik mij lelijk in vergist
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] van agis automatisch naar deltaloyd
Re: van agis automatisch naar deltaloyd
Humor. Als er één organisatie is met opgefokte marketing,dan is het de postcodeloterij wel.mon37ja schreef: Ik had toch wel verwacht dat de post code loterij niet zo dwangmatig is
Daar heb ik mij lelijk in vergist
-
Mathilde D.
Hallo mon37,
Ik kan mij uw reactie begrijpen. U wilt niet gedwongen worden door de postcodeloterij om van zorgverzekeraar te wisselen!
Ik raad u aan wel even goed te kijken naar het aanbod. Delta Lloyd is een goede verzekeraar ( is eigenlijk zelfde als CZ). Er gelden afschuwelijke, onleesbare polisvoorwaarden, maar er zijn heel aantrekkelijke aanvullende verzekeringen. Delta Lloyd geeeft ook hoge collectieve kortingen, zo'n 8-10% zou haalbaar moeten zijn. Goede vergoeding voor poliklinische bevalling, taxi, etc.
Maar ook zonder de postcodeloterij kunt u misschien via een andere weg korting bij Delta Lloyd krijgen. Ik weet dat het lidmaatschap van de ANBO ( ouderenbond, ca. €30 per jaar) de afgelopen jaren hoge kortingen gaf bij DL.
En mocht u klant van de Rabobank zijn ( of worden) , dan krijgt u 10% korting op de polissen van Achmea. ( Interpolis). Interpolis is eigenlijk hetzelfde als Agis, maar u kunt hogere kortingen krijgen.
Ik kan mij uw reactie begrijpen. U wilt niet gedwongen worden door de postcodeloterij om van zorgverzekeraar te wisselen!
Ik raad u aan wel even goed te kijken naar het aanbod. Delta Lloyd is een goede verzekeraar ( is eigenlijk zelfde als CZ). Er gelden afschuwelijke, onleesbare polisvoorwaarden, maar er zijn heel aantrekkelijke aanvullende verzekeringen. Delta Lloyd geeeft ook hoge collectieve kortingen, zo'n 8-10% zou haalbaar moeten zijn. Goede vergoeding voor poliklinische bevalling, taxi, etc.
Maar ook zonder de postcodeloterij kunt u misschien via een andere weg korting bij Delta Lloyd krijgen. Ik weet dat het lidmaatschap van de ANBO ( ouderenbond, ca. €30 per jaar) de afgelopen jaren hoge kortingen gaf bij DL.
En mocht u klant van de Rabobank zijn ( of worden) , dan krijgt u 10% korting op de polissen van Achmea. ( Interpolis). Interpolis is eigenlijk hetzelfde als Agis, maar u kunt hogere kortingen krijgen.
Voor collectiviteitskorting hoef je vaak niet eens van zo'n organisatie lid te zijn. Je kunt zonder moeite zo al 9% basis en 20% aanvullend krijgen.
Zo is het. Kijk eerst naar de verzekeraar die het beste bij je past en zoek vervolgens de beste collectiviteitskorting erbij. De meeste gewone verzekeraars kun je met (bijna) 10% korting op basis en 20% op aanvullend krijgen. Bij de 'goedkope'labels werkt dat minder, maar die blijken soms dus heel wat minder voordelig dan je denkt.