LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VAN TRIAS NAAR VGZ MERK JE NIKS VAN?
VAN TRIAS NAAR VGZ MERK JE NIKS VAN?
hallo ik ben gerdien ik zat jaren bij trias en die ging samen met VGZ en we zouden niks van de verandering merken.nu het volgende mijn dochter heeft coeliakie en krijg daar dus al jaren een vergoeding voor van de trias.nu overgestapt niet vrijwillig naar VGZ en wat denkt u moet ik weer een nieuwe dokters verklaring opsturen dat zij dus coeliakie heeft anders kom ik niet in aanmerking voor de vergoeding.dus ik was woedend en zij tegen die vrouw dat ik het daar niet mee eens was ik zij we zouden er toch niks van merken dat trias VGZ werd.ze zij dit is ons beleid nou sorry maar dit is niet mijn beleid ze kunnen in computer kijken en die dokters verklaring zo vinden van me dochter want we zouden er toch niks van merken dat trias VGZ werd waarom nu dan zo moeilijk doen. gr gerdien
Re: VAN TRIAS NAAR VGZ MERK JE NIKS VAN?
zou ik kunnen doen ja maar ik vind het niet netjes ze hebben het toch dus waarom opnieuw aanvragen?
Nieuwe verzekering, nieuwe aanvragen die je zal moeten doen en of jegerdien44 schreef:zou ik kunnen doen ja maar ik vind het niet netjes ze hebben het toch dus waarom opnieuw aanvragen?
dat netjes vind ja of nee, het zal toch moeten zoals ieder dat moet.
heb ik om een nieuwe verzekering gevraagd? NEE alles zou zonder gedoe overgezet worden dus waarom niet die vergoeding ik heb hier toch niet om gevraagd of wel soms?en zal het veel moeite zijn om even met je vinger op de computer te drukken en die verklaring er bij zoeken ik zou er veel meer voor moeten doen.
Nee dat klopt u hebt er niet om gevraagd maar ja het is nu eenmaal zo, nu kun je boos blijven maar dat houd in geen vergoeding.gerdien44 schreef:heb ik om een nieuwe verzekering gevraagd? NEE alles zou zonder gedoe overgezet worden dus waarom niet die vergoeding ik heb hier toch niet om gevraagd of wel soms?en zal het veel moeite zijn om even met je vinger op de computer te drukken en die verklaring er bij zoeken ik zou er veel meer voor moeten doen.
Een nieuwe verklaring is toch zo opgevraagd bij een arts.
gerdien44
Je hebt gewoon gelijk, maar..............................blijkbaar denkt VGZ er toch anders over.
Maxiem.
Je hebt gewoon gelijk, maar..............................blijkbaar denkt VGZ er toch anders over.
Maxiem.
-
- Contacteer:
Beste Gerdien,
Mijn naam is Birgit Walet en ik ben werkzaam als Medewerker Webcare bij VGZ.
Wat vervelend dat u een slechte ervaring met ons hebt gehad. Als u een e-mail met uw klantnummer stuurt naar [email protected] dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!
Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar VGZ
Birgit Walet
Medewerker Webcare
Mijn naam is Birgit Walet en ik ben werkzaam als Medewerker Webcare bij VGZ.
Wat vervelend dat u een slechte ervaring met ons hebt gehad. Als u een e-mail met uw klantnummer stuurt naar [email protected] dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!
Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar VGZ
Birgit Walet
Medewerker Webcare
mijn ervaring met vgz is ook erg negatief!
Trias is vele malen beter
VGZ stelt voorwaarden aan dingen die in de basisverzekering horen die niet horen, dus hier een heleboel gedoe!
Ik moet er nu zelfs een jurist op gaan zetten!
Dus sterkte met de oplossing als die er al komt!
Trias is vele malen beter
VGZ stelt voorwaarden aan dingen die in de basisverzekering horen die niet horen, dus hier een heleboel gedoe!
Ik moet er nu zelfs een jurist op gaan zetten!
Dus sterkte met de oplossing als die er al komt!
Als je wordt overgezet gaat je dossier ook mee daar hoef jij niet nog eens papieren voor in te vullen of op te sturen. Het beleid bij Vgz is zeer slecht ze zijn liever lui dan moe en zogenaamd weten hun nooit ergens van zij lopen met euro tekens in hoofd zo'n bedrijf is het.