Via mijn sportschool wordt sinds deze week informatie verstrekt over de Verzekerd Fit Polis. Hiermee zou je tot € 350,- per jaar kunnen besparen op o.a. je zorgverzekering.
Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens hun website doen bijna alle zorgverzekerings mee en ook behoorlijk wat sportscholen.
Help?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verzekerd Fit Polis
Re: Verzekerd Fit Polis
Ga je dan via jou sportschool, welke volgens jou , de voorwaarden niet zo nauw neemt, nu nog een Fit Polis afsluiten?mpr1980 schreef:Via mijn sportschool wordt sinds deze week informatie verstrekt over de Verzekerd Fit Polis. Hiermee zou je tot € 350,- per jaar kunnen besparen op o.a. je zorgverzekering.
Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens hun website doen bijna alle zorgverzekerings mee en ook behoorlijk wat sportscholen.
Help?
(zie je eigen posting)
Re: Verzekerd Fit Polis
Als ik het goed lees / begrijp zou dit zo'n collectieviteitskorting zijn om het sporten te promoten (goed voor elk toch?). Het kost je dus niets, het levert op. Via je vakbond of werkgever kun je ook al dat soort kortingen krijgen.
Ik vraag alleen of mensen hier al eerder van hebben gehoord en zo ja, wat hun ervaringen zijn.
Ik vraag alleen of mensen hier al eerder van hebben gehoord en zo ja, wat hun ervaringen zijn.