LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VGZ "Goede Keuze" en " Ruime Keuze".

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Mathilde D.

VGZ "Goede Keuze" en " Ruime Keuze".

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Waarschuwing voor VGZ verzekerden:
De naturapolissen van VGZ zijn beide budgetpolissen, want er zijn voor 15 operaties maar een beperkt aantal ziekenhuizen gecontracteerd. ( zowel bij "Goed" als bij "Ruim")

De polis "Goed Keuze" is een budgetpolis, met slechts 50% restitutie bij ongecontracteerde zorg. Zie onderstaande schermafbeelding van de website van VGZ.
De polis " Ruime Keuze" is ook een budgetpolis met 80% restitutie bij ongecontracteerde zorg.

vroem

Re: VGZ "Goede Keuze" en " Ruime Keuze".

Ongelezen bericht door vroem »

voor mijn restitutiepolis elders betaal ik minder dan dat. zelfs zonder collectiviteitskorting zou het nog niet duurder zijn.

70res

Ongelezen bericht door 70res »

Bij de Ohra ben je voor de Restitutie verzekering nog minder kwijt.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er zijn elders dus ook binnen VGZ groep enkele budget aanbieders die naast goedkoper ook minder beperkingen opleggen als sommige duurdere.

Verder is het van belang wie je bent, een voetballer heeft eerder een Meniscus nodig dan ik, maar Prostaat, geen enkele vrouw zal hier last van hebben, net als meeste jongeren dus welke worden uitgesloten.

Bij Unive Budget is het Knie en Enkels dus hoe loop je als je 50+ bent, veel lopend werk of ga je volgend jaar eerst over naar andere als je nu iets voelde want deze in te plannen operaties dus geen spoed kun je vaak meer als een jaar uitstellen.....

Dus kijk naar je kansen of je dit ooit nodig kan hebben en of het uit te stellen is.
Verder ook naar de korting kijken want ook de E500,- leverde tussen de E185,- en E260,- op dus waar ga je voor
hoger eigen risico?

Man, vrouw en kids, vaak is 3 verschillende beter als allemaal bij 1 aanbieder en ook 1 aanbieder kun je verschillen maken, als 1 persoon dure aanvullende heeft en andere Budget krijgen de kids toch de dure aanvulling voor maar 1x betalen voor die onder de 18....

Succes met het zoeken en er zijn dus ook best redelijke Budget die nauwelijks voor Natura onder doen.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Beide naturapolissen van VGZ zijn duurder dan polissen bij andere aanbieders.

Bij FBTO heb je een restitutiepolis voor onder de € 100 per maand, en VGZ heeft het lef meer dan € 100 voor een naturapolis te vragen. Leuk.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je hebt al een restitutiepolis met minimaal eigen risico voor € 86,40 bij Kiemer via Independer.nl. Ik denk dat dit de goedkoopste restitutiepolis is of heb ik dat mis? Nadeel is dat Kiemer (net als Independer.nl) onderdeel is van Achmea.

Gesloten