LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VGZ komt afspraken niet na!

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
delimavi

VGZ komt afspraken niet na!

Ongelezen bericht door delimavi »

Ik heb toestemming gevraagd van Uwv om op vakantie te mogen gaan van 11 augustus tot 6 september 2010. Heb toestemming gekregen en ben meteen naar Vgz gegaan naar 's Hertogenbosch om een formulier te krijgen zodat ik ook hulp kan krijgen in Turkije bij ziekte. Daar zag ik dat het per 1 augustus gesloten was. Dus heb ik dinsdag 10 augustus gebeld naar VGZ en gevraagd, kan ik dat formulier die ik normaal gesproken in 's Hertogenbosch krijg ook bij een andere kantoor krijgen zoals bijvoorbeeld Eindhoven. Nee zei de medewerkster, die kunt u tegenwoordig niet meer ophalen. Ik heb gezegd dat ik de formulier nodig heb, want anders kan ik geen vlucht boeken. Uiteindelijk hebben we afgesproken dat Vgz met spoed zou faxen naar mij. Tot vrijdag 13 augustus heb ik geen fax gekregen en dus opnieuw gebeld naar VGZ. Vervolgens zouden ze het alsnog dezelfde dag (vrijdag 13 augustus) faxen naar me. Ik heb in de namiddag nog gebeld omdat de fax nog steeds niet binnen was. De medewerkster zei; jah de dag is nog niet om meneer. Dus zei ik; ik krijg het dus wel zeker vandaag nog? ja zei de medewerkster. Ik heb geen fax gekregen en weekend zit er tussen dus kan ik weer maandag opnieuw bellen. Zo ben ik bijna een week er mee bezig en kan ik niet op vakantie zonder de formulier.

Hierbij dus een klacht voor de niet nagekomen afspraken.

crazyme

Re: VGZ komt afspraken niet na!

Ongelezen bericht door crazyme »

Om welk formulier gaat het en is deze niet te downloaden ?

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Mischien makkelijker om even een reisverzekering af te sluiten, dat kan voor een x aantal dagen.

delimavi

Nee het is niet te downloaden omdat deze door vgz wordt verstrekt.
Dit is voor de niet europese landen, waaronder Turkije dus.
Dit staat los van de reisverzekering

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

crazyme schreef:Om welk formulier gaat het ?

delimavi

Ik weet het niet zeker maar volgens mij zou het een e111 formulier moeten zijn

qimpy

Ongelezen bericht door qimpy »

het is niet de E111, die is vervangen door de Eurpoean Health Insurance Card (EHIC).
Voor Turkije kan je een Tur111 meenemen. Deze heb je alleen nodig als je niet naar grote steden gaat, maar naar kleine dorpjes. Daar weten ze namelijk niet hoe een zorgverzekering in Nederland werkt, vandaar het formulier. Dit formulier is naar mijn weten niet verplicht!
Als ik jou was zou ik gewoon lekker op vakantie gaan, en mocht je zorg nodig hebben dan de zorgverzekering zsm bellen. Bij de meeste maatschappijen staat er ook een alarmnummer op het pasje.
Fijne vakantie!

uvit webcare

Ongelezen bericht door uvit webcare »

Hallo,

Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van Zorgverzekeraar VGZ.

Graag wil ik met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar [email protected]. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,

VGZ webcare team

Gesloten