LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VGZ

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
ilse74

VGZ

Ongelezen bericht door ilse74 »

Deze klacht heb ik gestuurd naar VGZ.
Ik heb daar ook vandaag eerder een telefoon over gehad.
Ze zullen me daar nog over terug bellen maar de kans is klein dat het opgelost zal worden.
Via de klachten formulier zou het 15 dagen duren.
Lekker dan als je er al zo lang mee bezig bent.
ben er zwaar moedeloos van.

Ik heb de volgende klacht. Ik ben aangemeld bij cvz i.v.m. een betalingsachterstand in augustus. We hebben toen de betalingsachterstand betaald. Vanuit jullie was een brief gestuurd naar mijn werkgever dat dit niet hoefde. Maar mijn salaris werd eerder gestort dan dat die brief is gestuurd namelijk de 15de van elke maand. Toen was er afgesproken zodra ik mijn geld terug kreeg dat ik die premie zou betalen. aangezien ik niet in 1 keer twee premies zo kan betalen geen probleem was dat. Wat bleek pas na 10 weken zou het geld gestort worden door cvz. vele telefoontjes verder die niet eens in jullie systeem in gemeld alleen het eerste telefoontje blijkt dat ik via mijn werkgever een terug betalings verzoek moet doen. Dat blijkt dus vandaag 08-11-2013. Hier ben ik het niet mee eens want dit is niet afgesproken met jullie. Ik heb daarover vandaag nog gesproken met [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] van de klachtenservice. Het schijnt nu dus ook dat er weer een blokkade is gezet bij jullie. Waardoor cvz niet terug stort. Ik word hier echt doodmoe van. Ik heb tegen [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]gezegt dat ik het vandaag 08-11-2013 opgelost wil hebben. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Door meerdere fouten bij jullie ben ik nu de dupe. Dit kan en wil ik niet accepteren. Deze klacht ga ik dan ook door geven aan de consumenten bond, tros radar, kassa als dit niet opgelost word. Het is gewoon weg onmenselijk hoe jullie mensen behandelen.

Mathilde D.

Re: VGZ

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Je wordt volgens mij pas aangemeld bij het CVZ als je 4 maanden achterstand hebt. Klopt dat in jouw geval?

ilse74

Re: VGZ

Ongelezen bericht door ilse74 »

nee dat klopt in mijn geval niet. maar ben vandaag ook nog eens achter gekomen. dat een rekening van augustus we betalen via mijn vgz/digid met ideal. nu blijkt ook nog dat die betaling naar izz zorgverzekering is gegaan. hoe dat komt geen idee. maandag maar weer bellen met vgz met die contact persoon. ze heeft in ieder geval mij weer cvz afgehaald. hopelijk komt er nu dan eindelijk schot in.

Gesloten