Hoi daar,
Ik heb namelijk geen inkomen en ben al geruim een paar maanden een zwever en een vriend van me. Ik heb geen zorg en kan geen premies betalen ben ook geweest voor een uitkering' maar deze aanvraagd is geblokkeerd voor mij en afgewezen. We worden overal weg gejaagd we hebben geen dak boven onze hoofd we zijn dakloos.
Nou is mijn volgende vraag wat kan ik doen?
En wie betaald er wel zorg premies en wie niet want ik heb een aantal mensen gezien dat een bepaalde zijn die dat weer niet betalen een paar wel, want 100 euro is toch teveel.
Henk
reacties zeer wel kom
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie betaald wel zorg premies en wie niet?
Re: wie betaald wel zorg premies en wie niet?
En hoe laat u dit alles ons dan weten?? Uheeft geen geld, dus waarschijnlijk ook geen internet. Internetcafe's zijn duur voor iemand die geen geld heeft.
Ik betaal de hoofdprijs voor mijn zorgverzekering. 17% van mijn WAO uitkering kan ik naar de zorg brengen.
Ik betaal de hoofdprijs voor mijn zorgverzekering. 17% van mijn WAO uitkering kan ik naar de zorg brengen.
via de bibiotheek mail ik..
Ah, zo. Mijn excuses bij deze dus. Maar u zit dan waarschijnlijk in een univesiteitsstad, bij ons is de bieb om 17.30 dicht.
centrale bibiotheek gaan tot 21:00 uur dicht!