Ik heb een probleem met Zekur zorgverzekeringen.
Zij sturen mij bij aanmelding van mijn zorgverzekering een leuke email met dat ik € 12.50 krijg bij iedere "vriend(in), kennis of familielid" die mijn Zekur-link gebruikt om zich aan te melden bij hun Zorgverzekering.
Dus ik dit braaf doen, want er staan ook geen verdere voorwaarden of doorverwijzingen bij.....leuk dacht ik! Dus niet!
Nu zijn ze zich aan het verschuilen dat ik bestaande klant had moeten zijn(raar, want dan is dat mailtje dat zij sturen dus totaal nutteloos bij mijn aanmelding, lees: valse voorwentselen)
Kunnen jullie mij hier in ondersteunen, want ik ben gewoon 110% in mijn recht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zekur
Re: Zekur
Je plaatje zegt van niet, immers dat is (slechts) de bevestiging van je aanmelding, niet dat je geaccepteerd bent, en er staat duidelijk dat jullie beiden zekur klant moeten zijn. Ze zeggen dus niks meer dan wat je met je eigen ogen kon en kan zien.Vincent Morit schreef:Ik heb een probleem met Zekur zorgverzekeringen.
Zij sturen mij bij aanmelding van mijn zorgverzekering een leuke email met dat ik € 12.50 krijg bij iedere "vriend(in), kennis of familielid" die mijn Zekur-link gebruikt om zich aan te melden bij hun Zorgverzekering.
Dus ik dit braaf doen, want er staan ook geen verdere voorwaarden of doorverwijzingen bij.....leuk dacht ik! Dus niet!
Nu zijn ze zich aan het verschuilen dat ik bestaande klant had moeten zijn(raar, want dan is dat mailtje dat zij sturen dus totaal nutteloos bij mijn aanmelding, lees: valse voorwentselen)
Kunnen jullie mij hier in ondersteunen, want ik ben gewoon 110% in mijn recht.
-
Ik ben het helemaal eens met Vincent. Dit is pure misleiding. Ik vind dat een groot bedrijf zich netter moet opstellen.
Juist mensen met weinig geld elkaar klant laten maken is slim maar...
ze zijn ook vaak laag opgeleid en tegen analfabetisme aan...
maar ze moeten je dit pas sturen nadat ze jou geaccepteerd hebben, en bij aanvullende polis kunnen ze weigeren dus alleen bij kale polis mogen ze dit doen...
Maar, gezien de beperkingen zou ik liever mensen zonder dit naar Unive Budget sturen die stukken beter is, meer ziekenhuizen en minder beperkingen....
Wel iets duurder maar minder als pakje sigaretten per maand....
ze zijn ook vaak laag opgeleid en tegen analfabetisme aan...
maar ze moeten je dit pas sturen nadat ze jou geaccepteerd hebben, en bij aanvullende polis kunnen ze weigeren dus alleen bij kale polis mogen ze dit doen...
Maar, gezien de beperkingen zou ik liever mensen zonder dit naar Unive Budget sturen die stukken beter is, meer ziekenhuizen en minder beperkingen....
Wel iets duurder maar minder als pakje sigaretten per maand....
-
TS
Was u al klant, of moest u nog een goedkeuring krijgen, ten tijden van de aanbieding.
Was u al klant, of moest u nog een goedkeuring krijgen, ten tijden van de aanbieding.