LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zilveren Kruis Achmea verhoogt premie na overstapdatum

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
grootenzerink

Zilveren Kruis Achmea verhoogt premie na overstapdatum

Ongelezen bericht door grootenzerink »

In december 2009 ontvingen wij onze nieuwe polisbladen voor 2010.Hierop stond nog steeds de collectiviteitkorting die wij kregen via mijn voormalig werkgever die in juli 2009 failliet ging. Wij zijn akkoord gegaan met de te betalen premie voor 2010. Tot onze grote verbazing en ongenoegen kregen wij 26 januari een nieuw polisblad met een verhoging van de premie. Wij vinden dat u deze verhoging in december 2009 aan ons had moeten melden, zodoende hadden wij kunnen overstappen naar een andere verzekeringsmaatschappij. Nu is dat niet meer mogelijk aangezien de termijn daarvoor is verstreken. Wij zijn het dan ook absoluut niet eens met deze gang van zaken.

testcase

Re: Zilveren Kruis Achmea verhoogt premie na overstapdatum

Ongelezen bericht door testcase »

Heeft u zilverenkruis geinformeerd dat u niet meer bij uw werkgever werkte?

U bent namelijk verplicht om alle veranderingen die een invloed kunnen hebben op de premie te melden aan uw verzekering. (geldt voor alle soort verzekeringen)

grootenzerink

Ongelezen bericht door grootenzerink »

Doordat het bedrijf niet meebetaalde in de premie (leverde uitsluitend ineens een grote groep klanten) leek het me niet van invloed te zijn op de premie.Toch vind ik het vreemd dat in December de collectiviteit nog wel gold voor de nieuwe polis (de enigste reden dat we nog bij ZKA bleven)en net na de overstapdatum niet meer

testcase

Ongelezen bericht door testcase »

Volgens mij heeft u geen zaak. De volgende 2 quotes van uzelf zijn trouwens in tegenspraak met elkaar.
Hierop stond nog steeds de collectiviteitkorting die wij kregen via mijn voormalig werkgever die in juli 2009 failliet ging.
Doordat het bedrijf niet meebetaalde in de premie (leverde uitsluitend ineens een grote groep klanten) leek het me niet van invloed te zijn op de premie.

case closed

Gesloten