In het weekeinde van 11-12 november heb ik ingelogd in "Mijn Zilveren Kruis" om de nieuwe premie voor het jaar 2018 te vernemen. Ik zag daar dat men duidelijk aangaf dat voor het jaar 2018 de zelfde premie geldt als van het jaar 2017.
Direct heb ik een screenshot gemaakt en ingezonden aan Zilveren Kruis met de mededeling dat ik ervan uitging dat zij zich committeren aan deze premie.
Maandag 13 november werd uiteraard de verhoogde premie aangegeven.
Vrijdag 17 november werd ik gebeld door door Zilveren Kruis met de mededeling dat ik "gewoon te vroeg had ingelogd " en dat zij niet eerder de verplichting hadden om de nieuwe premie 2018 bekend te maken.
Ik vraag mij af waarom Zilveren Kruis niet ronduit zegt dat er gewoon een foutje is gemaakt bij de transitie van de oude naar de nieuwe jaarpremie en zich verschuilt achter de datumverplichting van 12 november.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zilveren Kruis biedt voor 2018 premie van 2017 aan
Re: Zilveren Kruis biedt voor 2018 premie van 2017 aan
U verwacht toch niet echt dat u de lagere premie van 2017 kunt gaan betalen?
Re: Zilveren Kruis biedt voor 2018 premie van 2017 aan
En blijft de dekking hetzelfde??
Re: Zilveren Kruis biedt voor 2018 premie van 2017 aan
Natuurlijk niet !!!chrisd1 schreef:En blijft de dekking hetzelfde??