LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zilveren kruis collectief Focwa

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
Ptjeptje

Zilveren kruis collectief Focwa

Ongelezen bericht door Ptjeptje »

Goedemorgen,
ik kreeg van de zilveren kruis een brief voor de mogelijkheid om via focwa collectief te verzekeren. In de brief deden zij mij een aanbod dat ik 10% korting op de basisverzekering krijg en 15% op de aanvullende verzekering.
Ik heb ze op 5 december gebeld, gesproken met mw C. Hogevorst van de zilveren kruis. Zij melde mij doodleuk dat de korting niet klopte en dat het 7,5 % op de basis is en 10% op de aanvullende. Zij raade mij aan een officiele klacht in te dienen.
Dat heb ik ook gedaan en zojuist belde heer Dramsen mij op van de Zilveren Kruis dat er tot nu toe al 25000 mensen collectief zijn geworden, daarvan merkten er slechts 5 op dat de percentages niet klopten en daarvan was er slechts 1 klacht, en dat was ik!
Zij vonden niet nodig om dit serieus te nemen daar ik eens bij mezelf te rade moest gaan dat ik ook weleens een foutje maakte......Ik vind dat ik recht heb op het gene dat ze aangeboden hebben, toch?

Petra Visser

ArneLH
Contacteer:

Re: Zilveren kruis collectief Focwa

Ongelezen bericht door ArneLH »

Kon je uit het aanbod opmaken dat er hier een foutje was gemaakt (dwz. in een advertentie staat een prijs van €100 voor een product van €1000)? Lijkt me niet, je hebt dus wel degelijk recht op de korting in het aanbod. Er is immers een overeenkomst gesloten doordat jij het aanbod hebt aangenomen.

Ptjeptje

Ongelezen bericht door Ptjeptje »

hoi
bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad hun aanbod aangenomen wat in een brief stond gericht aan mij. Hij zei nog wel dat ik op internet had kunnen nakijken of het aanbod wel goed was.....

Zilveren Kruis
Contacteer:

Ongelezen bericht door Zilveren Kruis »

Beste mevrouw Visser,

Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat u een brief heeft ontvangen met foutieve informatie. Wij hebben u gesproken en uitgelegd dat de in de brief aangeboden collectiviteitskorting op een misverstand berust. Wij hebben de brief met de juiste premieafspraak in dit contract naar u toegestuurd. Mocht u nog steeds vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via http://www.zk.nl/contact.

Met vriendelijke groeten,
Webcare Zilveren Kruis

finadleo

Ongelezen bericht door finadleo »

tja, zo lok je dus klanten. Je geeft gewoon een verkeerde korting op die je vervolgens - nadat ze klant zijn geworden! - weer corrigeert. Foutje bedankt!
Dat noemen ze nou marketing. Tenslotte, in reclame mag je overdrijven.

Gizmo©

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Of te wel, het aanbod is te mooi om waar te zijn. Heb die bewuste brief ook gehad. Hij ging rechtstreeks de kliko in.
Als ze met het aantrekken van je als nieuwe klant al niet betrouwbaar zijn, laat staan als je straks iets probeert te declareren.

ciske-nevermind

Ongelezen bericht door ciske-nevermind »

Die flikkers van de postcode loterij zijn nog erger laat ze toch de lucht invliegen met die rare fietsen van ze.

Chocomelk.

Gesloten