Na jaren lang over verzekerd te zijn geweest i.v.m. met opgroeiende kinderen hebben wij in januari de Zorgverzekering van 3 sterren terug gebracht na 1 ster. Mijn dochter is in december 18 geworden en voor haar moet ik dus de volle mep betalen. Ik betaal ondertussen bijna evenveel aan de zorgverzekering als aan mijn hypotheek!! Dit is voor een gewoon gezin bijna niet meer te doen!
Nu zijn wij in 2010 toen nog 3 sterren een project ingegaan op medisch advies, om bij mijn dochter een kaak correctie te doen, dit in samen werking met Perfect Smile in Assen en het Tjongerschansziekenhuis in Heerenveen wat allemaal prima is verlopen en lof voor beide partijen.
Nu zijn wij toch wel 6 of 7 keer naar Heerenveen gereden, 135 Km per keer! vind ik ook geen probleem, maar toch navraag gedaan bij Zilverenkruis en u raad het al wij krijgen geen tegemoetkoming in de reis kosten. in principe ook geen probleem, tot dat de medewerker van Zilverenkruis mij zei dat mijn dochter ook wel met het openbaar vervoer had kunnen gaan, terwijl ik haar net had verteld dat zijn afgelopen woensdag is geopereerd!! Toen brak er iets bij mij!
Mijn dochter moest maar na een 2 uur duren de operatie met het openbaar vervoer naar huis! Hoe kan je dit uitspreken tegen een klant!!
Ik vond dit echt een WAARDELOZE en kant nog wal rakende opmerking van de medewerker van Zilverenkruis. Dit heeft mij wel gesterkt om per onmiddellijk een nieuwe zorg verzekering te zoeken, die wel op een menselijke manier met zijn klanten om gaat. Zilverenkruis kan mij op dit moment gestolen worden en ben dus opzoek naar een nieuwe zorgverzekering. Zijn er nog tips? Zijn er ook mensen met een positieve ervaring met een Zorgverzekeraar?
Met vriendelijke groet,
M.Muller
Assen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zilverkruis keert niet uit !! maar incaseert wel graag!!
Re: Zilverkruis keert niet uit !! maar incaseert wel graag!!
Ik zit bij Anderzorg, lekker goedkoop en ze betalen snel uit.
De administratie is niet 100% maar je betaald het minst van alle verzekeringsmaatschapijen.
Ik betaal 90,25 voor de basis. Aanvullen doe ik niet aan
De administratie is niet 100% maar je betaald het minst van alle verzekeringsmaatschapijen.
Ik betaal 90,25 voor de basis. Aanvullen doe ik niet aan
Ja wel zilverkruis keer uit als je de 3 sterren verzekering heb! en dus de hoofd prijs betaald. Toen we zijn begonnen (in 2010) aan dit lange traject hadden we 3 sterren!
Maar het gaat me ook niet om het geld, maar om de reactie van de medewerker, dat mijn dochter maar met het openbaar vervoer had moeten reizen na haar operatie is rond uit belachelijk, sterker nog een onmenselijke reactie. En een duidelijk geval van onkunde!
Maar het gaat me ook niet om het geld, maar om de reactie van de medewerker, dat mijn dochter maar met het openbaar vervoer had moeten reizen na haar operatie is rond uit belachelijk, sterker nog een onmenselijke reactie. En een duidelijk geval van onkunde!
Je kunt de reiskosten aftrekken bij de buitengewone uitgaven bij de belastingdienst. Wanneer je dochter inkomen heeft bij haar en anders bij u. Hangt alleen van het inkomen af of u boven de drempel komt.
Inderdaad kunt u bij elke verzekeraar tegen harken aanlopen. Ikzelf ben bij Agis, duur maar betaalt snel en correct uit.
Inderdaad kunt u bij elke verzekeraar tegen harken aanlopen. Ikzelf ben bij Agis, duur maar betaalt snel en correct uit.
Met een gedegen opleiding, en betrokken personeel zullen dit soort dingen niet meer mogen voorkomen!vogels schreef:Tja, maar dat soort figuren kun je echt bij alle bedrijven treffen.M.Muller schreef:Maar het gaat me ook niet om het geld, maar om de reactie van de medewerker, dat mijn dochter maar met het openbaar vervoer had moeten reizen na haar operatie is rond uit belachelijk, sterker nog een onmenselijke reactie. En een duidelijk geval van onkunde!
Bedankt voor de tip, ga ik zeker met de belastingman besprekenrollertje schreef:Je kunt de reiskosten aftrekken bij de buitengewone uitgaven bij de belastingdienst. Wanneer je dochter inkomen heeft bij haar en anders bij u. Hangt alleen van het inkomen af of u boven de drempel komt.
Ik denk dat ze bij een grote verzekeraar als achmea (zilveren kruis) betere opleidingen en beter gekwalificeerd personeel dan bij menige andere verzekeraar
Alleen kan het altijd voorkomen dat je ( zoals terecht opgemerkt) een hork treft, of iemand die net zijn dag niet heeft , of iemand die misschien net voor u een heel vervelend/moeilijk gesprek heeft gehad sterfgeval of zoiets. Dit zijn natuurlijk allemaal aannames en het is absoluut stom/dom/gevoelloos om zoiets tegen u te zeggen, maar het blijven mensen....
En als u verder tevreden bent over zilveren kruis waarom dan overstappen, dit kan je echt bij iedere verzekeraar treffen, hoe goed het bedrijf ook is
Alleen kan het altijd voorkomen dat je ( zoals terecht opgemerkt) een hork treft, of iemand die net zijn dag niet heeft , of iemand die misschien net voor u een heel vervelend/moeilijk gesprek heeft gehad sterfgeval of zoiets. Dit zijn natuurlijk allemaal aannames en het is absoluut stom/dom/gevoelloos om zoiets tegen u te zeggen, maar het blijven mensen....
En als u verder tevreden bent over zilveren kruis waarom dan overstappen, dit kan je echt bij iedere verzekeraar treffen, hoe goed het bedrijf ook is