LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zorgstelsel
Re: zorgstelsel
waarom een petitie ? het zorgstelsel is redelijk evenwichtig te noemen voor elke beurs
Helemaal niet, onbetaalbaar, vooral voor chronisch zieken, die vaak toch al een laag inkomen hebben.
Mijn man moet bepaalde medicijnen hebben, gezond eten, maar het is niet te betalen door de ziektekostenpremie.
En dan maar zeuren dat we groenten en fruit moeten eten, waarvan dan?
Mijn man moet bepaalde medicijnen hebben, gezond eten, maar het is niet te betalen door de ziektekostenpremie.
En dan maar zeuren dat we groenten en fruit moeten eten, waarvan dan?
Mee eens. het is onbetaalbaar
Sinds de invoeringvan dit stelsel zijn mijn vaste lasten bijna net zo hoog als mijn inkomen.
Sinds de invoeringvan dit stelsel zijn mijn vaste lasten bijna net zo hoog als mijn inkomen.
Ik hoor de mensen zeggen: "De no-claim krijg ik niet meer terug , dat is dus 255€ meer premie "
Dat is voor gehandicapten en mensen met een cronische ziekte ook en die moeten straks ook nog 130€ eigenrisico betalen.
Ben maar blij dat je niet bij de laatste groep hoort
Ik ben20a25 jaar niet bij een dokter geweest
en kreeg op mijn 47 jaar een versleten hals wervel als bouwvakker
heb toen nog gewerkt tot mijn 60 jaar en kreeg op mijn 64 jaar een hart aanval waarvan ik nu nog elk half jaar naar het zieken huis moet
Dus ben maar blij dat je kunt betalen voor mij en dat je zelf gezond bent ik wil wel voor jouw betalen Maar ik weet wel dat het na de invoering van de marktwerking de premie voor de middeklassen en de laagst betaalde alleen maar flink is gestegen .
en straks gaat de toeslag die de mensen krijgen naar beneden DUS
tel uit je winst
[/b]
Dat is voor gehandicapten en mensen met een cronische ziekte ook en die moeten straks ook nog 130€ eigenrisico betalen.
Ben maar blij dat je niet bij de laatste groep hoort
Ik ben20a25 jaar niet bij een dokter geweest
en kreeg op mijn 47 jaar een versleten hals wervel als bouwvakker
heb toen nog gewerkt tot mijn 60 jaar en kreeg op mijn 64 jaar een hart aanval waarvan ik nu nog elk half jaar naar het zieken huis moet
Dus ben maar blij dat je kunt betalen voor mij en dat je zelf gezond bent ik wil wel voor jouw betalen Maar ik weet wel dat het na de invoering van de marktwerking de premie voor de middeklassen en de laagst betaalde alleen maar flink is gestegen .
en straks gaat de toeslag die de mensen krijgen naar beneden DUS
tel uit je winst
[/b]
Ik heb de petitie ondertekent.