LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zorgverzekering buitenland Eurocross
zorgverzekering buitenland Eurocross
In Nederland heb ik prima ervaringen gehad met de zorgverzekering van de Rabobank en Interpolis. Momenteel ben ik voor een jaar in het buitenland en nog steeds bij deze maatschappij verzekerd.
Laatst gewijzigd door JanWK op 21 okt 2011 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: zorgverzekering buitenland Eurocross
Ik dacht dat je in her buitenland op grond van de basisverzekering gewoon de dokter mag raadplegen. Alleen bij een ziekenhuisopname moet contact opgenomen worden........ Ik wacht nu al enige dagen op een antwoord om simpelweg op kosten van de verzekering naar de huisarts te mogen... Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren...
Beste mensen in de praktijk heb je naar naar mening niet zoveel aan deze verzekering in het buitenland...
..... Of een jaar verblijf in het buitenland nog onder de basisverzekering valt weet ik niet, en ook is de geldigheid van de basisverzekering afhankelijk van het land waar je verblijft. .... Of betreft dit een reisverzekering?
Ik raad u aan de polisvoorwaarden zelf goed na te lezen, dan ben je niet afhankelijk van de klantenservice. Ook de website van het CVZ ( college voor zorgverzekeringen in Diemen), geeft veel uitleg over de geldigheid en
voorwaarden van de basisverzekering in het buitenland. Die voorwaarden gelden voor alle zorgverzekeraars.
Mathilde