Beste,
Ik en enkele collega's van me staan hier elk jaar versteld van de zorgpremies die hier in Nederland worden gevraagd. Wij als werkzame Belgen in Nederland zijn verplicht ons ook aan te sluiten bij een zorgverzekering in Nederland MAAR we moeten ons ook verzekeren in ons eigen land België. Nu is onze vraag of we niet onder die zorgverzekering hier in Nederland uit kunnen komen want het kost ons een hoop geld waar we niets aan hebben want we maken er geen gebruik van en het zorgt voor een hele hoop onduidelijkheid. Zou iemand ons hierover kunnen adviseren.
Vriendelijke groeten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zorgverzekering voor belgen
Re: zorgverzekering voor belgen
zover ik op de hoogte ben van belgen moeten die een boel zelf betalen , maar ik denk dat je voor deze vraag beter bij de instanties in nederland ken navragen.
-
Re: zorgverzekering voor belgen
ik heb fam en een hele goede vriendin wonen ,met de vergoedingen enz,is het ook niet allemaal rozegeur en maneschijn,
kwa behandling,ik ben er 3x geopereerd,was het super,de verzorging,enz...
maar wat er hier gebeurd is van de gekke... vinden ze het nog gek ook dat mensen het niet meer kunnen betalen..
rutte en kornuiten wel met minimaal 90.000 per jaar..(zoals die vent die zijn buurt terroriseerde en nu minder werk moet gaan doen en toch 90.000 verdient) die kunnen het makkelijk betalen
kwa behandling,ik ben er 3x geopereerd,was het super,de verzorging,enz...
maar wat er hier gebeurd is van de gekke... vinden ze het nog gek ook dat mensen het niet meer kunnen betalen..
rutte en kornuiten wel met minimaal 90.000 per jaar..(zoals die vent die zijn buurt terroriseerde en nu minder werk moet gaan doen en toch 90.000 verdient) die kunnen het makkelijk betalen