LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zorgverzekering Zekur.nl

Bespreek hier zorgverzekeraars en aanverwante zaken.
c.j.vlees

zorgverzekering Zekur.nl

Ongelezen bericht door c.j.vlees »

De "jongste" zorgverzekering van Nederland! Maar je moet wel ECHT jong zijn om goedkoper uit te zijn bij deze verzekering! De tandartszorg valt nl. BINNEN het eigen risico voor mensen van 23 jaar en ouder! Ga je alleen 2 keer per jaar voor controle dan ben je die 10 euro die deze verzekering per maand goedkoper is, al ongeveer direct kwijt. En dan moet je niet het hogere eigen risico van 650 euro nemen, want dan gaat het vrolijk door als je bv. nog een vulling kwijt raakt dat jaar!
De andere verzekeringen valt tandartszorg niet onder het eigen risico. :( :( :(

kweenie

Re: zorgverzekering Zekur.nl

Ongelezen bericht door kweenie »

Bedankt voor de info! Ik denk dat veel mensen dat niet zouden merken.

axasjaak

Ongelezen bericht door axasjaak »

In de regionale pers van Noord-Holland meldt Unive dat in de toekomst alleen zorg volledig wordt vergoed in de bij Unive aangesloten zorgcentra.
Overige zorg wordt vergoed voor 80 %.
Wel iets om in de toekomst rekening mee te houden !

MarkBM

Ongelezen bericht door MarkBM »

Ik weet niet waar je vandaan haalt dat de tandartsenzorg binnen die 150 euro eigen risico vallen voor personen van 23 jaar of ouder? Wil je vanaf je 23e jaar verzekerd zijn voor tandartskosten, dan moet je je daar apart voor verzekeren. Aanvullende verzekeringen vallen bij mijn weten altijd buiten het eigen risico, net als dat voor de 250 € no claim gold.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik heb de voorwaarden even gelezen, en de aanvullende tandartsverzekering valt inderdaad niet binnen het eigen risico. De topicstarter had het dus niet bij het juiste eind.

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

wellicht bedoelt ie dat het eigen risico ook van toepassing is voor tandheelkundige behandelingen die onder de basisverzekering vallen, zoals bv de volledige prothese, of hulp door de kaakchirurg. Dat komt nl nu ten laste van de no-claim..

roer

Ongelezen bericht door roer »

Ik heb bij Univé navraag gedaan over de tandartsvergoeding, indien je een verzekering Univé-Zekur-Extra afsluit. Tandarts valt onder de aanvulling, dus het eigen risico wordt niet aangesproken. De informatie van C.J. Vlees is dus onjuist.

Rolandroland

Ongelezen bericht door Rolandroland »

Dit behoort volgens mij onder de topic zorgverzekeraars.

Gesloten