Even een waarschuwing over freelancer.com. Freelancer.com is een goede site om in contact te komen met freelancers als je iets wil laten ontwikkelen. Maar let op met het overmaken van geld naar freelancer.com. Doe het niet! Ik heb via PayPal 250EUR overgemaakt naar freelancer.com en zij hebben het geld achtergehouden. Ik heb het niet op kunnen lossen met freelancer.com en PayPal kan het niet terug vorderen.
Het gevolg van alles: De freelancer is niet blij dat hij geen geld heeft gekregen en wij omdat mijn naam is besmeurd doordat ik niet heb betaald en we hebben de taak niet af kunnen ronden. Advies: maak het geld niet over naar freelancer, maar rechtstreeks naar de freelancer die de taak uitvoert. Dus zoek de freelancer via freelancer.com (zitten goede mensen tussen), maar neem direct contact op met de freelancer danwel de opdrachtgever. Dat werkt veel beter. Dan weet je ook echt met wie je te maken hebt en daarmee voorkom je frustraties. Het is ook onbegrijpelijk dat ze je geld zomaar achterhouden. Lekker snel verdient door freemoney.com euhm freelancer.com
![Wink ;)](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Groetjes,
Mark