LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 2de schikkingsaanbod LL leden

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
antje

2de schikkingsaanbod LL leden

Ongelezen bericht door antje »

Hoi allemaal,

Zelf ben ik aangesloten bij LV(waarom, weet ik niet).Ik ben nieuwsgierig wat het 2de aanbod is wat jullie hebben gekregen. Is het echt zoveel beter dan het eerste. Wat houdt het nu eigenlijk precies in!

dv

Re: 2de schikkingsaanbod LL leden

Ongelezen bericht door dv »

het aanbod is precies hetzelfde, alleen gaat het nu buiten de stichting om, ben zelf nog aan het twijfelen

m vr gr dv

Janny

Re: 2de schikkingsaanbod LL leden

Ongelezen bericht door Janny »

Hoi allemaal,

Zelf ben ik aangesloten bij LV(waarom, weet ik niet).
Daarover heb ik nagedacht, na alle commotie en aanvallen op leaseverlies, en eegalease,mijn antwoord daarop is:

Zij waren de eersten die ons daadwerkelijk weer iets van hoop aan het eind van de tunnel voorstelden. doordat zij, en ook eegalease de spits hebben afgebeten hebben ze zoveel contribuanten gekregen.

en daarvoor ben ik dankbaar, hun handelswijze om op geen enkele wijze op onze vragen(uitgezonderd dan veelgestelde vragen) in te gaan heeft veel kwaad bloed gezet. waarvan ik achteraf zeg, zo hadden ze beter niet kunnen werken.
Ze hadden het echter vooraf gezegd. dat ze geen persoonlijke post zouden beantwoorden. en ook geen persoonlijke ondersteuning zouden geven.
Voor € 45,00 per persoon kun je ook niet veel tijd besteden aan deze vorm van contact. Maar ze hadden meer nieuwsbrieven kunnen uitgeven.
Nu ze deze schikking, als redelijk aanprijzen, is voor mij ,met hen de kous af. Ik heb weinig meer te wachten. Begrijp ook dat voor 100.000 mensen er nooit bij leaseverlies/eegalease een persoonlijke afwikkeling mogelijk is geweest.

Allen die na hen kwamen, hoefden niet voor alles opnieuw het wiel uit te vinden, en langzamerhand werd er een enorme kennis verzamelt die algemeen gebruikt werd op dit forum en andere actiegroepen..waarvan acte.

Ik wens ieder een goed besluit, waarmee u verder kunt.

Janny

Gesloten