LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aandelen "verkocht"!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
odysseus

Aandelen "verkocht"!

Ongelezen bericht door odysseus »

Ik heb van de "Klantenservice"van Dexia bericht gekregen, dat ze de aandelen "verkocht" hebben, omdat ik de maandbetalingen heb stopgezet na drie jaar vooruitbetaald te hebben. Ze dreigen nu met BKR-notering, incasso en zelfs de deurwaarder. BKR-notering had k trouwens al, maar daar hadden mijn bankrelaties geen boodschap aan. Ik wil nu de bewijzen van verkoop opvragen bij Dexia en ook van de aankoop van de aandelen. Maar het gaat mij nu vooral om de bewijzen van verkoop. Wie heeft hier ook ervaring mee? Kan Dexia de verkoop bewijzen?

rust

Re: Aandelen "verkocht"!

Ongelezen bericht door rust »

je krijgt alleen een eindafrekening van de dexia honden. Verkooptransacties kunnen ze niet overleggen, Het is een papieren schuld, ze kunnen wel van alles zeggen. Daarom schakel een advocaat in om deze oplichtersbende keihard aan te pakken.
Ondanks rechtszaak tegen dit tuig gaan ze door met dreigen en incassoburo's inschakelen.

impact

Re: Aandelen "verkocht"!

Ongelezen bericht door impact »

Odysseus, je moet in ieder geval stoppen met betalen. Alles wat je aan de rovers van Dexia afgeeft, ben je zeker kwijt. Laten ze je maar voor de rechter slepen, dan heb je in ieder geval nog een kans. Van uitstel komt misschien afstel, moet je maar denken.

Gesloten