LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ABN Amro

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
esasuna

ABN Amro

Ongelezen bericht door esasuna »

Gisteren ontving ik een brief van ABN AMRO met betrekkening tot mijn woonhypotheek. Omdat ik zag dat deze brief al gedateerd was op 15 oktober (meer dan een week geleden dus, en ook nog eens een zaterdag??) en hij al open was, ging bij mij een belletje rinkelen van hoe kan dat nu pas binnenkomen? En ja hoor: Bij mijn adresgegevens ontbrak de toevoeging van de k aan mijn huisadres. En dat terwijl er groot bovenaan de brief staat VERTROUWELIJK. Na een telefoontje aan de hypotheekdesk van de bank , bleek dat zij een post- en een woonadres hanteren. Mijn bezoekadres klopte in hun systeem, maar bij mijn postadres ontbrak de k. Maar de mevrouw in kwestie kon dit niet veranderen, ik moet hiervoor naar de bank komen met mijn legitimatiebewijs want pas dan kunnen ze dit controleren, terwijl de fout bij hun zit! Wat VERTROUWELIJK en wat een service!!

Esther

Janneke52

Re: ABN Amro

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Plaatsen bij Banken en niet bij Legiolease!!

shamyrah

Ongelezen bericht door shamyrah »

Beste esasuna,

Ik weet waar de fout zit maar bij TPGPost sorteerd op postcode en huisnr, niet op naam of straatnaam en zo brengt de postbode het ook rond, er wordt helemaal niet naar de naam of adres gekeken.

Groetjes A3

esasuna

Ongelezen bericht door esasuna »

Hoi Shamyrah

12 staat op de brief, maar ik woon op 12k. 12 is een ander adres, bestaat ook. Dus de fout ligt niet bij de post, ook al is het waar dat de postbode tegenwoordig geen vaste wijk meer heeft, waardoor hij/ zij zijn klanten niet kent. Jammer.

Esther

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 26 Okt 2005 09:23 door Janneke52

--------------------------------------------------------------------------------

Plaatsen bij Banken en niet bij Legiolease!!

Janneke52,

Wat maakt het nou uit dat iemand een klacht over een bepaalde bank in de subfora Legiolease zet, moet je niet druk overmaken, Trosradar bepaald of een bericht goed geplaatst word of niet.?!
De modereerbeleid van de Tros is al niet je van het, dus meid waar maak je, je druk om, voor jouw opmerking krijg je geen cent betaald je maakt het alleen makkelijk voor die Tros, het is hun forum toch, laat ze het lekker zelf uitzoeken.
Ook al is het goed bedoeld van je, toch loop je de kans dat je hier rottigheid mee kan krijgen, je weet nu eenmaal dat er figuren rondwaren op dit forum die op iedereen wat aan te merken heeft, het is verstandig om je niet in dit soort zaken te mengen.
Groetjes, Monument Valley

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Was bedoeld om haar de juiste weg te wijzen zodat ze antwoord zou krijgen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 26 Okt 2005 12:21 door Janneke52

--------------------------------------------------------------------------------

Was bedoeld om haar de juiste weg te wijzen zodat ze antwoord zou krijgen.
Begrijp ik, maar toch lijkt het mij beter om jouw eigen bestwil, omdat niet meer te doen, want lang niet iedereen steld dit op prijs, je weet nu eenmaal hoe bepaalde creaturen kunnen reageren.
Laat dit voortaan maar lekker aan die Moderator van de Tros over.

Gesloten