LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door Idaho »

...
Laatst gewijzigd door Idaho op 01 nov 2005 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.


Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Judithvdl,

Wil je weten wat de mogelijkheden zijn om te procederen tegen Aegon, wat de kosten, kansen en onsquenties zijn, stuur even een e-mail naar [email protected]
Geef me wat gegevens zoals heb je een partner en heeft deze mee getekend, heb je recht op toevoeging (zie Procedure toevoeging op onze site).
Als ik wat meer weet dan probeer ik zo goed mogelijk te helpen en samen te kijken wat er in jouw situatie voor mogelijkheden zijn om zo goed mogelijk uit deze situatie te komen.
Kijk ook op onze website www.platformaandelenlease.nl hier staat ook veel informatie.
Er zijn gelukkig voldoende mogelijkheden om iets te doen.
Trek je niets aan van de dreigementen van Aegon of een incassobureau.
Die deurwaarder waar je over sprak was geen deurwaarder maar iemand van een incasso bureau.
Iedereen kan een incasso bureau beginnen, zelfs jij of ik.
Een incasso bureau heeft geen enkel recht om iets te doen, behalve dreigen in brieven en met telefoontjes, meer niet.
Er komt dus geen deurwaarder om beslag te leggen op spullen of rekening.
Er zal eerst een gerechtelijk bevel moeten zijn eer een deurwaarder iets mag doen, dus eerst een rechtszaak en dan zal de rechter een uitspraak moeten doen.
Wel of niet stoppen met betalen is een eigen keuze.
Wil je van het contract af en wil je al die poespas niet, dan betaal je wat Aegon vraagt en neem je verlies.

Groeten,
Piet

judithvdl
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 20:00

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door judithvdl »

Ik heb mij al aangemeld bij PAL en volg de berichten op die site heel goed. Ik heb geen partner en kom niet in aanmerking voor een toevoeging. Dat is de ellende wanneer je net te veel verdient maar wel alle hoge lasten moet betalen, zeker als alleenstaande met studerende kinderen.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door Piet »

Daarom is er zorgplicht voor de banken, zij hadden moeten bekijken of dit product wel bij je paste en je wel financieel in staat was de eventuele gevolgen te kunnen dragen.
In de situatie van Judith is er een sterk juridische zaak van te maken.
Het is wel belangrijk een goede advocaat te hebben, er zijn niet veel advocaten die verstand hebben van Aegon zaken, ook hier heb je te maken met mensen die geld willen verdienen.
Maar het gaat om jouw geld en jouw leven, dat staat bovenaan.
Daarom is het ook belangrijk om met mede gedupeerden een vuist te maken tegen Aegon, alleen is het niet te doen maar samen staan we sterk!
Aegon weet dit ook en is druk bezig met schikkingen te treffen, zij willen niet het debacle meemaken wat Dexia is overkomen!

Door al die schikkingen zijn er nog maar weinig uitspraken van rechtbanken in Aegon zaken.
En als er een uitspraak is dan wordt deze niet gepubliceerd door onze rechtspraak.
Recent is er weer een tussenvonnis geweest in Leeuwarden, komende week is dit vonnis te lezen op www.platformaandelenlease.nl

We gaan dit winnen!
En waarom?? Omdat we dit gevecht SAMEN aangaan.
Samen kunnen we die vuist maken en ons recht halen, wij zijn misleid en opgelicht en de rechter zal zich hierover moeten uitlaten.
Juist die gezamenlijke steun en de hulp die we elkaar geven maakt dat we sterk blijven en de motivatie krijgen en houden om door te gaan, om recht te eisen in onze rechtvaardige zaak!
En de rechter stelt ons steeds weer in het gelijk.

Kom op voor je recht en vecht met elkaar tegen Aegon en die wurgcontracten die zij ons hebben aangesmeerd.

Wil je weten wat je kunt doen, stuur een e-mail naar [email protected]
Samen staan we sterk.

Groeten,
Piet

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door Willems »

"Blijven betalen onder protest". Lijkt veel op de verraderlijke SLV, die zal zich ook bevinden buiten zijn belevingswereld!!

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door Copla »

Willems er zijn veel kapers op de kust die je belangen willen behartigen ook Jurofoon en al die anderen behartigers , die geld willen verdienen.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door croosjes »

judithvdl,was je getrouwd op het moment dat je de contract (en) ging afsluiten.


Mvrgr.Andre

judithvdl
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 20:00

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door judithvdl »

nee, ik was niet getrouwd

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door Piet »

Weer gaat Aegon onderuit bij de rechtbank in Leeuwarden.
De rechtbank oordeelt wederom dat het Aegon Vliegwiel een huurkoop contract is.
uiteraard staat de uitspraak te lezen op onze website:
http://www.platformaandelenlease.nl/Uit ... 092005.htm

Dus was je gehuwd of had je een geregistreerd partnerschap ten tijde van het afsluiten van je Vliegwiel contract en hebben jullie niet beide getekend op het contract?
Vernietig de overeenkomst en ga via een gerechtelijke procedure je geld terugvorderen van Aegon.
De voorbeeld vernietigingsbrief is te vinden op www.platformaandelenlease.nl bij Conceptbrieven

Groeten,
Piet

judithvdl
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 20:00

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door judithvdl »

Heeft iemand goede/slechte ervaringen met leaseproces en het no cure no pay principe? Ik weet niet goed meer wie ik wel/niet kan vertrouwen, maar zit met een aegon vliegwielcontract en fortis groeivermogencontract in mijn maag en heb goede juridische hulp nodig.
Voordat ik mijn zaak dus uit handen geef hoor ik graag persoonlijke ervaringen van mede-gedupeerden.

vervelend
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 mar 2004 23:14

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door vervelend »

Hoi Judith,

Kijk eens in het zoekprogramma leaseproces.

Ik heb ook een vliegwielcontract, heb 125€ betaald aan leaseproces op basis van no cure no pay en zij handelen de zaak verder af.

Direct gestopt met betalen en ik stuur alle aanmaningen e.d. rechtstreeks naar ze op.

Ik vind hen tot nu toe bijzonder goed en is m.i. een aanrader.

Alleen de rust al is een bezoek waard.

Een gesprek kost niets en ze nemen het hele dossier door en geven advies.

Gaan ze door dan kost dat in 1e instantie € 125,-, gaan ze niet door kost dat niets.

Succes verder

judithvdl
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 20:00

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door judithvdl »

Ik wil actie ondernemen tegen groeivermogen ivm mijn vermogensversnellercontract.
Ik denk dat lesaseproces of beursklacht daarvoor het beste in aanmerking komen, of is er nog een andere betrouwbare instantie die deze contracten aanvecht.
Welk bedrijf kan ik het beste inschakelen om eerst de haalbaarheid te laten beoordelen en dan tegen no cure no pay tarief evt mee te procederen.
Dus: Wie heeft hier ervaring mee??[/b]

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door pewi »

Judith,
Kijk ook eens op http://www.groeivermogenclaim.nl en lees ook de "veel gestelde vragen".
Vrgr pewi

exfortisklant
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 nov 2005 14:42

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door exfortisklant »

Ben je al op de site van Payback en Pal geweest?

judithvdl
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 20:00

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door judithvdl »

Ja, op groeivermogenclaim ben ik geweest. Heb ook een paar vragen gesteld, maar daar kwam zo'n raar antwoord op dat ik die organisatie niet geheel vertrouw.
Beursklacht schijnt samen te werken met payback.
Van Pal ben ik lid, maar die helpt alleen door op allerlei wegen en instanties te wijzen.
Dus blijft mijn vraag: Welke instantie kan ik het beste in de arm nemen.

exfortisklant
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 nov 2005 14:42

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door exfortisklant »

Door wie ben je eigenlijk opgelicht met dit product?

judithvdl
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 20:00

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door judithvdl »

Groeivermogen is een product van Fortis. Heb het contract via een tussenpersoon afgesloten, maar die tussenpersoon reageert nergens meer op.

exfortisklant
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 nov 2005 14:42

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door exfortisklant »

Wij hadden een beursversneller en een vermogensversneller contract.
In beide gevallen zijn wij opgelicht door een financieel adviseur van de Fortis Bank zelf.

judithvdl
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 mei 2005 20:00

Re: Aegon biedt haar klanten Duisenberg regeling aan

Ongelezen bericht door judithvdl »

Is er voor jullie inmiddels een oplossing? Ik heb fortis zelf aangeschreven, maar zij willen niets regelen.

Gesloten