LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon verliest leasezaak

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Charles de Coster
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:58

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Charles de Coster »

Het lijkt er eerder op dat Navarre en LindaLovelace de echte schoften zijn, vrienden van Lavi misschien?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Dit is in ieder geval weer een leuk begin van het nieuwe jaar.
Al die liefde, aardigheid en goeds dat we elkaar toewensen.
Het kan niet op.

Op naar 2008 misschien mogen we dan met rotjes op elkaar schieten om het wat realistischer te maken.

In ieder geval had aegon iets verloren geloof ik, of ze zijn iets kwijt.
Ik weet het ook allemaal niet meer..

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Navarre »

Ad, vertel eens........wie begint het jaar 2007 nu met ellende? Of misschien beter......wie eindigt 2006 nu met minne teksten?

Ben ik dat? Ik wens Wes63 het allerbeste met z'n behaalde resultaat.

Of is dat Elias met z'n opmerkingen? Hoe wil je nu in godsnaam een forum krijgen waar mensen elkaar enigzins respecteren, waneer er lieden rondlopen als Elias en Charles de Coster aka Impact?

Jij bedoelt het ongetwijfeld goed, maar het is echt onhaalbaar, zolang er "gedupeerden" zijn zoals eerderr genoemden.

Sorry hoor, maar lager dan dat van Elias kan nauwelijks.

En dan vergeet ik Ton nog, met z'n idiote opmerking over oud en nieuw vieren.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door faeks »

Ik weet het nog wel Ad. Er is meer dan dit forum en Dexia, al dacht ik (ook) een tijdje anders.
Daarom is het zo fijn als je het kunt afsluiten, kon dat in mijn geval ook maar :( maar dat wil niet lukken op de een of andere manier, hoewel dit forum voor een deel zeker wel! Hier zitten geen vrienden over het algemeen. Niet degenen die het beste met mij voor hebben, heb ik ondervonden.
Daarom is het zo fijn als je hier van alles leest en dan kunt denken: laat maar. Ze denken maar.
Daarom is het zo fijn als je hier van alles leest en dan kunt denken: wat fijn voor iemand dat er iets is gebeurd waardoor het voor diegene over is.
Daarom is het zo fijn dat je weet dat hier je vrienden niet zitten. Degenen die dat hier wel zijn namelijk, daar heb je ook buiten dit forum contact mee.
Ton zijn opmerking hier over oud en nieuw is pathetische praat, hij is de eenzame die geen andere daginvulling lijkt te hebben en zijn posting slaat kant noch wal. Het zegt meer over hem dan over degenen over wie hij meent te schrijven. Maar we oordelen niet :wink:
De opmerking van Elias over Navarre kan ik als volgt interpreteren: als ik 49 word, ben ik daar misschien niet blij mee. Tóch zal een ieder mij op mijn verjaardag feliciteren... Moet ik dat veroordelen? Het is toch goed bedoeld?! En bovendien beleefd!
De zwarte piet wordt aan de mensen toebedeeld die hem niet altijd verdienen. En degenen die hier soft en sweet over willen komen, zijn de gevaarlijksten!

Gelukkig Nieuwjaar!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Navarre en Feaks.

Ik beschuldig eigenlijk niemand in persoon.
Tenslotte kan ik er zelf af en toe ook wat van als alles niet gaat zoals ik het het liefste zou zien.
Er heerst op dit forum een soort van onbegrip naar elkaars bedoelingen.
Iets wat eigenlijk in de hele maatschappij steeds het geval is.
Ik lees dit forum ook enkel en alleen omdat ik door dexia gedwongen wordt mijzelf te verdedigen. Schikken zit er voor mij ook niet in.
Was het maar waar want het komt mij ook allemaal de strot uit.
Of het dit jaar afgelopen zal zijn. ik weet het niet.
Ik moet dit forum gewoon volgen om voldoende op de hoogte te blijven van wat er speelt. En ik heb niets tegen Piet of Pal, die heeft mij al verschillende malen geholpen, en nu nog steeds.
Daarom heb ik soms moeite met jullie mening daarover.
Maar die moeite is niet gericht tegen jullie persoonlijk, maar tegen een bepaalde mening. en daar discuseren we over.
Ik heb persoonlijk niets positiefs over dexia te vertellen en zeker al niet over de manier waarop ze alles kunnen vertragen met medewerking van de overheid. Dat is gewoon mijn mening, en mijn buurman stemt VVD en ik Pvda, en we hebben vaak de grootste lol samen.

Liefs voor jullie en een goed 2007. waarin het hopelijk allemaal wat beter zal gaan dan het afgelopen jaar.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Elias »

Ben ik dat? Ik wens Wes63 het allerbeste met z'n behaalde resultaat.
Navarre, als je nou eerst eens goed lees wat ik schrijf dan snap je (als je dat eigenlijk wel wil) misschien waar ik je op bekritiseer.

Felecitaties voor een gedupeerde die kiest, al dan niet noodgedwongen, voor een (van de ) regeling (-en) van de zijde van de veroorzaker(s), prima. Dat is een individuele keuze die iedereen dient te respecteren.
Dat daarbij behoorlijk (financieel) nadeel en onrecht geslikt moet worden is een feit.

Maar jij kan het niet nalaten daarbij steeds die regeling(en) aan te prijzen, die je eigenlijk niet zou mogen afslaan. Alsof het een toch al te verregaande en mensenlievende daad van de veroorzakers zou zijn.
En daarmee beledig je naar mijn mening keer op keer ook die mensen
die schikken EN de mensen die die regeling(en) NIET accepteren.

Degene die om elke reden dan ook doorvechten of -procederen blijf je
daarenboven zwart en belachelijk maken, zonder serieus op argumenten en meningen in te gaan.

Daarom meende ik eens om uit mijn slof te moeten schieten, daar waar je het voor de zoveelste keer weer flikte. Maar nu had ik deze ene keer je woorden niet goed ingeschat natuurlijk......
Sorry hoor, maar lager dan dat van Elias kan nauwelijks.
Ook hier kan je het niet laten een 180 graden draai aan mijn woorden te geven alsof ik een (schikkende) gedupeerde de grond in heb geboord.
Ik geef gelijk toe, lager dan jou kan en wil ik niet.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Albert »

Ook hier kan je het niet laten een 180 graden draai aan mijn woorden te geven alsof ik een (schikkende) gedupeerde de grond in heb geboord.
Ik geef gelijk toe, lager dan jou kan en wil ik niet.
Elias Navarre is ook niet mijn vriend maar hij geeft gewoon zijn mening weer en dat is niet erg toch :!:

Albert

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door faeks »

Felecitaties voor een gedupeerde die kiest, al dan niet noodgedwongen, voor een (van de ) regeling (-en) van de zijde van de veroorzaker(s), prima. Dat is een individuele keuze die iedereen dient te respecteren.
Dat daarbij behoorlijk (financieel) nadeel en onrecht geslikt moet worden is een feit.
Ik vind het niet leuk een jaar ouder te worden, maar toch zal iedereen met fatsoen me feliciteren. Of ik het nu leuk vind of niet, dat maakt eigenlijk niet uit. Geldt dat niet voor alles of iedereen?

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Albert »

Ja Faeks maar je bent net zo oud als je je voelt en jou geef je een jaartje of 40 je ziet er prima uit,,,,,wat is het probleem :wink:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door faeks »

Voor iemand van 38 is dat niet leuk :wink:

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Albert »

Jij bent een mooie vrouw faeks :wink:

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Navarre »

Niet goed lezen? Man doe niet zo belachelijk, wat viel er nou niet goed te lezen?
En daarmee beledig je naar mijn mening keer op keer ook die mensen
die schikken EN de mensen die die regeling(en) NIET accepteren.
Pardon? Wie zijn hier al sinds de Duisenberg-regeling bezig met het afkraken van deze zelfde regeling en daarmee dus (volgens je eigen woorden) de mensen die deze regeling geaccepteerd hebben aan het beledigen?

Ik feliciteerde Wes63 met het voor hem behaalde resultaat, wie ben jij dan wel niet om dat te bekritiseren?
Een wolf in schaapskleren noem je me, ik wens gedupeerden de hel in volgens jou.

Dat heb ik misschien ook verkeerd gelezen?

Jij bent het Elias die blijkbaar anderen niks gunt en met modder gaat gooien als iemand oprecht blij is voor een ander.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door aert0001 »

Jij bent het Elias die blijkbaar anderen niks gunt en met modder gaat gooien als iemand oprecht blij is voor een ander.
tjonge, tjonge, wat zijn "ze" weer bezig,

T :roll: n

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Navarre »

Jaja "jullie" mogen hier alles zeggen en als "ze" daarop een gepast antwoord geven dan kan dat niet door de beugel, beetje hypocriet op z'n zachts gezegd.

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door jll »

In de schikking staat iets merkwaardigs. Uit de publicatie op PAL http://www.platformaandelenlease.nl/Aegonschikt.htm valt te lezen dat er een gerechtelijke procedure is afgekocht waarin het volgende is gesteld:
C [X] c.s., vorderen in deze procedure een verklaring voor recht dat AEGON toerekenbaar tekort is geschoten in de nakoming van haar uit de Overeenkomsten voortvloeiende verplichtingen
Moet je hieruit opmaken dat X c.s. juist voortzetting van de contracten wilden afdwingen?

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Elias »

Jll,
ik denk, dat X (c.s.) daarbij juist een uitstspraak van de rechter wilden, dat Aegon hoe dan ook de (contractuele) verplichtingen niet is nagekomen en dus op een aantal punten fout zat.

Groet,
Elias.

jeanjean
Berichten: 189
Lid geworden op: 14 jan 2005 11:32

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door jeanjean »

jlll,

Gedupeerde vraagt aan de rechter ( vertaald in gewone mensen taal):
om te bevestigen dat Aegon wanprestatie jegens hem of haar heeft geleverd.

Wanprestatie geeft veelal schade tot gevolg en Aegon is hier aanpsrakelijk voor mits gedupeerde aantoont dat er een ( Causaal verband bestaat) oorzaak van oorsprong van schade ligt in het gedrag van Aegon.

Maw jou conclusie is niet juist, die van elias wel.

m vr gr JJ

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door jll »

In de topic 'Forum loopt leeg' stelt Belegger+ (geinspireerd door onzinnige topics van B17 ?):
In 2003 bruiste dit forum van leven, van raadgevingen, informatie.
Daarmee heeft Belegger+ echt een sterk punt, misschien dat er dan eindelijk van zijn kant raadgevingen en informatie komt over eerder gestelde vragen?
Het arrest van Hof Leeuwarden roept een aantal vragen op:

- SNS-Bank heeft aan een timmerman met fl. 40.062,- bruto jaarinkomen een hypotheek verstrekt van fl. 474.798,-. Hiervan bestaat maar liefst fl. 408.279,- uit overwaarde. Hoefde de bank niet te weten/vragen wat het bestedingsdoel was? Waarom is SNS niet aangesproken?

- mr. Bos claimt in de media 700.000 euro schade. Hoe is dit bedrag opgebouwd, rekening houdend met gedane uitkeringen en niet te vergeten de bestaande restwaarde van de Vliegwielen, het Vastgoed Mixfonds en het Resultante Fonds?

- Aegon heeft haar standaard product Vliegwiel Koopsom exclusief omgebouwd voor Wagner & Partners, waarbij het lijkt alsof W&P het product op de markt brengt. Is dit toegestaan binnen de effectenwetgeving?

- Wat was, is en/of wordt de rol van de AFM bij alle betrokken instellingen?
en
In de schikking staat iets merkwaardigs. Uit de publicatie op PAL http://www.platformaandelenlease.nl/Aegonschikt.htm valt te lezen dat er een gerechtelijke procedure is afgekocht waarin het volgende is gesteld:

C [X] c.s., vorderen in deze procedure een verklaring voor recht dat AEGON toerekenbaar tekort is geschoten in de nakoming van haar uit de Overeenkomsten voortvloeiende verplichtingen

Moet je hieruit opmaken dat X c.s. juist voortzetting van de contracten wilden afdwingen?

jll
Berichten: 453
Lid geworden op: 10 feb 2004 21:34
Contacteer:

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door jll »

Belegger+ ?

Belegger+
Berichten: 699
Lid geworden op: 24 jun 2005 15:54

Re: Aegon verliest leasezaak

Ongelezen bericht door Belegger+ »

Wat interesseert mij die timmerman.
Waarschijnlijk is ie al lang van een dak gevallen.

B+

Gesloten