LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alle hogerberoepszaken uitgesteld door duisenberg

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

alle hogerberoepszaken uitgesteld door duisenberg

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo medegedupeerden,

Ik wil van jullie weten of het correct is dat alle lopende zaken en dus ook de hogerberoepszaken tegen Dexia door tussenkomst van Duisenberg uitgesteld is geworden?
Waarom wil ik dit weten? Ik kreeg vorige maand een brief van mijn Advocaat dat alle hogerberoepszaken met een jaar uitgesteld zijn geworden door tussenkomst Duisenberg.
Ik geloof dat bericht niet zo erg, immers nog niet zolang geleden las ik toch op dit forum dat hogerberoepszaken niet uitgesteld worden.
Dus rest mijn vraag zoals bovenstaande.
Gaarne verneem ik van jullie.

Janny

Re: alle hogerberoepszaken uitgesteld door duisenberg

Ongelezen bericht door Janny »

Monument Valley ,

dat is een prachtig maar dor gebied in amerika. als je het eens hebt gezien, dan vergeet je het nooit meer. maar dat terzijde.

Wat ik wel weet over de rechtzaken is, dat "ambtshalve"Amsterdam veel heeft stilgelegd om, te voorkomen dat er teveel kosten gemaakt zouden worden met zaken, die door stil te leggen zaken mee kunnen nemen. Dus het meewegen van overleg en andere uitspraken. dus geen dubbel werk, voor de al overspannen rechtbanken.
Janny

Gast

Geplaatst op 07 Mei 2005 21:34 door Janny

--------------------------------------------------------------------------------

Monument Valley ,

dat is een prachtig maar dor gebied in amerika. als je het eens hebt gezien, dan vergeet je het nooit meer. maar dat terzijde.

Wat ik wel weet over de rechtzaken is, dat "ambtshalve"Amsterdam veel heeft stilgelegd om, te voorkomen dat er teveel kosten gemaakt zouden worden met zaken, die door stil te leggen zaken mee kunnen nemen. Dus het meewegen van overleg en andere uitspraken. dus geen dubbel werk, voor de al overspannen rechtbanken.
Janny
Het is inderdaad een prachtig gebied, dat het dor is, is niet belangrijk, maar oke.
Waar het mij om gaat Janny is, zijn alle hogerberoepszaken in Nederland uitgesteld met een jaar.?
Ik woon niet in Amsterdam, zit ca. 30 km. er vanaf, dus je begrijpt wel dat het voor mij niet zo relevant is.
Mijn zaak vind plaats voor het Hogergerechtshof te Arnhem.
Er gaan nu verhalen in de rondte over schadevergoeding door Dexia die door Duisenberg ingesteld word voor gedupeerden, maar ik vernam dat dit alleen geldt voor mensen die aangesloten zijn bij Leaseverlies en maar 1/3 of 2/3 uitgekeerd krijgen, kijk nu komen we op een punt waarbij ik zeg van, hallo bekijk het ff, dat pik ik niet, natuurlijk een Advocaat kan zoveel zeggen maar ik neem het nooit zomaar klakkeloos aan, ik heb in mijn leven geleerd dat je nooit op een man af moet gaan met wat hij zegt, daarom wil ik weten hoe dat zit.
Iniedergeval bedankt voor je bijdrage, totziens

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Er gaan nu verhalen in de rondte over schadevergoeding door Dexia die door Duisenberg ingesteld word voor gedupeerden, maar ik vernam dat dit alleen geldt voor mensen die aangesloten zijn bij Leaseverlies en maar 1/3 of 2/3 uitgekeerd krijgen,
Het schikkingsvoorstel geldt voor iedereen met een aandeleasecontract die zijn/haar contractuele verplichting is nagekomen. Je hoeft dus geen lid te zijn van een stichting of wat dan ook.

Voor eegaleasers geldt kwijtschelding 100% restschuld (als je binnen de verjaringstermijn van 3/3,5 jaar hebt vernietigd) en voor de anderen 2/3 kwijtschelding van de restschuld.

Behalve voor de mensen die het Dexia-aanbod hebben getekend, die krijgen slechts 1/3 vermindering op hun schuld, mits men dan wel de rest in één keer aflost.

Dit is het zo'n beetje.

Gast

Bedankt voor je bericht Trudy, nu is mij het een en ander duidelijk, ik moet dan maar afwachten, zal wel goed komen.
Groetjes

Gesloten