LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] allround effect

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
rajcox
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2005 21:11

allround effect

Ongelezen bericht door rajcox »

8 maart 2000 heb ik een contract afgesloten [allround effect] 17 maart zijn wij getrouwd en waren hiervoor niet geregistreerd als partners.De eerste betaling was 21 maart 2000.Dit jaar loopt ons contract af en zullen wel met een restschuld zitten. Intussen weet ik dat mijn echtgenoot niet mee moet tekenen voor een verlengd contract.En stoppen met betalen kan ook niet want dan zal ik te maken krijgen met het incassoburo e.d.Wat kan ik nu het beste doen :?:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: allround effect

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Je contract is ingegaan op 21 maart 2000, omdat je ervoor getrouwd was wordt je naar mijn mening ook aangemerkt als eagaleaser.
Ik zou dit laatste even ter zekerheid navragen bij je advocaat, voor zover je nog geen advocaat hebt raad ik je dringend aan een op korte termijn in de arm te nemen.

In welke woonplaats woon je?

m.v.g. justice man

rajcox
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2005 21:11

Re: allround effect

Ongelezen bericht door rajcox »

Ik heb gehoord dat de datum van ondertekening rechtsgeldig is.Zelf kom ik uit Roermond




I

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: allround effect

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Rajcox,

Alle antwoorden op je vragen kun je krijgen op de informatie avond voor aandelenlease gedupeerden, komende vrijdag 25 februari in Nuth (Limburg).
Kijk op www.platformaandelenlease.nl onder In de regio voor meer informatie over deze avond.

Tot vrijdag.
Groeten,
Piet

Gesloten