LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door anne_ »

Faeks ik heb om opheldering gevraagt bij Dexia over de BKR registratie.
Deze zin: Bij de Eega-Regeling wordt de gehele registratie verwijderd. is mij niet duidelijk.
Ik heb in een e-mail gevraagt of daar ook de bijzonderheidscodering onder valt. Er staat duidelijk de gehele registratie. ben zeer benieuwd of daar nu wel of niet de bijzonderheidscodering onder valt. Zo snel mogelijk zal ik het je melden. Ik heb het wel specifiek over een Eega situatie.

Groet, Anne.
Ik heb net een telefoontje van Dexia gehad, naar aanleiding van een vraag over de BKR registratie. Bij het aangaan van de Duisenbergregeling en in een eega-situatie wordt de gehele BKR registratie + bijzonderheids codering ongedaan gemaakt. Ook een A2 codering. Hij kon me vanaf zijn positie dit niet mailen maar ik kon altijd aan dit gesprek refereren omdat het opgenomen werd.

Waarom dit bij Janneke niet gebeurd is begrijp ik dus niet, zij was ook in een eega situatie.

Janneke schreef en ik geloof haar onvoorwaardelijk:
De A-codering blijft echter nog zichtbaar tot 5 jaar na de datum reglementaire registratie, in uw geval tot 4 oktober 2008. Indien cliënten in het verleden betalingsachterstanden hebben gehad die voortvloeien uit het niet betalen van maandtermijnen, en niet uit het onbetaald laten van een restschuld, stelt het BKR-reglement dat de A-codering op deze wijze gehandhaafd dient te blijven.
Lekker duidelijk allemaal ( dus niet ). Ligt hier een taak voor een advocaat om dit uitdrukkelijk mee te nemen in de dagvaarding?

Gr. Anne.

*Idaho
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2006 15:27

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door *Idaho »

Hij kon me vanaf zijn positie dit niet mailen maar ik kon altijd aan dit gesprek refereren omdat het opgenomen werd.
Probeer maar eens, je zult merken dat nou net dit gesprek niet meer terug te vinden is...... :wink:

Of zijn alle gesprekken van 08-03-2006 per ongeluk door een stagaire gewist...... 8)

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik heb net een telefoontje van Dexia gehad, naar aanleiding van een vraag over de BKR registratie. Bij het aangaan van de Duisenbergregeling en in een eega-situatie wordt de gehele BKR registratie + bijzonderheids codering ongedaan gemaakt. Ook een A2 codering. Hij kon me vanaf zijn positie dit niet mailen maar ik kon altijd aan dit gesprek refereren omdat het opgenomen werd.
Anne heb je de naam van die persoon genoteerd?
Mail hem mij a.u.b.. Ik laat het hier dus niet bij zitten en mail MIJN contactpersoon hierover (die mij de mail gestuurd heeft vanuit Dexia)

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door anne_ »

Hebben ze eindelijk een telofoongesprek opgenomen na 4 jaar, denk jij dat het gewist wordt :lol:

Ik heb er geen enkel belang bij of het nu wel of niet opgenomen is, ben heel netjes gebleven Truus :wink:

Gr. Anne.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Anne is het onderstaande ook vermeld?
Indien cliënten in het verleden betalingsachterstanden hebben gehad die voortvloeien uit het niet betalen van maandtermijnen, en niet uit het onbetaald laten van een restschuld,

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door anne_ »

Hij verwees naar de Duisenbergregeling waar het uitdrukkelijk staat dat in een eega situatie alles, dus ook de coderingen, verwijderd zullen worden.

Gr. Anne.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door faeks »

Anne heb je de naam van die persoon genoteerd?
Mail hem mij a.u.b.. Ik laat het hier dus niet bij zitten en mail MIJN contactpersoon hierover (die mij de mail gestuurd heeft vanuit Dexia)
Janneke, je kunt dit beter via je advocaat doen, die ook de schikking voor je afgehandeld heeft. Het blijft anders een welles/nietes spelletje.

Anne, wat Idaho zegt kan ik wel volgen, want je weet zelf als geen ander dat die gesprekken alleen vrijgegeven worden wanneer Dexia daar zelf voordeel aan heeft. Wanneer je zelf een dergelijk gesprek opvraagt, geven ze niet thuis en bij een tekst die voor meerderlei uitleg vatbaar is, zou een verwijzing naar dit telefoongesprek best eens nodig kunnen zijn. In geval van Janneke bijvoorbeeld.
Oeiiiiiii, je wordt een belangrijke getuige :wink:
Ik heb in een e-mail gevraagt of daar ook de bijzonderheidscodering onder valt.
Dat je niet per mail antwoord krijgt, is niet per ongeluk of zonder reden. Wat is makkelijker en goedkoper dan een vraag per mail eveneens per mail te replyen? Ik heb hier geen goed gevoel over. Janneke, hou ons svp op de hoogte!
Laatst gewijzigd door faeks op 08 mar 2006 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door anne_ »

Anne, wat Idaho zegt kan ik wel volgen,
Ik ook. :wink:

Gr. Anne.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door faeks »

Owwww, kijk nou toch uit. Direct zeggen 'ze' dat je ook in het verkeerde kamp zit; jammerde Faeks in lichte paniek :wink:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door anne_ »

Je hoeft je over mij geen zorgen te maken faeks, ik ben niet links en niet rechts maar sta in het midden, en gelukkig kan ik zelf nog denken.

Anne.

*Idaho
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2006 15:27

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door *Idaho »

Ik heb er geen enkel belang bij of het nu wel of niet opgenomen is, ben heel netjes gebleven Truus
Misschien dat het voor Dexia wel van belang is, waarde mosselmuts...? :lol: :lol: :lol:

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door faeks »

Je hoeft je over mij geen zorgen te maken faeks, ik ben niet links en niet rechts maar sta in het midden, en gelukkig kan ik zelf nog denken.

Anne.
Ach, zolang je hier niet te kritisch bent t.o.v. bv. PAL, is er niet zoveel aan de hand :wink:
Zij kennen blijkbaar (gezien het achterwege blijven van reacties omtrent dit onderwerp in een andere topic) ook niet alle ins en outs van de schikking... :shock:
Laatst gewijzigd door faeks op 08 mar 2006 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door anne_ »

Waarde 'Gem Statehoed' :wink: :wink: , die mosselmuts past me niet daar moet je een echte zeeuw voor zijn, en dat ben ik niet.

Anne

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

anne_, bedankt voor alle inzet om duidelijkheid te krijgen over de BKR situatie.

Maar ik vertrouw dexia niet, zie ook het verhaal van Janneke52 en heb daarom besloten dan toch maar ook voor de inleg te blijven gaan.
Ik ben nu als de dood om te schikken, terwijl ik daar zelf geen enkele bemoeienis mee heb gehad. Alsof anderen hebben bepaald wat ik moet schikken, dat voelt niet goed.

De dikke brochures die dexia blijft sturen over de duisenberg regeling, daar stond het ook allemaal wel in m.b.t. de BKR, maar, zo bleek, toch onduidelijk.
En als er te veel staat wordt het er ook niet duidelijker op, wat wellicht, net als in die brochures jaren geleden, ook wel de bedoeling is van dexia.

En ook op het
Acceptatieformulier Vaststellingsovereenkomst Duisenberg-regeling,
(je zou er bijna van gaan stotteren) staat het niet echt duidelijk.
Dat zal ik dus nooit tekenen want voordat je het weet moet je ineens toch nog betalen en heb je afgezien van je rechten..

*Idaho
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2006 15:27

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door *Idaho »

'Gem Statehoed'
En wat bedoel daar mee mijn waarde garnalenpelster? :shock:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door anne_ »

Dit gaat op chatten lijken mijn waarde Idaho. De bijnaam van de staat Idaho is Gem State. Jij gaf mij een muts ik jou een hoed. Groet.

*Idaho
Berichten: 62
Lid geworden op: 23 feb 2006 15:27

Re: Antwoord van Dexia over BKR registratie.

Ongelezen bericht door *Idaho »

O! :wink:

Gesloten