| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia zoekt koper voor Artesia NL
Re: Dexia zoekt koper voor Artesia NL
Dank je Navarre, je ziet het goed. Ik ben inderdaad voor doorzichtigheid...
Dat ben je dan ook en daar ben ik jou weer dankbaar voor.
Wat kunnen we weer hypocriet zijn, niks zeggen over de oorlog, terwijl Nederland wel hét land was waar naar verhouding de meeste joden zijn aangegeven juist door de Nederlanders, het land waar na de oorlog praktisch iedereen in het verzet zat, in de oorlog zelf was dit slechts een handjevol. Hitler zelf verklaarde dat als hij meerdere Nederlandse waffen SS compagnieën had gehad, dan was de strijd nooit verloren, hij roemde wel de Nederlandse waffen ss compie om haar genadeloze optreden in Polen, neen echt iets om met eerbied te benaderen,
T
n
T
-
hoekandat1
En hier had men na de oorlog ook helemaal niets over geweten.
Ik vind dat de bevindingen uit de tweede wereldoorlog hier totaal niet thuis horen. Vind het pijnlijk en ik word er triest van. Zelf heb ik ervaren hoe het is om met een vader op te groeien, die als verzetsman na de oorlog met een concentratie-syndroom zich door het leven moest worstelen. Laten we het bij het Dexia gebeuren houden aub.
Laten we a.u.b. deze zwarte periode vervalste vaderlandse geschiedenis snel vergeten en hier niet in betrekken.
T
n
T
Ik vind het ongepast dergelijke vergelijkingen op dit forum te maken, zoals Martin deed en ook ooit Piet.Wat kunnen we weer hypocriet zijn, niks zeggen over de oorlog,
Dat heeft wat mij betreft echt helemaal niets te maken met over iets moeten zwijgen, maar hier, ook weer wat mij betreft, wel alles met ethiek.
Laatst gewijzigd door faeks op 07 jun 2006 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
We zijn het eens 
Wat mij betreft is wat ons betreft dus 
Dat bedoelde ik ook faeks 
Nooit vergeten, want het ging niet alleen om NL...juist niet....Geplaatst op 07 Jun 2006 00:05 door aert0001
--------------------------------------------------------------------------------
Laten we a.u.b. deze zwarte periode vervalste vaderlandse geschiedenis snel vergeten en hier niet in betrekken.
Maar idd niet bespreken op dit forum!
we kregen er een mooi marshall plan voor terug, en ook daar zijn we nog steeds de restschuld van aan het terug betalen. zestig jaar na dato
T
n
T
Hou nou es op

slaap lekker, oorlogbodems,
T
n
T
Jij ook Ton, weltrusten.
-
Martinvdm
Ik heb mijn uitleg gegeven..Uit de reacties maak ik op dat men het begrepen heeft...
Ik zal het hier bij laten en voortaan eerst onder een koude douche gaan staan voordat ik iets post...
Ik ga slapen...
Groet,
Martin
Ik zal het hier bij laten en voortaan eerst onder een koude douche gaan staan voordat ik iets post...
Ik ga slapen...
Groet,
Martin