LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belachelijk die schikking

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
henkb
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:21

Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door henkb »

Alleen iedereen met een IQ <60 zou zijn geld terug moeten krijgen. De rest wist wat welke risico's ze nam, had dat moeten weten of had door kunnen vragen. Oh. oh wat vonden we het stoer om op feestjes te zeggen hoe slim we geinvesteerd hadden, en wat zitten we nu tranen met tuiten te huilen over het verlies dat we hebben geleden.

Hoe dom kun je zijn, je krijgt geld toch niet kado! Als je goedgelovig ergens met open ogen in loopt moet je verbaast zijn dat je hebberigheid werd afgestraft!

Wees blij met iedere euro die je hebt gekregen, het is er 1 teveel als je het mij vraagt.

Henk

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door capellenaar »

Pffffffffffffffffffffffff, onkruit duikt toch ook overal op. Zonder dat je erom vraagt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door trudy »

zeg dat wel, maar je kan het vertrappen of er uitrukken ....... :) dat wel

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door capellenaar »

Zulke types waren vaak de reden dat mensen op een gegeven moment niet meer op dit forum kwamen. Maar ja we kunnen er ook gewoon niet meer op reageren he. Want eigenlijk is dat het enige wat ze willen. Of ze gewoon een beetje aandacht geven want dat komen ze in ieder geval wel tekort. Cursusje sociale vaardigheden? Of een training Contactgestoordheid? :)

bjorno
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:31

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door bjorno »

het geld kreeg je ook niet kado slimmerik.......je diende er ook nog voor te betalen met de gedachte dat het iets meer kon worden dan nul!
Het werd zelfs minder dan nul!

Ben blij met jezelf dat je zo slim bent geweest.................maar val ons dan daar niet mee lastig.
Toedeloe.

henkb
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:21

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door henkb »

Zo dat dat is nog eens argumentatie capellenaar.

Ga je ook klagen bij de staatsloterij als je een lot hebt gekocht maar geen prijs hebt. Ga je ook de weerman/vrouw aanklagen als zij mooi weer hebben voorspeld maar het blijkt te regenen en jij had een nieuwe zwembroek gekocht.


Je hebt geluk dat je wat terugkrijgt, het verdienen doen alleen geestelijk gehandicapten en mensen van >80 die niet wisten wat ze deden. Als je daar bij hoort dan gefeliciteerd, je verdient het niet om opgelicht te worden. De anderen hadden maar na moeten denken.

Ons werd bij de aankoop van ons huis eenzelfde constructie destijds voorgesteld je prikte er echter zo doorheen en we hebben het dus ook gewoon niet gedaan. Nederlanders moeten maar eens leren dat je verantwoordelijk bent voor eigen gedrag en beslissingen en dat het leven geen loterij zonder nieten is.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door pewi »

Nederlanders moeten maar eens leren dat je verantwoordelijk bent voor eigen gedrag en beslissingen en dat het leven geen loterij zonder nieten is
Mensen in andere landen hoeven dit niet te leren. Daar waren deze praktijken namelijk niet toegestaan door de overheid.

Vrgr Pewi

henkb
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:21

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door henkb »

Ja bjorno,

Dat is dus waar je blijkbaar nog steeds over verbaasd bent: Dat het ook minder dan nul kan worden!

Nog steeds niets geleerd. je had het ook op een spaarrekening kunnen zetten tegen 4% maar dat was toen voor sukkels he?

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door capellenaar »

Okay zal een moment nemen om te reageren op je reactie. Wanneer er in een wet beschreven staat hoe zaken zijn geregeld in Nederland hoort iedereen zich daar aan te houden. En wanneer Dexia zich niet aan de spelregels heeft gehouden zullen zij ter verantwoording moeten worden geroepen. En niet zoals wat er nu gebeurt met het overleg met Duisenberg waarin alleen is getracht de betrouwbaarheid en het imago van de financiele wereld een beetje op te vijzelen. En uiteraard zijn er mensen bij die wel wisten wat zij deden maar dit geldt zeker niet voor iedereen. En om dan maar gelijk te gaan melden dat ze dan een IQ hebben van minder dan 60 is gewoon triest. Zo zie je maar dat wij wel de moeite nemen begrip te hebben voor elke persoon op zich en niet iedereen maar dom noemen. Zo dis was dus wel weer meer dan genoeg tijd die ik aan je verspilt hebt en ook geen tel meer krijg je.

capellenaar

nadia
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 jul 2003 19:58

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door nadia »

Is nu je enige beargumentatie je zgn IQ testje. Het zijn trouwens verstandelijk gehandicapen en in sommige intstellingen bezigt men de term mensen met verstandelijke beperkingen.

Kelly zou dus in jouw geval wel een kwijtschelding kunnen genieten? Onder de 80, he?! :twisted:

Alleen, wil je het echt maken binnen de maatschappij dan is je EQ nog belangrijker dan IQ. Daar moet jij dan maar even aan werken. Gaan wij beginnen met onze IQ. Afgesproken?

An

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door An »

En mensen van 80 die wat terug krijgen? O ja, is dat zo? Dan ga ik alsnog aan de slag om DAT geld terug te krijgen.

Man van 88 zo'n produkt verkocht die echt niet wist waar die mee bezig was, dan alleen dacht te SPAREN! Einde contract op 91 jarige leeftijd met inleg kwijt en een bult schuld. Was dat normaal?

Jaap Bakker
Berichten: 202
Lid geworden op: 06 dec 2004 17:56

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Ons werd bij de aankoop van ons huis eenzelfde constructie destijds voorgesteld je prikte er echter zo doorheen en we hebben het dus ook gewoon niet gedaan. Nederlanders moeten maar eens leren dat je verantwoordelijk bent voor eigen gedrag en beslissingen en dat het leven geen loterij zonder nieten is.
Dat zal altijd terugkomen voor mensen met een beleggingshypotheek. Belachelijk als je een voorstel krijgt van je restschuld weg en je accepteert dat niet.

Iedereen met een hypotheek moet die terugbetalen!!!

bjorno
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:31

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door bjorno »

Henk ga dan lekker spelen met je 'renterekening' en vervuil dit forum niet en gebruik 't dan waarvoor 't bedoeld is.......
Kan me haast niet voorstellen dat jij geen problemen hebt......anders weet ik er nu 1-tje voor je op te noemen!!!
PUNT

henkb
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:21

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door henkb »

An, ik ben het volledig met je eens. Dat soort gevallen zijn schrijnend en die verdienen het niet om door een snelle jongen getild te worden. De meeste mensen wisten beter of hadden beter moeten weten als ze zich niet hadden laten verblinden door fantasieen over fantastische rendementen, zo is mijn stelling.

Wat betreft die beleggingshypotheek; het aanbod was om 100000 euro meer te lenen, dat gedeeltelijk te beleggen en met het verwachte rendement de aflossing te voldoen. Met 8% zouden we lachend binnenlopen... Lijkt toch erg op waar jullie zijn op in gegaan niet?

Dat heeft dus niets te maken aflossen wel alles met geleend geld beleggen. je had kunnen weten dat dat een risico inhoudt en anders had je moeten vragen hoe dat toch kan die mooie rendementen en dan nadenken.

henkb
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:21

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door henkb »

Bjorno,

Ik gebruik het forum waar het voor bedoeld is. Ik snap best dat het niet zo leuk is om te horen dat je het verkeerd hebt gedaan maar dat is de enige conclusie. Niemand was verplicht om mee te doen, je bent gewoon te hebberig geweest en toen heb je je gezond verstand even op het nachtkastje laten liggen.

Bjorno, zie je tevens dat ik er ten alle tijde van uit ga dat de meeste mensen gewoon intelligent zijn en dat ik me niet verlaag tot suffe inhoudsloze 'cheap shots' maar me tot argumentatie probeer te beperken? Zorgt voor een wat beter gefundeerde discussie... :shock:

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door Euro »

Leuk en aardig allemaal dit... ik heb destijds een hypotheek met effecten afgesloten krijg ik nu dus ook m'n geld terug van Nationale Nederlanden (weet ik veel dat aandelen kunnen dalen)

Weet je wat ik ook zo bezopen vind als ik ff 500 euro rood sta bij mijn bank rekenen ze gelijk rente!!!! Hoe durven ze!!!!!! Ik leen het toch ze krijgen het later toch weer terug van mij.

trudy
Berichten: 1568
Lid geworden op: 10 okt 2003 15:44

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door trudy »

Niemand was verplicht om mee te doen, je bent gewoon te hebberig geweest en toen heb je je gezond verstand even op het nachtkastje laten liggen.
En daarom komt Dexia nu ook met een voorstel dat zoveel miljoen gaat kosten. Omdat wij zo hebberig zijn geweest en ze dat zo zielig voor ons vindt........een doordenkertje?

En ga me nu niet vertellen dat het zo'n sociale bank is, ze zijn niet voor niets aan het afbouwen omdat ze hier geen poot meer aan de grond zullen krijgen?
Laatst gewijzigd door trudy op 29 apr 2005 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

henkb
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:21

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door henkb »

Inderdaad euro :D

Het moest verboden worden dat je geld kunt verliezen met beleggen en al helemaal als het met geleend geld wordt gedaan. Het is gewoon niet eerlijk! 8) Iedereen moet rijk kunnen worden en gratis geld krijgen.

Met de postcodeloterij win ik ook nooit die ga ik ook aanklagen

capellenaar
Berichten: 222
Lid geworden op: 24 sep 2003 17:14

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door capellenaar »

Ach ze hebben elkaar gevonden! Wat mooi toch dat er op elk vlak van de maatschappij lotgenoten te vinden zijn! En ze leefden nog lang en gelukkig, :)

SSonja
Berichten: 145
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:23

Re: Belachelijk die schikking

Ongelezen bericht door SSonja »

Je weeet gewoon niet waar je het presies over hebt.

En de regering ook niet,
we gaan gewoon door met actie voeren c.q.
rechtzaken.

Echt wel.! :twisted:

Gesloten