LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belastingbetaler betaalt de rekening
-
Belastingbetaler betaalt de rekening
In feite betaalt de belastingbetaler de rekening nu veel mensen wegkomen met de duisenberg schikking. Veel beleggers hebben namelijk gebruik gemaakt van mazen in de wet door tot 2001 de rente van hun leaseconstucties van de belasting af te trekken.
Re: Belastingbetaler betaalt de rekening
Beste Jerome Deltour,
De belastingbetaler(dus iedereen) betaalt altijd de rekening.
Of het nu gaat om de bouwfraude en noem maar op....
Uiteindelijk betalen we het gelach met elkaar.
Lijkt me duidelijk.
Dus vraag ik me af: wat bedoel je nou eigelijk te zeggen?
mvg
Neel
De belastingbetaler(dus iedereen) betaalt altijd de rekening.
Of het nu gaat om de bouwfraude en noem maar op....
Uiteindelijk betalen we het gelach met elkaar.
Lijkt me duidelijk.
Dus vraag ik me af: wat bedoel je nou eigelijk te zeggen?
mvg
Neel
-
Beste neel, sommige figuren op dit forum maken wel erg veel lawaai, ze zijn bestolen, de rechters zijn corrupt etc maar in feite hebben al die leasebeleggers gezamelijk geprobeerd met een truukje de eerlijke belastingbetaler te beroven.
-
Alleen moet dit nog opgeruimd worden
-
Geplaatst op 12 Aug 2005 15:48 door Jerome Deltour
In feite betaalt de belastingbetaler de rekening nu veel mensen wegkomen met de duisenberg schikking. Veel beleggers hebben namelijk gebruik gemaakt van mazen in de wet door tot 2001 de rente van hun leaseconstucties van de belasting af te trekken.
Kon je dat ook nog eens van de belasting aftrekken dan? Dan heb ik nog geld tegoed van de belasting !
Wat stom nou dat ik het niet van de belasting heb afgetrokken, of zou het misschien kunnen komen omdat mij niet duidelijk was, dit in tegenstelling tot ons aller slimmerik dubio, dat het om rente ging i.p.v. om ingelegd spaargeld?
Of misschien wel dat je het niet wist dat de rente aftrekbaar was van de belasting of........om een andere oorzaak
Geplaatst op 12 Aug 2005 15:48 door Jerome Deltour
--------------------------------------------------------------------------------
Bij Dubio in de leer geweest Jerome?[ ]Geplaatst op 12 Aug 2005 16:05 door Jerome Deltour
--------------------------------------------------------------------------------
Beste neel, sommige figuren op dit forum maken wel erg veel lawaai, ze zijn bestolen, de rechters zijn corrupt etc maar in feite hebben al die leasebeleggers gezamelijk geprobeerd met een truukje de eerlijke belastingbetaler te beroven.
Laatst gewijzigd door pluutje op 12 aug 2005 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zo, dus nu zijn wij ineens rovers geworden.Geplaatst op 12 Aug 2005 16:05 door Jerome Deltour
Dan is dexia natuurlijk ons slachtoffer Jerome Deltour?
Pas op voor rovers jerome, kinderen in de sloppenwijken
Geplaatst op 05 Aug 2005 17:26 door Jerome Deltour
Beste PP,
Besef je wel dat een groot deel van de wereldbevolking nauwelijks voldoende voedsel en medische zorg heeft ? Dat slechts 40 % van de wereldbevolking elektriciteit heeft. Ga de kinderen in de sloppenwijken van Calcutta of in Biafra maar eens uitleggen waarom jij zo'n "SLACHTOFFER" bent !
hebben helemaal niets meer, net als wij, die moeten wel roven
Jerome Deltour????
Die naam doet mij heel erg denken aan een andere naam.....
Jules Degrelle!
Ik heb het door omstandigheden een tijdje niet kunnen volgen, maar het aantal aliassen stijgt snel moet ik zeggen.
Die naam doet mij heel erg denken aan een andere naam.....
Jules Degrelle!
Ik heb het door omstandigheden een tijdje niet kunnen volgen, maar het aantal aliassen stijgt snel moet ik zeggen.
Hoezo WEGKOMEN MET DE DUISENBERGREGELING ? DE Duisenbergregeling levert toch geen terugbetaling of enigerlei uitbetaling op aan gedupeerden ? Alleen een gehele of gedeeltelijke kwijtschelding van een -papieren- restschuld. Papier omdat de leaseaanbieders (Dexia etc.) ZICHZELF allang tegen de koersrisico'van de lopende contracten heeft ingedekt via handige optieconstructies, maar die buiten beeld blijven voor de contractant. De hele Duisenbergregeling kost Dexia vrijwel geen cent. Ik kan niet inzien hoe de belastingbetaler daar aan bijdraagt.