LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Pieter
Contacteer:

Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Pieter »

- Woensdag 16 Februari 2005

Het gaat erop lijken dat Dexia een onderonsje gaat spelen met Leaseverlies. Naast de pogingen van het Payback bestuur om een voet tussen de deur te krijgen bij de bemiddelingpoging zijn wij van mening om in ieder geval ervoor zorg te dragen dat leden en niet leden via deze mail actie hun mening en standpunten kenbaar kan maken aan de Stichting Leaseverlies, Eegalease, VEB, Consumentenbond, De Nederlandse Bank en vaste kamer commissie Financiën. Er staat teveel op het spel om dit zomaar zonder slag of stoot te laten gebeuren, zonder dat men weet hoe u als gedupeerden hierover denkt. Verstuur uw Stem en geef zoveel mogelijk bekendheid aan uw eisen. Tenslotte dienen we 90.000 aangesloten leden van Leaseverlies zien te bereiken.

http://www.pay-back.nl/email_acties/bemiddelingDNB.asp
Mvg
Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter op 20 feb 2005 22:15, 3 keer totaal gewijzigd.

Truus2004

Re: Bemiddeling DuisenBerg Dexia, laat uw stem horen

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geplaatst op 15 Feb 2005 19:06 door Piet
---------------------------------------------------------
Ik laat me niet zo snel overbluffen door wie dan ook, wees daar maar niet bang voor.

Na al die gesprekken in de afgelopen jaren met de politieke partijen, overheidsinstellingen, CGA en de vertegenwoordigers van Dexia, Aegon en hun advocaten, weten wij wat we aan elkaar hebben en weten zij ook wat wij als gedupeerden willen.

Wim Duisenberg heeft inmiddels onze e-mail ontvangen en ik hoop op een spoedig antwoord.

We moeten ons op dit forum niet te druk maken over onderlinge meningsverschillen.

Als Ajax en Feyenoord tegen elkaar spelen dan schoppen zij elkaar bij wijze van spreken van het veld, maar als zij samen in het Nederlands elftal spelen dan vallen zij elkaar om de hals na een doelpunt.

Dat is ook altijd onze kracht geweest en daarom gaan wij dit ook winnen.
Samen maken wij die vuist en wat er nu gebeurt in Nederland is uniek in de geschiedenis!!
Ik vind het niet leuk meer. Wordt van het ene been op het andere gezet. Hoe willen jullie dat de gedupeerden serieus genomen worden, als we elkaar al niet meer serieus nemen? Allemaal kleine splintergroeperingen? Laat me niet lachen! Of erger nog, laat de 'tegenpartij' niet lachen!!!!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 17 feb 2005 01:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Laat je stem horen, welnu het is een gelopen race en de beslissingen zijn al genomen achter de schermen.

Ons kent Ons.

En EL enSLV vragen om contributiebetaling dus weinig zakken vullen in de toekomst voor al die clubjes en andere bemiddelaars.

Groeten.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik ben van mening dat Piet Korenmans het gezicht is van de gedupeerden is.

Hij wordt door de media het meest serieus genomen, Daarom moeten wij eensgezind achter hem gaan staan.

Eerst had ik nog m'n twijfels, omdat het zo groot is allemaal. Bang dat Piet ondergesneeuwd zou worden door krijtstrepenpakken.

Maar steeds meer wordt duidelijk dat Piet het heeft, DE X FACTOR.

Daarom moeten we allemaal achter hem gaan staan, De denktank met Piet als woordvoerder.

Ook payback hoort daar bij, Verder weet Piet en iedereen die dit forum Bezoekt, incl Trosradar wie dat zijn DE DENKTANK.

Piet zal daar naar luisteren om zijn verstand te blijven scherpen, en dan samen halen we de reus onderuit.

En geloof me en ik kan het weten(dat leg ik nog wel eens uit)

PIET HEEFT DE X FACTOR.
SAMEN STAAN WE STERK.

Liefs Ad

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Piet krijgt geen kans om in zo'n commissie plaats te nemen. Ad ik had je hoger ingeschat .

De bemiddeling van meneer Duisenberg is een soort toneel voor het volk. Je zelf een spiegel voorhouden. Hoe dom we zijn etc. en dan volgt een electorale conclusie, die niemand begrijpt en dan is er plotseling een geforceerde oplossing. En krijg je als je geluk hebt een schikking aangeboden.

Doei.

Pieter
Contacteer:

Ad en andere,

Er is een mogelijkheid om een persoonlijke aanvulling te geven aan de e-mail actie.
Je kunt daar gebruik van maken. Wat let je!

Voor aanhaling van feyenoord/ajax.
PB heeft niet het idee of de intentie om in een competitie te spelen met gelijk gestemde. Is ook een beetje idioot. Daar is niemand bij gebaat. Ook niet met schoppen naar elkaar, daar distantieert PB zich van en wenst daar ook niet aan mee te werken. Daar krijg je gele kaarten mee uitgedeeld of erger en zijn de holigans (dexia cs) de lachende derde.

Waar het op gaat lijken, is dat de groote van SLV, 90.000 leden, een te groote deuk in onze strijd kan gaan geven.
PB en PAl zijn klein, TE klein, en zeker na de opsplitsing om een sterke vuist te maken. Het is jammer dat het nu eenmaal zo is. Gedane zaken nemen geen keer. Maar desalniettemin gaat het niet om wie en of welke naam of vereniging de eer kan gaan opstrijken. Daar koopt de doorsnee gedupeerde niks voor. Het gaat om het belang van ons allen!

Dus hoe je ook denkt over PB of PAL. Laat SLV, EL, DNB, Kamer Commissie, Consumentenbond etc weten hoe je erover denkt en laten we met zijn alle ervoor zorgdragen dat we 90.000 aangeslotene bereiken. Kopieer desnoods de tekst en stuur het op eigen naam naar de spelers die nu voor ons een compromise gaan bekokstoven.

Mvg,
Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter op 17 feb 2005 03:41, 2 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren

Kuuk

Je onderschat de krachten van samenbundeling achter een individu,

Pieter

Begraaf die strijdbijl. Waarom praat je over competitie, daar moeten we het niet meer over hebben.

Het gaat er om dat je een front vormt, wij gedupeerden worden vertegenwoordigd, door SLV en wat mij betreft door Piet Koremans.

Payback moet zich daarbij aansluiten omdat ze zeker geen twee nieuwkomers zullen accepteren.

Dat heet krachten bundelen en kiezen voor de best mogelijk vertegenwoordiging.

Wat ik daarvan vind staat hierboven al en blijf ik bij, en wil daar graag de meningen van de andere gedupeerden over horen(lezen)

Liefs Ad

Pieter
Contacteer:

Ad,

Of je het wil geloven of niet.
PB heeft geen strijdbijl en ik ook niet.
Ik haal alleen maar woorden aan die geschreven zijn.
Dat is tevens de pest van het forum e.a geschreven zaken, zonder elkaar te begrijpen wat ze bedoelen. men leest zoals men het wil lezen.
De "competitie" is naar mijn mening weldegelijk aanwezig. Neem bijvoorbeeld de datums van zitdagen van PB en de informatie avonden van PAL. Vooropgesteld ben ik van mening hoemeer informatie naar gedupeerde verstrekt wordt hoe beter. En of dit nu door pal of pb georganiseerd wordt doet niet ter zake, zolang men maar het doel voor ogen houdt waarvoor het dient en het niet tenkoste gaat van het algemeen belang. De zitdagen van PB zijn/waren voor een jaar ingepland en vastgesteld.

Voor wat betreft de "DENKTANK". Die vindt je hier op dit forum en of op de achtergrond geheel belangenloos en zonder eerzucht. Niet zozeer bij pal of pb. Dit zijn mediums die het aan de grote klok hangen en of kanaliseren van wat hier op dit forum bovenwater gehaald wordt/werd.

Mvg,
Pieter

ad snoeren

Voor wat betreft die DENKTANK Pieter.
Het is zo uniek wat hier gebeurd.

Nog nooit is zoiets als dit voorgekomen, dit is een gevolg van internet.
Krachten bundelen en samen de strijd aangaan.

Nog nooit heeft Jan met de pet de gelegenheid gehad om zoiets succesvol te bestrijden.

Dit is geschiedenis, laat dat nu niet afhangen van tweestrijd maar van samenwerking, KIES VOOR DE MEEST VOOR DE HAND LIGGENDE OPTIE.

Dan winnen wij.

Liefs Ad

Pieter
Contacteer:

Ad,

Ik ben dezelfde gedachte toegedaan :roll:
Dus even met zijn allen de schouders eronder!

Nu of nooit zou je haast kunnen zeggen!
http://www.pay-back.nl/email_acties/bemiddelingDNB.asp
Desnoods wijzig je de persoonlijke boodschap, zolang de boodschap maar duidelijk is en gehoord wordt!

Mvg,
Pieter

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Bemmiddeling Duisenberg Dexia, laat uw stem horen.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Goed Idee!! Moeten wel vele duizenden reacties worden!!

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Helaas komen hier geen duizenden gedupeerden Pluutje, slechts tientallen schat ik.

Ik weet niet of Payback nog geld in kas heeft, want dan zou een advertentie in een landelijk dagblad, wijzend op de mail die via hun site verstuurd kan worden, geplaatst kunnen worden.

woest

Ongelezen bericht door woest »

Kijk maar eens naar het aantal mensen, dat de topic van Okerene heeft gelezen; staat nu op 14.000 en heeft op een gegeven moment over de 25.000 lezers bereikt.

Mensen, kleine moeite:

laat allemaal uw stem horen, het komt er nu op aan!
SUCCES!

Vriendelijke groet,
Loes

Idaho

Beste Woest kun je mij vertellen hoe je aan die aantallen komt, ik zie ze niet en kan het dan niet zo zijn dat iemand die 50x die topic leest, als 50 lezers gezien wordt?

woest

Klik op Okerene en op 'zoek naar alle berichten van Okerene'

Groet.

Idaho

Ok Woest, ik begrijp het, maar dat zijn dus niet verschillende individuen, dat geeft alleen weer hoeveel keer zo'n topic gelezen is.

Maakt verder niet uit, maar geloof me er zijn hier geen 25.000 regelmatige bezoekers.
Dus de mailtjes die via Payback verstuurd zullen worden, zijn er misschien 75 vanaf dit forum en uiteraard de mensen die regelmatig de site van Payback bezoeken, ik hoop dat het er voldoende zullen zijn om Dhr. Duisenberg een goed inzicht te laten krijgen, hoe wij gedupeerden er over denken.

Maar zoals al eerder vermeld, mocht er ergens nog poen over zijn bij Payback, dan zou het een goede investering zijn om een advertentie in een landelijk dagblad te zetten.

TROS Radar, zou het natuurlijk ook in een uitzending kunnen verweven, gewoon even vermelden dat gedupeerden via een mail kenbaar kunnen maken wat voor schikking zij nu eigenlijk voor ogen hebben.

woest

Ik mag toch aannemen, dat aanstaande maandag in de uitzending van Tros Radar de nodige aandacht hieraan zal worden besteed?
NIET DUS!!! Toch nog enige naïviteit behouden en ook deze is weer om zeep!

Bedankt. SLV, wat doen jullie met al ons geld!?!
Laatst gewijzigd door woest op 22 feb 2005 00:19, 2 keer totaal gewijzigd.

Idaho

Ik hoop het van harte Woest, er zijn nog maar een paar kleine duwtjes nodig om de reus definitief te vloeren.

woest

We zijn 'al' met zijn tienen (wat de E-mail betreft).

Onbegrijpelijk.

Misschien dat de lunchpauze wat oplevert! :?

Idaho

Ha woeste Loes, er komen er nog wel wat bij hoor, ik neem aan dat er pas sinds vandaag gemaild kan worden?

Gesloten