LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betalingsherrinneringen blijven komen........
-
Re: Betalingsherrinneringen blijven komen........
JH en/of beleggertjeplus, dit gaat over betalingsherinneringen die maar blijven komen en niet over het bewust pesten en verder ontregelen van dexia-slachtoffers!
Een beetje domme opmerking is natuurlijk.....dat als je niet betaalt.....je niet verbaasd moet zijn als er betalingsherinneringen komen. Dit kwam zo bij me op, maar het is wat goedkoop, om zoiets te zeggen, dat geef ik toe.
Zeker als je, zoals in mijn geval, al minstens 35 jaar van zo'n document bent verschoond geweest..
B+
Zeker als je, zoals in mijn geval, al minstens 35 jaar van zo'n document bent verschoond geweest..
B+
Wat zoek je eigenlijk op dit forum broodje +?Zeker als je, zoals in mijn geval, al minstens 35 jaar van zo'n document bent verschoond geweest..
B+
Als het weer voor jouw te slecht is, om een wandeling in het bos te maken, om paddestoelen te zoeken, dan moeten wij maar zien om aan jouw een regenjas toekomen te laten.
groetjes van Julika
Belegger+ wat ben jij toch ontzettend goed zeg,z'n geweldig iemand kom je maar zelden tegen,iemand waar jou bank)DEXIA) WEL ERG TROTS OP MAG ZIJN jij zal waarschijnlijk wel snel promotie maken bij je baas. Maar vertel ze maar niet dat je nog aan moeders borst ligt te zuigen,ELLENDELING.
Misschien is het nu zachtjes aan tijd, dat B+ zichzelf eens gaat verschonen.......
Geplaatst op 26 Aug 2005 13:58 door Ikwaseenbeetjedom
--------------------------------------------------------------------------------
JH en/of beleggertjeplus, dit gaat over betalingsherinneringen die maar blijven komen en niet over het bewust pesten en verder ontregelen van dexia-slachtoffers!
Naar boven
In de optiek van Dexia bestaat de overeenkomst nog, ze gaan dan ook gewoon door, maar of en hoever je jezelf laat beinvloeden bepaal je natuurlijk zelf, Dexia kan beweren dat de aarde plat is, dat is ook hun vrijheid, maar of het ook echt zo is?
T n