![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Zo gaan wij met elkaar om op dit forum als mensen van goede wil die zo af en toe eens van gedachten durven wisselen en hun mening kenbaar maken
![Exclamation :!:](./../images/smilies/icon_exclaim.gif)
janneke ik heb mijn eerdere bericht al weggehaald
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Janneke is er een postduif bij je aan komen vliegen?????Ook gefeliciteerd Ad en zaterdagavond veel plezier in Vlissingen
Belegger+, kun jij een beetje rekenen? 15% rendement min inleg (12% rente) aan Dexia is ook maar 3%.AEX nu >400, met een rendement van > 15% in 2005. (spaarrekeningen max. 3%)
Het valt mij op, dat je weinigen hoort of leest, die de aandelen hebben overgenomen, of contracten hebben verlengd ! Die zitten waarschijnlijk stilletjes te genieten van uiteindelijk toch goed lopende beleggingen.
Deze uitstekende bijdrage laat zien hoe het ook kan. Mijn welgemeende complimenten aan de schrijver. Zijn/haar bijdrage steekt in positieve zin af tegen de doorgaans onwaarachtige en eenzijdige jammerklanken van het vaste kliekje notoire PALjassen.Laat nou toch eens iedereen in zijn waarde. Door het oplopen van de beurs ben ik inmiddels bijna van mijn restschuld af. Ik ben ingegaan op het dexia aanbod, betaal nog iedere maand mijn termijnbedrag tegen een veel lagere rente, los op die manier af en ga over 12 maanden dan toch nog met min of meer een meevaller de deur uit.
Ik weet nu al dat ik dit bericht wordt afgezeken door een aantal van jullie, maar ik ben tevreden en toch blij dat ik op het dexia aanbod ben ingegaan.
groet
Geplaatst op 04 Okt 2005 19:22 door Brabander
Ik moet iedere maand bijna 400 Euro betalen aan tweede hypotheek en daarnaast een rente aan DEXIA van ruim 800 Euro.
Ik denk eerder dat B+ gewoon de Spaar Select overeenkomst goed heeft gelezen. En vervolgens besloten heeft af te zien van de lease overeenkomst. Hij lijkt me namelijk beduidend slimmer dan de gemiddelde PALjasser.het is goed, dat SpaarSelect indertijd geen lucht kreeg van het bestaan van B+ , want dan had hij minstens een contractje of 20 in z'n maag gesplitst gekregen.........
Dan had B+ in elk geval uit ervaring kunnen spreken inplaats van elke keer een 'slag in de lucht' doen!het is goed, dat SpaarSelect indertijd geen lucht kreeg van het bestaan van B+ , want dan had hij minstens een contractje of 20 in z'n maag gesplitst gekregen.........
Kan het vandaag niet allemaal eens een keer wat vriendelijker.Hé Spuit Elluf