| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BKR
Re: BKR
Afhankelijk van je situatie is het misschien ook wijs om de raad van Martin op te volgen.
Hoewel ik meen begrepen te hebben dat als je eenmaal een a notering hebt, deze 5 jr blijft staan.
Maar misschien dat Martin je daar nog iets over kan vertellen.
Hoewel ik meen begrepen te hebben dat als je eenmaal een a notering hebt, deze 5 jr blijft staan.
Maar misschien dat Martin je daar nog iets over kan vertellen.
Vreemd, ik heb onlangs nog zonder probleem een abbonement afgesloten.
Ik ben nu bezig met mijn hypotheek. Ook daarbij vindt men mijn Dexia-BKR-notering geen probleem.
Kortom: ik heb nog helemaal geen last ondervonden van de BKR notering, dit ondanks alle onheil spellende dreigementen van Dexia.
Laat hem dan voor mijn part maar 10 jaar staan
Ik ben nu bezig met mijn hypotheek. Ook daarbij vindt men mijn Dexia-BKR-notering geen probleem.
Kortom: ik heb nog helemaal geen last ondervonden van de BKR notering, dit ondanks alle onheil spellende dreigementen van Dexia.
Laat hem dan voor mijn part maar 10 jaar staan
Goed voor jou Hans A, misschien dat je je kennis eens zou moeten delen met de mensen hier op het forum.
Wijs ze de weg naar de banken en overige bedrijven die niet moeilijk doen over een bkr notering, stel eens een lijst samen zou ik zeggen.
Een hoop mensen zullen je dankbaar zijn.
Wijs ze de weg naar de banken en overige bedrijven die niet moeilijk doen over een bkr notering, stel eens een lijst samen zou ik zeggen.
Een hoop mensen zullen je dankbaar zijn.