LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bokken en schapen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
jan met de pet

Re: Bokken en schapen

Ongelezen bericht door jan met de pet »

dames/heren,

Ikzelf heb 4 geweldige Feestplannen lopen bij Dexia (lees ook Aegon)
Ik snap het niet hoe Leaseverlies en de Consumentenbond het in hun hoofd halen om de Duisenberg regeling bindend te willen verklaren. Voor de gelukkige deelnemers van de Feestplannen levert dit helemaal niets op, bedankt Leaseverlies en Consumentenbond. (van beiden dus geen lid meer).
Sinds verleden jaar mei aangemeld bij Leaseproces.
Sinds een half jaar ook geconfronteerd met de gevolgen van de Koersplannen afgesloten voor mijn kinderen. We dachten hier veilig te zitten, Nou nou zeg, de polissen erbij gepakt, niets over overlijdensrisico premie, div mailings over verbeterde voorwaarden, nou nou, sigaar uit eigen doos. vanaf 1998 nu quitte, kom op zeg

Vanaf vandaag alles bij Aegon en Spaarbeleg opgezegd, te weten:

Koersplan
Spaarbeurs
Pensioenbeurs
Renterekening
Spaarloonrekening
Koersplannen
Levensloop Pensioen
Rendementsplan
Vermogensplan

Voel me geen gelukkig maar toch een voldaan mens met deze beslissing, wij geen rendement, Aegons/Spaarbeleg geen rendement

Jan en fam

samueel

Ongelezen bericht door samueel »

Dan betaal je je wel wezenloos aan premie voor mij ben je dan een ereburger of zo iets :lol: En dat noemt zich janmetdepet :roll:

jan met de pet

Ongelezen bericht door jan met de pet »

Samueel,

valt eigenlijk wel mee,

Als je nagaat dat vanuit het verleden met het premiesparen en de spaarloonregelingen div contracten gevoed konden worden en elke rekening bijna weer een (rente) tegenreking nodig had en dit voor zowel mijn vrouw, 2 x Koersplannen van mijn kinderen en ondergetekende geldt!!!! (Deze zijn alleen maar gestart vanwege de fiscale voordelen die tijdens het afkopen grotendeels teniet gedaan worden)

Op de koersplannen tbv de kinderen a 22.69 per maand waren ze allen al premievrij gemaakt, maar vanwege de beheerskosten slonken de meeste andere rekeningen alleen maar ( op het laatste jaar na)

Jan (zonder Pet dan) en de fam

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Het is duidelijk dat Aegon ook z'n vingers heeft gesneden met aandelenlease
Navarre,

Aegon heeft IN HET GEHEEL NOG NIET de vingers gesneden met aandelenlease. Aegon heeft circa ANDERHALF MILJARD euro aan omzet gemaakt met de producten (alleen al 700 miljoen euro met het SprintPlan van dochter Spaarbeleg). De tot nu toe uitgekeerde schadevergoedingen aan Aegon's leasegedupeerden zal hooguit enkele promilles (enkele honderdduizenden euro's) van de gemaakte omzet zijn. Kortom, FINANCIEEL heeft AEGON in het geheel nog niet de vingers gesneden (wel imagoschade natuurlijk) en dat is ook precies waar het om gaat. Je stelling is dus klinkklare onzin.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Martinvdm

Geplaatst op 11 Mei 2006 21:38 door Martinvdm

Ik denk dat de rechter nooit de WCAM doorgang zal geven. Dit baseer ik op het feit dat de contracten die destijds zijn afgesloten over het algemeen nietig zijn. Denk aan b.v. vergunningen, zorgplicht, de 2e handtekening, WCK , minderjarig en noem maar op...

De rechters weten dit ook en gaan niet het vuile werk voor Dexia opknappen en maar even de kooltjes uit het vuur gaan halen voor deze bank. Wat destijs krom was zal door de rechters recht gemaakt worden..Denk het toch ff niet....

Martin,
Ik ben bang dat het uitdraaid op vriendjes politiek.
De rechters komen de heren van Dexia in de privesfeer weer tegen.
Ze zullen zich wel bedenken voordat ze hun vrienden afvallen. Daar moet je weer me verder en het gepeupel van de straat dat verdwijnt uit je gezichtsveld.

Het zal net een kluwen wol zijn, zo in elkaar verstrengeld en met niet te ontwarren draden verbonden, .

Kijk maar naar de laatste rechtzaak tegen Hollleeder/Endstra/Abraham Moszkowicz, hoe dat in elkaar zit , wie het weet mag het zeggen. maar vies is het.ZIE OOK:

'Holleeder kocht politie en justitie om'
Zakenlieden verdacht in zaak-Holleeder

De onder en bovenwereld is teveel met elkaar verstrengeld om als vrouwe justitia met blinddoek te kunnen vonnissen

Janny

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Het Gerechtshof Amsterdam kan in de Wet Cam zaak drie kanten op:

1) het verzoekschrift tot algemeen verbindendverklaring AFWIJZEN;
2) het verzoek aanhouden en partijen (Dexia, St. Leaseverlies, Consumentenbond en VEB) TERUGVERWIJZEN NAAR DE ONDERHANDELINGSTAFEL ter wijziging van de Duisenberg-schikkingsovereenkomst;
3) het verzoekschrift TOEWIJZEN waarmee de Duisenbergregeling algemeen verbindend wordt verklaard (maar dan kunnen individuele gedupeerden zich er individueel alsnog aan onttrekken).

Eigenlijk is die hele Wet CAM zaak veel gedoe om niks. Gedupeerden die echt willen doorknokken tegen Dexia over hun verloren gegane inlegbetalingen hebben hier straks nog alle ruimte toe, wat er ook door het Gerechtshof wordt besloten. In feite het meest problematisch voor de groep doorzetter kan zijn een beslissing als genoemd onder 2. In dat geval kan het een langdurige zaak van slepende heronderhandelingen worden terwijl ondertussen lopende rechtszaken tegen Dexia (mogelijk) wel opgeschort blijven.

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

PEEWEE,

Waarom veel mensen willen of moeten doorprocederen is omdat ze al een berg geld betaald hebben aan de advocaat.

Velen procederen al langer, dan dat Dexia bezig is om een schikking te brouwen.

Steeds werden door de beroerde houding van Dexia de procedures opgehouden of van de rol gehaald. Steeds ging Dexia Slinks te werk, en toch hielden deze mensen vol.Mede dankzij hun zitten ze nu in Amsterdam voor het gerecht. Voor deze mensen moet er extra genoegdoening komen en niet de fooi die Dexia hen bood via het aanbod.

Dus deze mensen, die bezig zijn om hete kolen uit het vuur te halen, moeten die de tol betalen voor een te bereiken schikking. waardoor ze massaal de advocaatkosten onder de schoen kunnen schrijven. Kort gezegd, door hun werk waar velen de vruchten van plukken moeten zij de tol betalen zonder compensatie, en is dat eerlijk.?

Janny

I. da-ho

Ongelezen bericht door I. da-ho »

Dus deze mensen, die bezig zijn om hete kolen uit het vuur te halen, moeten die de tol betalen voor een te bereiken schikking.
Heeft iemand jou gevraagd om die kolen uit het vuur te halen? De mensen die geschikt hebben, hebben dit te danken aan TROS Radar, SLV, Eegalease, Consumentenbond en VEB.

Mensen die hier niet in mee wilden, zijn gaan procederen, of waren daar al mee begonnen.

Als je wilt procederen is dat een weloverwogen keuze die je destijds hebt gemaakt en speelde bij die keuze "de kastanjes uit het vuur halen" geen enkele rol.

Van Dalen

Ongelezen bericht door Van Dalen »

Inderdaad, (door)procederen is iemands eigen keuze. Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar zelf ga ik door. Tot aan het vonnis.

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Het Gerechtshof Amsterdam kan in de Wet Cam zaak drie kanten op:
WCAM slaat echt helemaal nergens op.
Het enige wat in de uitkomst telt is de psychologische uitwerking.
En omdat het Hof alle belang heeft bij minder processen zal ze best wel al het mogelijke doen Dexia dat voordeel van de winnaar te gunnen.

OD.

Navarre

Ongelezen bericht door Navarre »

Kortom, FINANCIEEL heeft AEGON in het geheel nog niet de vingers gesneden (wel imagoschade natuurlijk) en dat is ook precies waar het om gaat. Je stelling is dus klinkklare onzin.
Kun jij uit mijn verhaal opmaken dat ik het over iets anders had dan imagoschade? Daar doelde ik ook op, maar een bedrijf als AEGON kan wel wat hebben denk ik.
Die paar honderd miljoen euri's die ze kwijt zijn doen ook niet echt pijn denk ik

Gesloten