LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] buiten de waard rekenen.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door anne_ »

Alles mag de kamer invliegen Ad, als het maar niet die griezel is. :lol:

Anne.

Gast

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door Gast »

Of van een DVLvAS de vliegende *** van Ad Snoeren.
Laatst gewijzigd door Gast op 30 apr 2005 00:42, 1 keer totaal gewijzigd.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ik ben echt benieuwd naar waar mijn vleugels dan zullen zitten 8)

Gast

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door Gast »

Onder de trui van Anne natuurlijk normaal gesproken maar omdat ze zo lelijk is, zie jij dat niet zitten natuurlijk :lol:

Euro
Berichten: 69
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:48

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door Euro »

Als ik teksten lees zoals die van Justice_4_all/ empact / etc. begin ik bedenkingen te krijgen of ze weten wat ze nu het beste kunnen doen. Heb nu een avondje meegekeken op dit forum als groentje om nu eens te kijken wat er allemaal speelt. Hoop dat het recht zal zegevieren, echt. voor wie? laat ik aan de geleerden over. Maar mijn eerste indruk van de gemiddelde forumbezoeker is toch negatief. Heb meerdere keren onzin gelezen of in strijd met persbericht (ook gekeken op de website van dexia) Krijg ook de indruk dat mensen soms ook alleen maar lopen te schoppen en op geen enkel maar dan ook geen enkel punt zelf ergens verantwoording nemen (meerderheid). en niets ondernemen of kansen laten liggen. Ook als je een gerichte vraag stelt aan mensen die bij mij een positieve indruk hebben blijft een echte verklaring waar het nu mis ging uit. Men ging bij iedere vraagstelling ervanuit dat deze cynisch bedoeld was, werd later gelukkig wat minder. Mijn algehele indruk van een avondje forum is dat er kennelijk toch ernstige fouten zijn gemaakt (anders geen uitspraken) maar krijg ik ook het idee dat er mensen zijn die daar op mee liften (menselijk zou ik waarschijnlijk ook doen in jullie situatie)
Maar wat mij dus het meeste opvalt dat men deze vragen (aan wie ik het ook vraag) niet beantwoord: Men geeft de daling van de beurs (feitelijk indirect) verwijtbaar aan een bank.> Dat men dacht te sparen (dan zou men dus rente moeten ontvangen lijkt mij.)> Men niet wist met geleend geld te beleggen (stond dan geen aankoopsom in het contract???) Heb verderop gelezen dat men van dexia jaaroverzichten ontvangt (als deze voor de belastingaangifte is moeten zij toch ook schulden naast waarden opgeven zoja was men toch al in het eerste jaar bewust van schulden en schommelingen of was dit niet zichtbaar in overzicht!) Al deze vragen werden genegeerd of afgedaan als "daar heb je er weer een" of "laat maar lullen" Ik veroordeelde de gehele avond niemand Behalve die halve zolen die iemand zijn mening niet respecteren. Ongetwijfeld zitten mensen te stoken. Maar ik vind iemand als Justice_4_all echt zielig Geeft aan dat hij een andere forumbezoeker (HenkB) probeert te achterhalen via dergelijke site's. Waarom omdat hij een andere mening is toebedeeld? Hij is scherp in zijn uitspraken maar ben anderen tegengekomen die mensen echt beledigen! Vind het in en in triest dat iemand tijd gaat investeren in het zoeken van iemand op het web omdat hij een andere mening heeft op een OPENBAAR FORUM!!! Zodoende doet dat afbreuk aan jullie geloofwaardigheid met dit soort figuren waar vervolgens ook forumleden die ik wel enige geloofwaardigheid toebedeel leuk mee babbelen. Maar alsnog geen vraag die ik stelde werd beantwoord? half of vaag. Waarom??? Het geeft mij de indruk dat niet iedereen hier oprecht is over het hele gebeuren en dat er veel "mee lopers" zijn (wederom, kan ik mij voorstellen) Maar dat men dus feitelijk kiest voor slachtoffertje spelen en zogenaamd als een autist klakkeloos een handtekening zette. En nu succesvol is in de rechtbank met o.a. meetekenen echtgenoot. (Als ik van plan ben iets aan te schaffen overleg ik eerst met mijn partner! omdat men het stiekem heeft gedaan krijgt een bank nu de schuld? dat is ook iets wat ik niet kan volgen.) Wens alle lezers met een restschuld/inleg een voor hen acceptabele oplossing toe. Maar een groot aantal (meerderheid) moeten maar eens in de spiegel kijken. Deze beoordeling komt puur vanwege het negeren c.q. ontwijken van normale vragen zonder enig verwijt, van mijzelf en van anderen. Dit geeft mij te denken......... Sterkte toegewenst !

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door Kor S »

beste euro ,
ben benieuwd naar het eindresultaat van je werkstuk[je],
toch denk ik als je wat langer mee zou; lopen;je een beter stuk zou
afleveren.
de reactie van joshua is inderdaad zeer treffend bij de topic ,indruk.
duisenberg heeft zijn belangen duidelijk gemaakt,die ligt niet bij de klant.
hij rekent dus [zonder] buiten de waard om,
het merendeel van de gedupeerden zal nu naar de rechter gaan,
zie uitspraak amsterdam,
en waarom er maar met 2 stichtingen is onderhandelt?weet ik niet,
maar is niet erg slim geweest,
wij gedupeerden zijn meer dan alleen s.l.v en consumenten bond.
wordt vervolgd, h.g kor.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door Janny »

Naar een artikel in de pers:
Duisenberg wilde niet met een hele garde overleggen, dat zou niet overzichtelijk zijn..

Ik ben niet gelukkig met de uitslag, omdat een huurkoop contract ook als zodanig moet worden gepresenteerd, en nu afgewerkt worden.

Als het volgens de wet verplicht is dat een huurkoop kontract door beide echteleiden wordt ondertekend , dan moet dat ook gebeuren om een geldig contract te bezitten. Wanneer een van de handtekeningen ontbreek is het contract naar Nederlands recht ongeldig.

Als ik me niet aan de wettelijke regels houd, ben ik in overtreding.
Nu Dexia om wat voor reden dan ook, zich niet aan die wettelijke regels heeft gehouden, geld ook voor deze bank, dat de wet het laatste woord moet hebben. Hierbij hoort naar mijn bescheiden mening geen gedoogbeleid.

En als er gedwaald is zal er een gerechtelijk onderzoek door Het OM moeten volgen.

Als alles volgens de regels der wet zijn verlopen,en dus getoetst zijn, zal ik me daar ook naar richten. Tot zolang zal mijn advocaat voor mij proberen dat recht te verkrijgen.. Daar kan geen Duisenberg of Dexia , bij een schikking waar ik geen deel of partner in ben of om gevraagd heb Mij van afhouden.( ik heb geen goedkeuring verleend aan lease/eega lesae)

Janny

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door Kor S »

w .duisenberg durfde klaarblijkelijk niet met de hele garde te overleggen
lijkt me janny ,of met b.v piet koremans er bij,
want dan was er wel iets anders uit de bus gekomen.
hopelijk in een volgende gespreksronde ,als de heren het wel aandurven
om met een wat represetatiever delegatie van ons gedupeerden om tafel te gaan zitten.
tot dan ,zeker janny, i agree.
,als er gedwaald is zal er een gerechtelijk onderzoek door Het OM moeten volgen.

Als alles volgens de regels der wet zijn verlopen,en dus getoetst zijn, zal ik me daar ook naar richten. Tot zolang zal mijn advocaat voor mij proberen dat recht te verkrijgen.. Daar kan geen Duisenberg of Dexia , bij een schikking waar ik geen deel of partner in ben of om gevraagd heb Mij van afhouden

h.g kor.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door Kor S »

misschien in de uitzending ?vanavond?

aan de redactie van t.v programma radar, 8)
w .duisenberg durfde klaarblijkelijk niet met de hele garde te overleggen
met b.v piet koremans er bij, of de jongh1 of m,r bos.
want dan was er wel iets anders uit de bus gekomen.
hopelijk in de volgende gespreksronde ,als de heren het wel aandurven
om met een wat represetatiever delegatie van ons gedupeerden om tafel te gaan zitten,dan pas rekent men met de waard.
hopelijk kan en mag mevr antoinette hertsenberg dit wel in de komende radar.
h.g. kor.

Kor S
Berichten: 588
Lid geworden op: 26 feb 2005 12:01

Re: buiten de waard rekenen.

Ongelezen bericht door Kor S »

beste piet koremans,
ga je noch? 8) en dan meer dan een zin zeggen he...........o.k?
good luck,en anders hoop ik dat radar wat pittige stukjes uit dit forum
zal laten zien,alsmede van keessie and more.
h.g kor.

Gesloten