Als ik ABN Amro,ING,Bank of Scotland etc was,dan zou ik PAL/Payback
zoveel mogelijk donaties/geld geven voor advocaten om Dexia naar de kloten te helpen.Als dan de aandelenkoers van Dexia naar beneden keldert,dan kan ik Dexia voor een habbekrats overnemen.
De een z'n dood is de ander zijn brood toch?That's business Piet.Praise the Lord.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Business is business
-
Willem S. van Dalen
Re: Business is business
Doe eens een bod van 1 euro op Dexia NL, denk dat je binnen een minuut eigenaar bent..Als dan de aandelenkoers van Dexia naar beneden keldert,dan kan ik Dexia voor een habbekrats overnemen.
Dexia NL is niet interessant genoeg.Ik bedoel Dexia België de moeder
van Dexia NL.
van Dexia NL.
-
Willem S. van Dalen
OOOOOOO die, tja dan kan men doneren wat men wil hoor.
Wees maar blij dat de belgisch/franse dexia nog bestaat, anders krijg je straks niet eens meer een deel van je centjes terug.
Wees maar blij dat de belgisch/franse dexia nog bestaat, anders krijg je straks niet eens meer een deel van je centjes terug.
Zeg maar tegen Bruneel dat ik morgen langs kom met die ene euro
voor Dexia NL.Dan kan ik met de Duisenbergregeling de gedupeerden nog maanden uitmelken.Zalm en Donner doen toch niets.Bij de tijd dat ze er achter komen dat Dexia NL de boel bedonderd heeft ,zit ik in Brazilië.Geen uitleveringsverdrag met Nederland.En maar feesten met die meiden daar.Sweet mother of Jesus,here I come.Are you coming too?
voor Dexia NL.Dan kan ik met de Duisenbergregeling de gedupeerden nog maanden uitmelken.Zalm en Donner doen toch niets.Bij de tijd dat ze er achter komen dat Dexia NL de boel bedonderd heeft ,zit ik in Brazilië.Geen uitleveringsverdrag met Nederland.En maar feesten met die meiden daar.Sweet mother of Jesus,here I come.Are you coming too?
-
Willem S. van Dalen
De verleiding is groot, de verleiding is groot. 
Maar vergeet die donaties nou maar, zelfs als ze veel krijgen dan zal het wel verkwist worden.
Kijk maar naar dat hoger beroep op die uitspraak over de dezia-regeling.
Kansloos en duur.
Maar vergeet die donaties nou maar, zelfs als ze veel krijgen dan zal het wel verkwist worden.
Kijk maar naar dat hoger beroep op die uitspraak over de dezia-regeling.
Kansloos en duur.
Je leeft maar 1 keer.You might aswell make the most of it.
Als de AFM met haar bevindingen komt en Dexia NL de nek omdraait,
dan zit ik al in Brazilië.Lekker warm weer in november.
Als Zalm heel verbazend reageert dat Dexia NL de boel bedonderd heeft,dan zit al het geld dat is ontvangen met de D-R allang in Dexia België Brussel.
Als de AFM met haar bevindingen komt en Dexia NL de nek omdraait,
dan zit ik al in Brazilië.Lekker warm weer in november.
Als Zalm heel verbazend reageert dat Dexia NL de boel bedonderd heeft,dan zit al het geld dat is ontvangen met de D-R allang in Dexia België Brussel.