LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Complimenten voor Job68!
Complimenten voor Job68!
Die stug doorgaat met het terugplaatsen van de topic van Okerene. Een monnikenwerk, dat uren in beslag neemt. (Wil die topic niet 'vervuilen' daarom maar een nieuwe).
Re: Complimenten voor Job68!
Gelijk heb je pipa, hier is echt engelen geduld voor nodig.
Job bedankt
Groetjes A3
Job bedankt
Groetjes A3
Het is inderdaad te hopen dat deze topic niet vervuild wordt. Een gigantische hoeveelheid aan informatie. Degene die dit wel doet, heeft kwade bedoelingen.
Helaas had ik het laatste deel niet op de harde schijf staan, en kan daarom het laatste deel niet terugplaatsen. Als iemand anders dit nog wel heeft, wie weet kan deze persoon de rest aanvullen. Het zou de TROS sieren om er een sticky topic van te maken. Er staan teveel waardevolle gegevens in om zomaar deze topic te laten verdwijnen!
Met vriendelijke groet,
Job68
Met vriendelijke groet,
Job68
-
Aan trosradar
Ik vind dat trosradar hier uitleg over dient te geven, het is meer dan schandalig. Het ruikt voor mij ook naar een complot.
Het gaat om gigantisch veel geld, en de topic van Okerene is een enorme blok aan het been van dexia verworden. Als ik trosradar was zou ik eens enkele onderzoekgesprekjes met de medewerkers hebben.
Enkel wanneer trosradar duidelijk kan aangeven waar de fout zit gaan ze vrijuit. Hier komt een staartje aan, want dit stinkt.
Ad
Ik vind dat trosradar hier uitleg over dient te geven, het is meer dan schandalig. Het ruikt voor mij ook naar een complot.
Het gaat om gigantisch veel geld, en de topic van Okerene is een enorme blok aan het been van dexia verworden. Als ik trosradar was zou ik eens enkele onderzoekgesprekjes met de medewerkers hebben.
Enkel wanneer trosradar duidelijk kan aangeven waar de fout zit gaan ze vrijuit. Hier komt een staartje aan, want dit stinkt.
Ad
Ik kan het haast niet geloven. Wat een support.
Job68. Jij stond bij mij al in hoog aanzien maar nu kan jij helemaal niet meer stuk bij mij. Fantastisch wat een opoffering. Jij had zelf ook een groot aandeel in mijn topic en word dat gelukkig ook gered. Piet gaat aan de bel trekken bij de Tros. Dit kan zo natuurlijk niet. Heel verdacht zelfs. Er is al vaker gehackt in de site van RADAR maar heb hier toch de indruk dat een overijverige medewerk(st)er bezig is geweest. Mocht het van de kant van Dexia komen dan werkt dit voor hen averechts.
Mijn laatste postings handelden over de koppelverkoop in de contracten die volgens de WCK ongeoorloofd zijn. Of zou de onderstaande posting de aanleiding ervan zijn.
Ik voel mij onder strijdmakkers
Okerene
Job68. Jij stond bij mij al in hoog aanzien maar nu kan jij helemaal niet meer stuk bij mij. Fantastisch wat een opoffering. Jij had zelf ook een groot aandeel in mijn topic en word dat gelukkig ook gered. Piet gaat aan de bel trekken bij de Tros. Dit kan zo natuurlijk niet. Heel verdacht zelfs. Er is al vaker gehackt in de site van RADAR maar heb hier toch de indruk dat een overijverige medewerk(st)er bezig is geweest. Mocht het van de kant van Dexia komen dan werkt dit voor hen averechts.
Mijn laatste postings handelden over de koppelverkoop in de contracten die volgens de WCK ongeoorloofd zijn. Of zou de onderstaande posting de aanleiding ervan zijn.
Heel heel erg bedankt allemaalGeplaatst op 03 Feb 2005 10:37 door Okerene
------------------------------------------------------
MIJN GRIEVEN ZITTEN DIEPER
Ik wilde mij eerst onthouden van commentaar maar voel mij nu toch gedrongen iets te zeggen hierover. Vast staat dat de meeste personen indien zij vooraf de risico's gekend hadden nooit een contract genomen hadden. Het vertrouwen dat de meesten hadden is geschaad en een goed oordeel vooraf over het prduct was niet eens mogelijk. Het moedwillig verhullen dat er met geleend geld werd belegd is voor beginnelingen funest geworden. Zo niet voor iedereen. Het meedogenloos verkopen aan Jan en alleman zonder rekening te houden met de financiële situatie waarin minderdraagkrachtigen zich bevonden(bevinden) dient te worden afgestraft. Onbeantwoorde vragen zijn er nu nog steeds. Heeft men werkelijk aandelen gekocht of heeft men met (synthetische aandelen) en/of opties gewerkt (mogelijk een combinatie) Zelfs handel tussendoor met aandelen van iedereen heeft hen mogelijk geld opgeleverd. Gesjoemeld met aankoop/verkoopprijzen. Heeft iemand al volledige inzage gehad? Laat dit eerst maar boven water komen. Er zijn zelfs verdenkingen dat men doelbewust ongedekt geopereerd heeft met dit hausseproduct in een periode waarin men als professional kon verwachten dat de koersen zouden stagneren of kelderen. Terwijl men ook nog eens door de beursbaas op de vingers was getikt. Nee, mijn uitgangspunt blijft alles terug ook al is dit nu behaalde resultaat voor velen al mooi genoeg.
Okerene
Ik voel mij onder strijdmakkers
Okerene
Okerene
Wat ik absoluut niet kan rijmen dat Tros Radar zo'n topic verwijderd en het meest vreemde wat geschreven word en waar men onderhand doodziek van word laat staan.
Dit heet Croosjes die kan gewoon zijn gang gaan met reclame,
Die ook nog eens financiele problemen kan gaan opleveren en mensen verder onderuit haalt.
PAL werkt in ieder geval zonder dat er geld ter sprake komt.
Okerene en Job 68 mijn steun hebben jullie
Zie net dat de topic terecht is teruggezet vandaar een kleine aanpassing.
Voor de rest blijf ik bij het bovenstaande
willy
Wat ik absoluut niet kan rijmen dat Tros Radar zo'n topic verwijderd en het meest vreemde wat geschreven word en waar men onderhand doodziek van word laat staan.
Dit heet Croosjes die kan gewoon zijn gang gaan met reclame,
Die ook nog eens financiele problemen kan gaan opleveren en mensen verder onderuit haalt.
PAL werkt in ieder geval zonder dat er geld ter sprake komt.
Okerene en Job 68 mijn steun hebben jullie
Zie net dat de topic terecht is teruggezet vandaar een kleine aanpassing.
Voor de rest blijf ik bij het bovenstaande
willy
De topic 'Wie heeft welke vergunning nodig?" is weer teruggeplaatst.
Kijk maar.
Job68, Jij verdient voor mij een lintje, Wat een werk heb jij verricht.
Dit lijkt dat je dit voor niets hebt gedaan maar dat is beslist niet zo.
Dit zijn juist gelegeheden die elkaar sterken. Zo komt ook aan het licht hoe iemand in elkaar steekt. Ook de kracht van samenwerking kwam plots en duidelijk zichtbaar naar voren onder de gedupeerden en dat is een ervaring op zich.
Als ik bedankt zeg zit er veel lading achter.
Bedankt Job68
Okerene
Kijk maar.
Job68, Jij verdient voor mij een lintje, Wat een werk heb jij verricht.
Dit lijkt dat je dit voor niets hebt gedaan maar dat is beslist niet zo.
Dit zijn juist gelegeheden die elkaar sterken. Zo komt ook aan het licht hoe iemand in elkaar steekt. Ook de kracht van samenwerking kwam plots en duidelijk zichtbaar naar voren onder de gedupeerden en dat is een ervaring op zich.
Als ik bedankt zeg zit er veel lading achter.
Bedankt Job68
Okerene
Okerene,
hartstikke fijn dat je topic terug is. En nog blijer ben ik vanwege het feit dat het inderdaad om een vergissing blijkt te gaan. Een kleine blijk van verontschuldiging had de Tros gesierd, maar waar mensen werken worden 'fouten' gemaakt. Kan gebeuren, hoewel de consequenties heel vervelend kunnen zijn.
Job68 zijn werk is niet voor niets! Hij, Piet, Dutch Credit en anderen hebben laten zien dat er op dit forum toch nog sprake is van loyaliteit en solidariteit. Dat is goed te weten, want de laatste tijd voelde dat hier nog weleens anders aan.
Per slot van rekening gaan we uiteindelijk allemaal voor hetzelfde doel.
Nogmaals bedankt voor jullie inspanningen. Dat die gewaardeerd worden behoeft geen enkel betoog meer. Dat is wel duidelijk!
groet
Ilse
hartstikke fijn dat je topic terug is. En nog blijer ben ik vanwege het feit dat het inderdaad om een vergissing blijkt te gaan. Een kleine blijk van verontschuldiging had de Tros gesierd, maar waar mensen werken worden 'fouten' gemaakt. Kan gebeuren, hoewel de consequenties heel vervelend kunnen zijn.
Job68 zijn werk is niet voor niets! Hij, Piet, Dutch Credit en anderen hebben laten zien dat er op dit forum toch nog sprake is van loyaliteit en solidariteit. Dat is goed te weten, want de laatste tijd voelde dat hier nog weleens anders aan.
Per slot van rekening gaan we uiteindelijk allemaal voor hetzelfde doel.
Nogmaals bedankt voor jullie inspanningen. Dat die gewaardeerd worden behoeft geen enkel betoog meer. Dat is wel duidelijk!
groet
Ilse
Ook de verontschuldiging is gegeven
zie de topic "Wie heeft welke vergunning nodig"
Okerene
zie de topic "Wie heeft welke vergunning nodig"
Okerene