LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De grens is bereikt !

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Willems »

Bok,

Jij bent niet vatbaar voor beeldspraken, als dat het geval is zou meer respect tonen op dit forum.
Wanneer je mensen als Piet wenst te vernederen, dan moet je op zijn minst van betere huize komen...dit laatste valt bij jou niet op! Jouw argumentatie is waardeloos en jouw aanvallen op de man, laat zien dat je geen vorming hebt om zaken te onderscheiden van personen. Jij wordt in jouw eigen waarde gelaten ...wat deze waarde ook moge wezen..... tot dan toe althans.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Aangehouden tot 28 november?
Zal wel een typefout zijn, dit zou toch niet kunnen zonder toestemming van beide partijen?

DUS WEL:
Hoi Piet
Ik heb gebeld naar het Kanton en die zei dat inderdaad de zaak aangehouden is en 28 november dient.
Er werd mij ook gevraagd of ik GEEN kranten las want de rechters houden alles aan ivm de bemiddelingspoging cq vol zitten van de rechtzaken en dat zou volgens haar weleens voor ons ten gunste kunnen zijn.
Ik zei kan dit zomaar dat Dexia dit tegen kan houden en rechters dit kunnen aanhouden.
Moeten wij daar maar genoegen mee nemen?
Maar door de velen zaken /bemiddelingspoging is het aangehouden en dus stil gelegd.
Wij worden voorgelogen en gemanipuleerd waar we bijstaan.
Wij schijnen dit niet te mogen winnen.
Steeds meer gedupeerden gaan kapot aan b.v. de onterechte BKR registratie.

Wat kunnen we hier tegen doen?
Stoppen met betalen
Dexia dagvaarden en alle betaalde gelden en onkosten terug vorderen
Niet accepteren dat de rechtszaken aangehouden worden en eisen dat de procedures doorgaan.
De media en de politiek op de hoogte stellen van deze wantoestanden in Nederland!

Groeten,
Piet

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Het wordt nog erger!

Ik kreeg net een telefoontje van een advocaat in Amsterdam die vertelde dat het gros van de kantonrechters van de rechtbank Amsterdam de meeste aandelenleasezaken aanhouden tot november dit jaar gezien de bemiddelingspoging die nu gaande is.

Dit is rechtsweigering!
Advocaten doe hier iets aan!

Als dit geen duidelijk bewijs is dat de overheid heeft ingegrepen in dit schandaal dan weet ik het niet meer!

Het is duidelijk dat wij dit gevecht tegen de aanbieders niet mogen winnen.
De beerput van de criminele banken en de verstrengeling van de overheid hiermee mag niet open.

Ondanks het slechte weer denk ik dat we binnen niet al te lange tijd een reeks van demonstraties moeten gaan houden en de grenzen van het toelaatbare moeten opzoeken.
Deze grenzen zijn door Dexia en de overheid allang overschreden!

Groeten,
Piet

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door pluutje »

Piet,

Het is nu wel heel duidelijk dat er iets ''scheef'' zit!!
De beerput van de criminele banken en de verstrengeling van de overheid hiermee mag niet open.
Laatst gewijzigd door pluutje op 11 mar 2005 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Ik dacht dat de overheid zich niet met de rechtsgang mocht bemoeien.
(bemiddeling/stopzetting op verzoek van Zalm)

En ik dacht ook dat de rechters alleen een verzoek tot schikking alleen aan de 2 betreffende partijen kon richten, dus niet aan 1 partij en een onderhandelaar die door de andere partij niet is geaccepteerd !!!!

Dit bij individule processen dus.
Het gaat mij allemaal boven de pet, net als het lezen van de contracten van Dexia 7 jaar geleden.....

gr. O.D.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door croosjes »

geachte gedupeerden wacht niet af en meld je aan voor het aan vechten van het dexia aanbod en aandelenlease contract en laat het vernietigen in overleg.


vrgr.Andre

villa_cees
Berichten: 313
Lid geworden op: 02 okt 2003 18:14

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door villa_cees »

Is crozemans weer losgelaten? :(

vr.gr.Cees

zxc
Berichten: 77
Lid geworden op: 20 okt 2004 17:34

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door zxc »


Okerene
Berichten: 529
Lid geworden op: 08 apr 2004 16:40

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Okerene »

HIER ZIJN WERKELIJK GEEN WOORDEN VOOR !

Mijn kwaadheid groeit met de minuut. Met m'n kaken en kiezen op mekaar, adertjes die kloppend opzwellen in m'n slapen en met gebalde vuisten een vuurrode kop en uitgepuilde ogen krijgend, sprong ik overeind na dit gelezen te hebben. Ach ik weet niet wat hierop te zeggen zo gauw.

Wat een wantoestand.

Zijn ze nu helemaal betoeterd. Gisteren mijn advocaat nog aan de lijn gehad. Hun kantoor is één van de 15 advocatenkantoren die zich uitgesproken hebben tegen een stop op de rechtzaken zeker bij eegaleasezaken. Je kunt er gif op in nemen dat zij het in ieder geval niet pikken. Maar als Donner er achter zit en de hele santekraam aan politieke bewindslieden zal dat openbaar moeten worden. Hier is het laatste woord nog niet over gesproken als dit zich doorzet.

Okerene :evil:

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door impact »

Misschien dat de advocatenkantoren gezamenlijk de Staat der Nederlanden hierover in kort geding moeten dagvaarden?
Hier staat tenslotte ook hun werkwijze en broodwinning op het spel.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Idaho »

De oproep van Piet om nu maar eens een paar flinke demonstraties te houden, zou eigenlijk middels een uitzending van TROS Radar kenbaar gemaakt moeten worden.
Alleen dan zullen er misschien genoeg mensen komen om enigigzins overtuigend over te komen.
Zelf heb ik het gevoel, dat na het laatste bericht alhier over het aanhouden van de rechtzaken tot november door de A'damse kantonrechters, er totaal niks bereikt wordt met een demonstratie.

De hoge heren zullen naar het avondjournaal kijken en tegen hun vrouw en kinderen zeggen, "ach kom eens snel kijken, dit zijn nou die stumpers die we zo mooi bij de ballen hebben en jaja lachen, ze kunnen er helemaal niks aan doen".

Nee, dit gaat alle perken te buiten, dit is schofterigheid puur sang, ik kan nog wel een uur doorgaan met dit soort uitlatingen, maar ook dat heeft geen zin.

Walgelijke misselijkmakende schijnheilige misbaksels zijn het!!!!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

En het kan nog erger:

Het eenzijdig aanhouden van de rechtszaken door het merendeel van de kantonrechters in Amsterdam is niet beperkt tot Amsterdam.
In heel Nederland is deze beslising genomen door de meeste kantonrechters.

Ook een hoger beroep zaak over huurkoop bij het Hof in Arnhem is op de slaaprol gezet tot maart 2006
En dit ondanks het feit dat de bemiddelingspoging niet eens over eegaleasers gaat.

Nog een jaar wachten en op een houtje bijten, geen geld, een BKR registratie, sociaal en maatschappelijk kapot en in een isolement!

NEE, wij eisen NU recht, wij willen NU weten waar wij aan toe zijn.
Dit drama duurt al jaren en het is onmenselijk van Dexia en de overheid om ons zo kapot te maken.
Dit is rechtsweigering en in strijd met artikel 26 van de Wet Burgerlijke Rechtsvorming.

Wij moeten hier massaal tegen protesteren!

Grrrrroeten,
Piet

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Als november klopt is dat zo erg dat juridisch uitzoeken of dit gerechtigd is beter is dan een demonstratie.

IK verdenk Dexia ervan dat zij er gezien de stijgende beurs baat bij heeft de zaak te rekken.
Voor de mensen die nog steeds betalen aan een lopend contract wordt de restschuld immers steeds kleiner.
Dexia zou er in die optiek dan op gokken dat de langdurige inleg tot november en langer voor rekening gedupeerde is.
En mensen met een achterstallige inleg krijgen dan een gepeperde
rekening met verschuldigde rente!!!

Zonder inspraak ruim 1/2 jaar vertraging is onacceptabel.
Het parlement zou op dit bericht moeten reageren en de minister vragen stellen..... die heeft de bemiddeling toch bedacht?

Dexia heeft aangegeven voor welke mensen de bemiddeling gaat gelden (na individuele beoordeling van Dexia of ze daadwerkelijk in fin. problemen zijn gekomen...).
Dat zou dus betekenen dat voor de anderen de processen gewoon door moeten gaan.

MIjn lidmaatschap van LV heb ik gelijk na de benoeming van Duis al opgezegd, ik ga nu mijn advocaat vragen over hoe en wat...

vr.gr. O.D.

Gast

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Gast »

idaho ,lees mijn eerdere topic" demonstratie den haag" .

piet weet er al van ,en we komen als er niets gebeurd er op terug.

dus ik heb daar al veel eerder over gebrainstormt met piet!

bedenk dat de ned staat met de banken voorop, en in hun kielzog dhr duisenberg allang meer weten en dat is"HUN BELANGEN IN HET BUITENLAND LOPEN GEVAAR DOOR DE MALAISE IN NEDERLAND IVM DE DEXIA AFFAIRE.

kort door de bocht het is negatieve publiciteit ,schadelijk voor alle nederlandse banken in de wereld~

daarom is er achter de schermen!! gepoogt? om e.e.a te niet te doen.,

ik wist dit al toen de recht zaken steeds meer de kant van de gedupeerden op gingen! zelfs al(zie mijn topic eind 2003 omtrent.)
waarop ik gewag maakte over de T.O.C opties.

ik heb toen andre van eerden (business class ,harry mens destijds) om uitleg gevraagd,deze zij toen aan de telefoon tegen mij ,dat hij niet graag verantwoordelijk wilde zijn ,ivm t.oc opties.hij zij, ik citeer> als het dan fout gaat ,gaat het goed fout door de enorme belangenverstrengeling. dit ging niet specifiek over dexia/labouchere maar in het algemeen!

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Janny »

maar betekent dat , , dat kleine spaarders uit hun recht gezet mogen worden.?

Ik ben maar een eenvoudig mens. maar heb een groot rechtvaardigheidsgevoel. en dat zegt.

Hier worden we bedrogen , en niet zo'n, klein beetje ook.

het kan toch niet zo zijn, dat grote fouten(van de Banken) het recht van de arme mag teniet doen.

janny

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Idaho »

Beste pechvogel,

Ik heb jouw eerdere topic gelezen en geloof me indien er een goed georganiseerde grote manifestatie plaats gaat vinden zal ik er zeker bij zijn, ondanks het feit dat ik er niet in geloof, maar als ik deel uit mag maken van een aktie waardoor de "grote jongens", ik zeg dit tussen aanhalingstekens omdat ze op hun sterfbed plots geen grote jongens meer zijn, een tikje in hun gezicht krijgen, dan ben ik er!

Maar mijn hart zegt me dat het einde nadert en geen enkele demonstratie zal helpen, we worden genaaid waar we bij staan en we kunnen er legaal niks aan doen.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Piet »

Vandaag is het vrijdag dus er was in politiek Den Haag niemand om deze wending aan te horen.
Ook de Raad voor de Rechtspraak kon geen antwoord geven op mijn vraag warom de aandelenlease rechtszaken eenzijdig zijn stilgelegd en ook die zaken die niet onder de bemiddeling vallen.

Morgen verschijnt er een artikel in het AD over dit onrecht.
We laten ons niet kisten.

Groeten,
Piet

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Hans A »

NU STAAT MIJN BESLUIT VAST.

Ik betaal geen rooie cent meer. Lekker is dat eenrichtingsverkeer!
Ze willen ons de mond snoeren en ondertussen dwingen (o.a. via BKR-registratie en incassokosten) om te betalen.
Is HEEL nederland dan gek geworden?
Als men deze onderhandelingen dan een kans wil geven en men meent het echt, dan ten eerste Dexia laten stoppen met incasseren!!!

Nou, ze verkopen mijn aandelen maar lekker!
Via huurkoop, WCK, zorgplicht, telefonische colpertatie, misleiding ( schriftelijk bewijs!), en het niet aankopen van de aandelen haal ik mijn geld + rente + schade tgv BKR-registratie later wel terug!
Dit doet voor mij de deur dicht. Heb het nu wel gehad met die corrupte zooi in dit land!!!

Zit er sterk aan te denken om eens in Amsterdam langs te gaan. Een Dexiaan uit de weg ruimen lucht wel op denk ik!!!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Nou... als dat maar niet verboden is.. :lol:

Volgens mij hebben ze een beschermde status gekregen..

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: De grens is bereikt !

Ongelezen bericht door Hans A »

Volgens mij kun je dat beter doen dan je een "spaar"plan via Dexia aan laten smeren. De gevolgen zijn minder en je bent er sneller van af!

Gesloten