LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De grens is bereikt !
Re: De grens is bereikt !
En Croosje weet het hoor, want hij heeft een bel op de fiets!!
Pieter Hezemans heeft nogal wat aliassen nodig om zijn gram te halen!!
Jan_Jan je bedoelt Croosje? Of bedoel je mij?
bokkie; 1 keer voorzeggen dan ; vraag 1 ; piet vertegenwoordigt vele gedupeerden 2, om zijn goed doordachte uitspraken zijn gedrevenheid en zijn zeer groot RECHTVAARDIGHEIDSGEVOEL
Laatst gewijzigd door Kor S op 30 mar 2005 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Janneke,
Geen van beide. Uiteraard bedoelde ik bokkie!Jan_Jan je bedoelt Croosje? Of bedoel je mij?
Aan bokkie: "wie de splinter in het oog van een ander wil zien....(enz.)".
Vandaag twee keer gesproken met de rechterhand van dhr. A.H.van Delden, voorzitter van de Raad voor de Rechtspraak.
Een paar weken geleden, vlak voor het Landelijk Overleg, heb ik ook al geruime tijd met hem gesproken en onze zorg overgebracht over het ontbreken van de voortgang in de rechtsgang m.b.t. de aandelenlease affaire
Mijn vraag was toen en nu simpel: waarom worden de meeste rechtszaken aangehouden terwijl er belooft was dat er snel uitspraken zouden komen en nu zelfs tot medio november met uitschieters naar volgend jaar maart (hoger beroep huurkoop bij het Gerechtshof in Arnhem).
De strijd duurt nu al 3 jaar en een verder uitstel in de rechtsgang is letterlijk en figuurlijk dodelijk.
We praten niet over een fiets die je een jaar kan laten staan, we praten over mensen die financieel, geestelijk, sociaal en maatschappelijk stuk zijn gemaakt door Dexia.
Het antwoord was afwijkend en nietszeggend:
Begin volgende week komt er een verslag van het Landelijk Overleg tussen de Kanton rechters en de Civiele rechters van twee weken geleden op de site van de Raad voor de Rechtspraak.
In het aanhouden van rechtszaken wordt een scheiding gemaakt in zaken waarover bemiddeld wordt en waarin niet.
Toen ik hem vertelde dat dit niet gebeurde, huurkoop is geen onderdeel van de bemiddeling maar toch worden deze zaken aangehouden, had hij hier geen antwoord op.
Ook in de zaak over het Dexia aanbod is aanhouding aangevraagd.
Het is duidelijk dat de Raad voor de Rechtspraak zich probeert hier uit te praten.
Het is duidelijk dat de hijgende adem van Donner in de nek van onze rechtshandhavers van invloed is op de gedragingen binnen ons rechtsstelsel.
Er wordt met ons gemanipuleerd en over ons geoordeeld, wij mogen slechts meewarig ja knikken en alles accepteren wat ons wordt opgedrongen.
SORRY, DUS NIET!
Geef je mening over deze dictatuur, schrijf en mail o.a. naar :
Dhr. A.H. van Delden
Voorzitter Raad voor de Rechtspraak
Postbus 90613
2595 CL Den Haag
E-mail : [email protected]
Dhr. Duisenberg
De Nederlandsche Bank N.V.
Postbus 98
1000 AB Amsterdam
Wie gaat het winnen, de macht van het geld vertegenwoordigd in de banken en de overheid (het onrecht) of de macht van het volk, Jan met de pet (het recht)?
Hoever gaat jouw acceptatie van de onmacht in deze situatie?
Schrijf het van je af en laat o.a. onze volksvertegenwoordigers weten wat er bij ons leeft maar vooral wat er allemaal dood is in ons leven.
E is één ding wel duidelijk, Dexia krijgt van mij geen cent meer, alle betalingen zijn ingetrokken, bij jou ook?
Groeten,
Piet
Een paar weken geleden, vlak voor het Landelijk Overleg, heb ik ook al geruime tijd met hem gesproken en onze zorg overgebracht over het ontbreken van de voortgang in de rechtsgang m.b.t. de aandelenlease affaire
Mijn vraag was toen en nu simpel: waarom worden de meeste rechtszaken aangehouden terwijl er belooft was dat er snel uitspraken zouden komen en nu zelfs tot medio november met uitschieters naar volgend jaar maart (hoger beroep huurkoop bij het Gerechtshof in Arnhem).
De strijd duurt nu al 3 jaar en een verder uitstel in de rechtsgang is letterlijk en figuurlijk dodelijk.
We praten niet over een fiets die je een jaar kan laten staan, we praten over mensen die financieel, geestelijk, sociaal en maatschappelijk stuk zijn gemaakt door Dexia.
Het antwoord was afwijkend en nietszeggend:
Begin volgende week komt er een verslag van het Landelijk Overleg tussen de Kanton rechters en de Civiele rechters van twee weken geleden op de site van de Raad voor de Rechtspraak.
In het aanhouden van rechtszaken wordt een scheiding gemaakt in zaken waarover bemiddeld wordt en waarin niet.
Toen ik hem vertelde dat dit niet gebeurde, huurkoop is geen onderdeel van de bemiddeling maar toch worden deze zaken aangehouden, had hij hier geen antwoord op.
Ook in de zaak over het Dexia aanbod is aanhouding aangevraagd.
Het is duidelijk dat de Raad voor de Rechtspraak zich probeert hier uit te praten.
Het is duidelijk dat de hijgende adem van Donner in de nek van onze rechtshandhavers van invloed is op de gedragingen binnen ons rechtsstelsel.
Er wordt met ons gemanipuleerd en over ons geoordeeld, wij mogen slechts meewarig ja knikken en alles accepteren wat ons wordt opgedrongen.
SORRY, DUS NIET!
Geef je mening over deze dictatuur, schrijf en mail o.a. naar :
Dhr. A.H. van Delden
Voorzitter Raad voor de Rechtspraak
Postbus 90613
2595 CL Den Haag
Dhr. Duisenberg
De Nederlandsche Bank N.V.
Postbus 98
1000 AB Amsterdam
Wie gaat het winnen, de macht van het geld vertegenwoordigd in de banken en de overheid (het onrecht) of de macht van het volk, Jan met de pet (het recht)?
Hoever gaat jouw acceptatie van de onmacht in deze situatie?
Schrijf het van je af en laat o.a. onze volksvertegenwoordigers weten wat er bij ons leeft maar vooral wat er allemaal dood is in ons leven.
E is één ding wel duidelijk, Dexia krijgt van mij geen cent meer, alle betalingen zijn ingetrokken, bij jou ook?
Groeten,
Piet
Kortom, je wordt al niet serieus genomen door de 'rechterhand' van Van Delden. Nou, dan kun je wel onderhandelen met de echte hotemetoten, die zullen je wel serieus nemen . Bovendien neem ik aan dat het antwoord ONTwijkend was en niet AFwijkend.
Ga nou maar demonstraties organiseren, wellicht kun je na de LL-affaire bij de FNV gaan werken.
Zoals ik al eerder tikte: ik heb niets met LL, PB, LV en dergelijke te maken maar ik vraag me oprecht af wat Piet nou zo belangrijk maakt, behalve dat hij hard werkt en veel post in deze kwestie.
Ga nou maar demonstraties organiseren, wellicht kun je na de LL-affaire bij de FNV gaan werken.
Zoals ik al eerder tikte: ik heb niets met LL, PB, LV en dergelijke te maken maar ik vraag me oprecht af wat Piet nou zo belangrijk maakt, behalve dat hij hard werkt en veel post in deze kwestie.
Bokkie,ik heb niets met LL, PB, LV en dergelijke te maken
Bedankt voor je oprechte zorgen!
Daar komen we een heel eind mee.
Als jij er toch niet was.
De vorige mededeling van de Raad voor de rechtspraak.
DEZE IS NOG GEEN 4 MAANDEN OUD!
Ik ben benieuwd naar de mededeling van de Raad voor de rechtspraak voor volgende week......
Inmiddels staat DEXIA er erg slecht voor. De rechters hebben Dexia de afgelopen maanden keer op keer veroordeeld. Dit kunnen de rechtbanken toch niet zo maar negeren. Het zijn per slot van rekening hun eigen uitspraken. Wie weet wat er eventueel besproken is. De rechtbanken zouden gaan clusteren en uitspraken afstemmen. Mogelijk is hier wat gaande.
Iedereen is nog steeds op zijn hoede voor Dexia en terecht!. Maar laat je niet gek maken. Het enigste commentaar is afkomstig van Dexia en reken er maar op dat dat commentaar deel uit maakt van de tactiek die Dexia toepast!
Er is ook een bericht opgedoken dat Duisenberg op voorhand al aangeeft minsten een deel van de inleg terug te willen laten gaan naar de gedupeerde.
Laat je niet gek maken door Dexia maar blijf op je hoede!
]
Groeten Hans A.
DEZE IS NOG GEEN 4 MAANDEN OUD!
Óf we worden weer bedonderd óf deze aanpak heeft nu al tot resultaten geleid.Aandelenleasezaken
Den Haag, 23 november 2004
De afgelopen maanden hebben veel individuele beleggers hun zaak met betrekking tot aandelenlease voorgelegd aan de rechter. Een inventarisatie bij gerechten afgelopen zomer leerde dat meer dan 1400 zaken op tegenspraak aanhangig zijn en dit aantal is sindsdien nog verder toegenomen. Geconstateerd is dat veel van deze zaken onderling gelijkenissen vertonen en enige coördinatie in de afhandeling wenselijk is. De afgelopen twee maanden hebben rechters uit de sectoren civiel en kanton overleg gevoerd om meer eenduidigheid te verkrijgen in de behandeling van de aandelenleasezaken. Uit dit overleg zijn de volgende maatregelen voortgekomen:
1. Per ressort zijn er werkgroepen opgericht die een lijst van aandachtspunten hebben opgesteld die gebruikt kunnen worden als hulpmateriaal bij de behandeling van de aandelenleasezaken.
2. Per ressort is een coördinator benoemd die, waar mogelijk, zorgt voor een clustering van zaken.
3. De coördinatoren zullen er op toezien dat zaken die zich lenen voor versneld beroep of cassatie bij de Hoge Raad met voorrang behandeld worden teneinde het hoger beroep zo snel mogelijk af te handelen waardoor eerder duidelijkheid komt te bestaan.
4. Ten behoeve van een informatievoorziening over de inhoud van alle uitspraken in aandelenleasezaken, hebben alle rechters in het land toegang tot een database.
De rechtbanken werken momenteel aan een zo snel mogelijke afhandeling van lopende zaken.
Bron: Raad voor de rechtspraak
Datum actualiteit: 23 november 2004
Ik ben benieuwd naar de mededeling van de Raad voor de rechtspraak voor volgende week......
Inmiddels staat DEXIA er erg slecht voor. De rechters hebben Dexia de afgelopen maanden keer op keer veroordeeld. Dit kunnen de rechtbanken toch niet zo maar negeren. Het zijn per slot van rekening hun eigen uitspraken. Wie weet wat er eventueel besproken is. De rechtbanken zouden gaan clusteren en uitspraken afstemmen. Mogelijk is hier wat gaande.
Iedereen is nog steeds op zijn hoede voor Dexia en terecht!. Maar laat je niet gek maken. Het enigste commentaar is afkomstig van Dexia en reken er maar op dat dat commentaar deel uit maakt van de tactiek die Dexia toepast!
Er is ook een bericht opgedoken dat Duisenberg op voorhand al aangeeft minsten een deel van de inleg terug te willen laten gaan naar de gedupeerde.
Laat je niet gek maken door Dexia maar blijf op je hoede!
]
Groeten Hans A.
Waar is dat bericht opgedoken Hans A? Dat Duisenberg wil dat de gedupeerden ook een deel inleg terug krijgen? Die restschuld is dan vanzelf kwijtgescholden.
gr. trudy
gr. trudy
Trudy niet alles geloven wat men hier schrijft Je bent goed bezig jij laat je geen knollen meer voor citroenen verkopen
Ik laat me helemaal en nooit meer iets aansmeren door wie dan ook. Heb een uitstekende leerschool gehad.
Hoezo heeft de overheid niet ingegrepen!
Hoezo proberen Zalm en Donner te voorkomen dat de beerput omtrent Dexia en Aegon niet opengaat!
Hoezo zijn de rechters niet geinstrueerd over het aanhouden van de rechtszaken onder het mom van de "bemiddelingspoging"!
Waarom worden huurkoopzaken aangehouden terwijl er in hoger beroep een duidelijke uitspraak is!
Ik heb al eerder gevraagd om bevestigingen dat je rechtszaak is aangehouden.
Geef het door aan mij en teken ook protest aan bij je advocaat en de Raad voor de Rechtspraak en Duisenberg!
Dit is een breekpunt!!
Als we nu niets doen dan gaan we dit verliezen.
De deal is al gemaakt en wij (600.000 gedupeerden) zijn de verliezers!
Wij moeten en mogen dit niet accepteren.
Wij zijn dit verplicht tegenover onszelf, ons gezin, onze mede gedupeerden en ons gevoel voor recht!
Groeten,
Piet
Hoezo proberen Zalm en Donner te voorkomen dat de beerput omtrent Dexia en Aegon niet opengaat!
Hoezo zijn de rechters niet geinstrueerd over het aanhouden van de rechtszaken onder het mom van de "bemiddelingspoging"!
Waarom worden huurkoopzaken aangehouden terwijl er in hoger beroep een duidelijke uitspraak is!
De waarheid komt naar boven, onze democratie is dood en wij lijden onder het schrikbewind van Zalm en consorten.Aanvankelijk had de kantonrechter 13 april aangewezen voor vonnis. Echter afgelopen vrijdag kreeg ik een vonnis met als beslissing "de kantonrechter, alvorens te beslissen: verwijst de zaak naar de rolzitting van woensdag 8 maart 2006 te 09.30 uur om partijen in de gelegenheid te stellen zich uit te laten omtrent de wenselijkheid van voortprocederen; houdt elke verdere beslissing aan". aldus gewezen te Helmond etc.etc........!!!!!.
Ik heb al eerder gevraagd om bevestigingen dat je rechtszaak is aangehouden.
Geef het door aan mij en teken ook protest aan bij je advocaat en de Raad voor de Rechtspraak en Duisenberg!
Dit is een breekpunt!!
Als we nu niets doen dan gaan we dit verliezen.
De deal is al gemaakt en wij (600.000 gedupeerden) zijn de verliezers!
Wij moeten en mogen dit niet accepteren.
Wij zijn dit verplicht tegenover onszelf, ons gezin, onze mede gedupeerden en ons gevoel voor recht!
Groeten,
Piet
een oprechte vraag beantwoord; door ,t carnegie institute WAT IS BELANGRIJK ? 1,goed omgaan met je medemensen 2 een gentelman zijn 3 mensen uit hun noden helpen hup piet en al zijn geestverwanten welterusten ps morgen is er weer een niuwe dag
Hoi Trudy
Dit is onder andere op http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/)/co ... rdriet.xml te lezen
Het is natuurlijk maar net hoe je het leest.
-Het gaat over Duisenberg
-Er is achter de schermen al hard gewerkt
-en, de verwachting is een deel van de inleg terug......
Ik weet wel dat het er zo niet letterlijk staat. Maar dat is wat ik bedoel: laat je ook niet gek maken door de berichtgeving van Dexia!
MAAR BLIJF WEL OP JE HOEDE.
Groeten Hans A
Dit is onder andere op http://www.rtl.nl/(/financien/rtlz/)/co ... rdriet.xml te lezen
Vertrouwen in Duisenberg
Wim Duisenberg probeert om op korte termijn een faire oplossing te vinden. Naar verwachting zal dit ook gaan lukken, omdat achter de schermen al hard is gewerkt. Zo is de verwachting dat gedupeerden een deel van hun inleg terugkrijgen.
Over de weg die Duisenberg zal bewandelen, wordt officieel weinig tot niets losgelaten. Ook een einddatum waarop er een schikking moet liggen, is niet bekendgemaakt.
Het is natuurlijk maar net hoe je het leest.
-Het gaat over Duisenberg
-Er is achter de schermen al hard gewerkt
-en, de verwachting is een deel van de inleg terug......
Ik weet wel dat het er zo niet letterlijk staat. Maar dat is wat ik bedoel: laat je ook niet gek maken door de berichtgeving van Dexia!
MAAR BLIJF WEL OP JE HOEDE.
Groeten Hans A
Piet, ga nou niet gedupeerden nog verder de put in praten. Als rechtszaken worden aangehouden, dan is dat slechts een beetje uitstel. Na 3 jaar wachten kan dat beetje uitstel er ook nog wel bij, het verandert niks aan onze winstkansen.Als we nu niets doen dan gaan we dit verliezen.
Droom maar lekker verder, Hollander!
Beste Hans,
"Een deel van de inleg terugkrijgen zegt absoluut niets" Immers indien wat je terugkrijgt, af moet trekken van de restschuld, dan blijft weer een schuld over!
"Een deel van de inleg terugkrijgen zegt absoluut niets" Immers indien wat je terugkrijgt, af moet trekken van de restschuld, dan blijft weer een schuld over!