LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] de stap gezet
de stap gezet
Deze maand zat ik enorm in twijfel om mijn Contracten te verkopen, afhankelijk van de koers zou dan mijn restschuld af- cq toenemen. Ik vond het uiterst moeilijk om daarvoor een datum vast te stellen en weet niet of ik in het geval van tussentijdse verkoop juridisch ook mijn inleg kwijt ben en de reeds geleden verliezen op afgelopen Contracten. Met behulp van de modelbrief op www.leaseverlosser.nl heb ik op 15 december 2004 de stap gezet om de Contracten nietig te verklaren en de automatische incasso van 312 euro stop te zetten. Ik kan nog niet goed inschatten wat Dexia nu gaat doen. Gaan zij de Contracten verkopen, omdat er niet meer betaald wordt, houden ze me alleen maar aan de betalingsverplichting, doen ze een voorstel tot schikking (heb het Dexia aanbod nooit geaksepteerd). Hoe word ik juridisch ondersteunt ? Uiteraard heb ik me aangemeld bij diverse belangenorganisatie, zoals pay-back en leaseverlosser om in ieder geval juridische steun te krijgen. Ben inmiddels al jaren lid van leaseverlies. Weet iemand of ik iets heb aan mijn DAS rechtsbijstandverzekering ?
Kortom een belangrijke stap om niet het verlies en de praktijken van Legio Lease te aksepteren door jarenlang verlies te moeten verwerken, bijbetalingen te verrichten, spaargeld te zien verdwijnen en voor het eerst van mijn leven een schuld te hebben.
Kortom een belangrijke stap om niet het verlies en de praktijken van Legio Lease te aksepteren door jarenlang verlies te moeten verwerken, bijbetalingen te verrichten, spaargeld te zien verdwijnen en voor het eerst van mijn leven een schuld te hebben.
Re: de stap gezet
roba,
Tweede stap; neem contact op met Piet Koremans!! Doen!!
Tweede stap; neem contact op met Piet Koremans!! Doen!!
hartelijk dank voor je snelle reactie, heb vandaag mijn modelbrief gemailed naar de heer Koremans. Ben reuze benieuwd !
groetjes,
Roba
groetjes,
Roba
Je kunt alleen aanspraak op je rechtsbijstandverzekering (DAS) als je destijds een aanvulling heb bij verzekerd.
Het zal je niet meevalleen wand de DAS doet alles om je niet te helpen.
En als je helpen dan hebben ze eigen advocaten waarmee ze samenwerken.
Maar kijk uit wat je krijgt wand mij ervaring met de DAS is een ramp
Het zal je niet meevalleen wand de DAS doet alles om je niet te helpen.
En als je helpen dan hebben ze eigen advocaten waarmee ze samenwerken.
Maar kijk uit wat je krijgt wand mij ervaring met de DAS is een ramp
Wie heeft ervaring met ARAG i.v.m. Leasekwesties?
Vrg
Pluutje
Vrg
Pluutje
Thoompy: Het alternatief dat geboden wordt door DAS is Huisadvocaten.
http://www.das.nl
Pluutje, geloof het of niet: Croosjes!
http://www.das.nl
Pluutje, geloof het of niet: Croosjes!
Geplaatst op 25 Sep 2004 23:22 door croosjes
mijn eigen proces wordt betaald door rechtsbijstandsverzekering ARAG en dat kunnen maar weinig oprichters of bestuurders zeggen en niemand hoeft geronselt te worden of onder dwang mee te doen.Want ze maken zelf de keus en mogen andere burgers ook niet dwingen mee te doen
pluutje,welke vraag heb jij over ARAG/D rechtsbijstandsverzekering?hoe ben je verzekerd?
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Pipa,
Dank je wel!
Andre,
Hoe lang moet je verzekerd zijn bij Arag wil je gebruik kunnen maken van hun diensten?
Ik was al verzekerd bij Arag maar pas sinds Augustus j.l. voor Vermogen e.d.
Natuurlijk kan ik dit ook aan Arag vragen maar het leek mij nuttig om iemand met 'praktijkervaring' te raadplegen!
Mvrg,
Pluutje
Dank je wel!
Andre,
Hoe lang moet je verzekerd zijn bij Arag wil je gebruik kunnen maken van hun diensten?
Natuurlijk kan ik dit ook aan Arag vragen maar het leek mij nuttig om iemand met 'praktijkervaring' te raadplegen!
Mvrg,
Pluutje
Vaak is het zo dat als deze kosten worden vergoed, dat men alleen aanspraak kan maken op enige bijstand indien de zaak in kwestie na datum van afsluiten van de verzekering is ontstaan.
mvr.
Stefan.
mvr.
Stefan.
Stefan,
Begrepen! Vermoedde het al. Dank je wel.
Mvg
Pluutje
Begrepen! Vermoedde het al. Dank je wel.
Mvg
Pluutje
pluutje
Geplaatst op 19 Dec 2004 20:35 door pluutje
--------------------------------------------------------------------------------
Pipa,
Dank je wel!
Andre,
Mvrg,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
antw: Meestal een paar maanden moet je lid zijn om gebruik te kunnen maken van de ARAG diensten.
antw: Waar het om gaat dat u kan aantonen voor dat u wisselde van bijvoorbeeld: b, c of d voorwaarden. De voorwaarde verandering wou u dat doen omdat u wist van de aandelenlease of veranderde u dit voor iets anders? Dit is erg belangrijk!!!! Te bewijzen aan ARAG.
antw: Als je aan de voorwaarde voldoet als bovengenoemde antw: wordt doorverwezen naar een advocaat die ARAG betaald en anders niet.
Vrgr.Andre
Geplaatst op 19 Dec 2004 20:35 door pluutje
--------------------------------------------------------------------------------
Pipa,
Dank je wel!
Andre,
Mvrg,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
antw: Meestal een paar maanden moet je lid zijn om gebruik te kunnen maken van de ARAG diensten.
antw: Waar het om gaat dat u kan aantonen voor dat u wisselde van bijvoorbeeld: b, c of d voorwaarden. De voorwaarde verandering wou u dat doen omdat u wist van de aandelenlease of veranderde u dit voor iets anders? Dit is erg belangrijk!!!! Te bewijzen aan ARAG.
antw: Als je aan de voorwaarde voldoet als bovengenoemde antw: wordt doorverwezen naar een advocaat die ARAG betaald en anders niet.
Vrgr.Andre
Oke Andre,
Helemaal duidelijk!
Bedankt voor de uitleg
Vrg
Pluutje
Helemaal duidelijk!
Bedankt voor de uitleg
Vrg
Pluutje
Astrit, Zie hieronder het tussen haakjes geplaatste! Mvg, Pluutje
Geplaatst op 19 Dec 2004 20:35 door pluutje [Quote]
Pipa,
Dank je wel!
Andre,
{Ik was al verzekerd bij Arag maar pas sinds Augustus j.l. voor Vermogen e.d.}
Geplaatst op 19 Dec 2004 20:35 door pluutje [Quote]
Pipa,
Dank je wel!
Andre,
{Ik was al verzekerd bij Arag maar pas sinds Augustus j.l. voor Vermogen e.d.}