Nou, nou die meneer Wauws Welling die heeft echt goed nagedacht,
hij heeft weer een slager gevonden die zijn eigen vlees keurd.
Hadden we dat zwijn van Dokters van Leeuwen en die slappe hap van de DSI nu heeft Wauws Wellink een voorzetje voor een oplossing, Werkeloze Wimpie Duisberg die een legen beurs heeft en nog wat moet bij klussen.
Wat denken die hoge blaaskaken van de bank nou eigenlijk, dat we weer eens wachten op een zogenaamde oplossing, val toch dood bankentuig en betaal je gedupeerde.
Alle rechtzaken worden gewonnen en de ene naar de andere zaak halen we gewonne binnen, zorgplicht, huurkoop.wck enz, wat moeten we nog schikken?
Was het vorig jaar nog de hoogmoet van de banken nu is het de gerechtigheid voor de gedupeerden.
WE KLEDEN AEGON EN DEXIA UIT, SMEREN DE DIREKTIE IN MET PEK EN VEREN EN JAGEN ZE DE GRENS OVER.
De belgische tiran van Dexia heeft meerdere malen een verzoek tot onderhandelen gehad van diverse groepen en verenigingen, maar alee iek ga nie met u spreken want iek eb gelijk, o ja Bruneel? En dan dat hazelipke van Aegon die et ook niet neuk fint foor de geduperden en ook geen ruzie meer wil binnen de bankwereld, gezwam je voeld de hete adem van de gedupeerden al in je nek en weet dat je zwaar nat gaat in de rechtbank.
Al deze Pronkhanen van de banken en van de regeing die nu ineens zo begaand met u zijn krijgen nu een koekje van eigen deeg.
STOP MET BETALEN EN GA NAAR DE RECHTEN EN VAL AL DIE OPLICHTINGS BANKEN AAN, OPLICHTER HOREN IN DE BAK.
WIE LAAT ZICH NOG EEN TWEEDE KEER BEDONDEREN, WIJ TOCH NIET ZEKER!!!!!!
Zo dit moest ik even kwijt want ik word bijna vuurgevaarlijk van die klucht die er weer door de banken word opgevoerd.
Maak de mensen maar weer blij met loze praat en laat ze maar weer in de val lopen. Dit is helpen van in bankwereld en volgens Gekke Gerritje Zwalm.
Wanneer word er eens een grote schoonmaak gehouden in deze bananenrepubliek. Waarom jagen we al oplichters niet gewoon over de kling.
We weten inmiddels dat alle bestuurders van banken en grote bedrijven oplichters blijken te zijn , Dus weg met dat tuig en de macht weer aan het volk.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De volgende slager die zijn eigen vlees keurd.
Re: De volgende slager die zijn eigen vlees keurd.
Johan1,
Als ik me niet vergis vertegenwoordig jij o.a. PAL.
Hoewel ik in grote lijnen eens ben met je stelling kan ik me niet vinden in het radicalisme wat je neer pent. Wellicht een tip om dergelijke uitspraken van over de kling jagen namens PAL achterwegen te laten. Dit komt ons gedupeerden niet ten goeden en brengt ons schade toe.
H, Klaas
Als ik me niet vergis vertegenwoordig jij o.a. PAL.
Hoewel ik in grote lijnen eens ben met je stelling kan ik me niet vinden in het radicalisme wat je neer pent. Wellicht een tip om dergelijke uitspraken van over de kling jagen namens PAL achterwegen te laten. Dit komt ons gedupeerden niet ten goeden en brengt ons schade toe.
H, Klaas
-
dexia haalt je keer op keer het bloed onder de nagels vandaan...
o..o..o.. hoe lang zou dat goed gaan?
Waarom proberen ze keer op keer er onder uit te komen om toch maar niet het bewijs dat ze ook daadwerkelijk de aandelen hebben gekocht te hoeven leveren? Wat hebben ze te verbergen? Waarmee moet duisenberg ze helpen?
In hoeveel bochten gaan ze zich nog wringen?
o..o..o.. hoe lang zou dat goed gaan?
Waarom proberen ze keer op keer er onder uit te komen om toch maar niet het bewijs dat ze ook daadwerkelijk de aandelen hebben gekocht te hoeven leveren? Wat hebben ze te verbergen? Waarmee moet duisenberg ze helpen?
In hoeveel bochten gaan ze zich nog wringen?
Johan 1,
Deze posting mag ik wel, alleen dat over de kling jagen gaat me iets te ver!!
Dat met pek en veren en zo dat lijkt me wel iets!
Maar eerst alles terug
Deze posting mag ik wel, alleen dat over de kling jagen gaat me iets te ver!!
Dat met pek en veren en zo dat lijkt me wel iets!
Maar eerst alles terug
Ik wil dat mensen eens meer gaan nadenken en door de zaak eens wat
harder en onverschilliger neer te zetten de strijd heviger te krijgen.
Mensen we zijn véél te lief voor dit boeventuig, jou gezin word aan de bedelstaf gedwonen door deze oplichters, jou geluk gaat kapot aan de eerzucht van deze rijkaards, jou gezondheid gaat naar de bliksem door deze topsporters in de criminaliteit.
We moeten de zaak verharden en nergens genoegen meer mee nemen, jou levensgeluk is door sluwe, doortrapte, hoogopgeleide, mensonwaardige oplichters bewust kapot gemaakt omdat zij veel geld willen verdienen aan jou ellende ne armoede.
Jou kinderen staan straks buiten spel omdat jij de studiekosten niet meer kan ophoesten terwijl Bruneel zijn kinderen in Leuven op de universiteit zitten.
Daar moet je voor vechten en daarvoor ga ik door het vuur als het moet.
Niemand doet dit mijn gezin aan en niemand heeft het recht om op deze wijzen 600.000 gezinnen zo naar de donder te helpen en toch doen deze heren het gewoon en ze worden nog geholpen door Sommewille en de consumentenbond ook.
Al deze gladjakkers geven geen donder om jou gezin en om jou, voor hun zijn we nog minder dan het vuil onder hun veel te dure Armani-schoenen.
Maar wel weer de indruk geven dat ze jou en al die andere gaan helpen, weer liegen en slijmen voor de camera en de indruk geven dat het opgelost gaat worden, nou mooi niet.
Die getekent heeft is alles kwijt, jij bent al geholpen, ja naar de zijlijn als paria van de maatschappij die je nog mag zien vanaf de zijkant maar waar je geen deel meer uitmaakt.
Die geen egaaleaser is word de restschuld kwijtgescholden en wie wel egaleaser is kan vechten tot aan de hoge raad en dan is Dexia toch ineens failliet.
Dit is misschien iets te zwart/wit maar ik zal er niet ver naast zitten want ik ken de heren van de bankwereld onderhand maar al te goed.
Wij zijn in de rechtzaal veel te sterk voor Dexia en dadelijk Aegon en ze voelen dat het veel heel veel geld gaat kosten als we bewijzen dat die aandelen nooit zijn gekocht en dat de wck wel degelijk van toepassing is en dat er nog vele andere wegen zijn om ons gelijk te halen waar ook terwereld we moeten gaan.
Nederland is het Pallermo van het noorden en het word tijd dat we die bestuursmaffia van dit land een grondig aanpakken en aanvallen.
harder en onverschilliger neer te zetten de strijd heviger te krijgen.
Mensen we zijn véél te lief voor dit boeventuig, jou gezin word aan de bedelstaf gedwonen door deze oplichters, jou geluk gaat kapot aan de eerzucht van deze rijkaards, jou gezondheid gaat naar de bliksem door deze topsporters in de criminaliteit.
We moeten de zaak verharden en nergens genoegen meer mee nemen, jou levensgeluk is door sluwe, doortrapte, hoogopgeleide, mensonwaardige oplichters bewust kapot gemaakt omdat zij veel geld willen verdienen aan jou ellende ne armoede.
Jou kinderen staan straks buiten spel omdat jij de studiekosten niet meer kan ophoesten terwijl Bruneel zijn kinderen in Leuven op de universiteit zitten.
Daar moet je voor vechten en daarvoor ga ik door het vuur als het moet.
Niemand doet dit mijn gezin aan en niemand heeft het recht om op deze wijzen 600.000 gezinnen zo naar de donder te helpen en toch doen deze heren het gewoon en ze worden nog geholpen door Sommewille en de consumentenbond ook.
Al deze gladjakkers geven geen donder om jou gezin en om jou, voor hun zijn we nog minder dan het vuil onder hun veel te dure Armani-schoenen.
Maar wel weer de indruk geven dat ze jou en al die andere gaan helpen, weer liegen en slijmen voor de camera en de indruk geven dat het opgelost gaat worden, nou mooi niet.
Die getekent heeft is alles kwijt, jij bent al geholpen, ja naar de zijlijn als paria van de maatschappij die je nog mag zien vanaf de zijkant maar waar je geen deel meer uitmaakt.
Die geen egaaleaser is word de restschuld kwijtgescholden en wie wel egaleaser is kan vechten tot aan de hoge raad en dan is Dexia toch ineens failliet.
Dit is misschien iets te zwart/wit maar ik zal er niet ver naast zitten want ik ken de heren van de bankwereld onderhand maar al te goed.
Wij zijn in de rechtzaal veel te sterk voor Dexia en dadelijk Aegon en ze voelen dat het veel heel veel geld gaat kosten als we bewijzen dat die aandelen nooit zijn gekocht en dat de wck wel degelijk van toepassing is en dat er nog vele andere wegen zijn om ons gelijk te halen waar ook terwereld we moeten gaan.
Nederland is het Pallermo van het noorden en het word tijd dat we die bestuursmaffia van dit land een grondig aanpakken en aanvallen.
-
Johan je hebt helemaal gelijk.
Lfs Ad
Lfs Ad
insgelijks, namens een ander product van die boeven,
www.koersplandewegkwijt.nl
Alles wat met Aegon te maken heeft = puinhoop!!!!
www.koersplandewegkwijt.nl
Alles wat met Aegon te maken heeft = puinhoop!!!!