Hoi
Via internet ben ik op deze site gekomen, en heb een vraag over Defam garantie certificaten.. contract die afgelopen week afliep..
--Ik heb in 2002 via Defam een effectenlease afgesloten voor 6 jaar.. waarbij 48 certificaten zijn aangekocht voor E 100 p/st. de betaling is/was E 35,- per maand.
Nu vandaag/deze week is dit contract afgelopen, ik heb netjes de hele termijn (6 jaar) betaald >(E 2.520). en de certificaten zijn afglopen week verkocht voor E124,57 voor een totaal van E 5.979.18 (kreeg afschrift van fortis vandaag in de bus..
Mijn vraag is, krijg ik nu een "winst" van E 1.179 uitbetaald.?. Of zit er nog een addertje onder het gras.. (uiteraard heb ik 72x35 betaald, en overall natuurlijk wel een verlies gehad, maar dit neem ik op de kop toe, als er een uitbetaling volgt..)
Inleg 4.800
termijn 72 x 35 = 2.520
waarde bij verkoop 5.979
Restand >> 5.979 - aanschaf 4.800 = 1.179 + (klopt dit ?)
Wanneer zal men overgaan bij uitbetaling indeze heeft hier iemand ervaring mee.. ..?
Ik zal u heel vriendelijk danken als u deze vraag(en) voor mij kunt beandwoorden. als je alles leest op internet wordt je een beetje bang van alle toestanden.. omtrent Defam/lease en dergelijke..
Met heel veel vriendelijke groeten, en dank voor iedere reactie..
Leon
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] defam effectenlease contract afloop..
-
Re: defam effectenlease contract afloop..
www.iex.nl/marktplaats/default.asp?articleID=5732
dit vond ik op internet. zeker de moeite waard om eens door te lezen
Janny
dit vond ik op internet. zeker de moeite waard om eens door te lezen
Janny
-
hoi,
Ja ik had via google dat iex text ook gevonden, echter staat er niet bij een situatie als je de 6 jaar hebt uitgezeten, en er mogelijk bij een koersverhoging een uitbetaling moet volgen..
In iedergeval van harte bedankt voor je moeite..
grtz.. leon
Ja ik had via google dat iex text ook gevonden, echter staat er niet bij een situatie als je de 6 jaar hebt uitgezeten, en er mogelijk bij een koersverhoging een uitbetaling moet volgen..
In iedergeval van harte bedankt voor je moeite..
grtz.. leon
LeonLimburg66,
uit je rekensommetje valt dus op te maken dat je een VERLIES hebt geleden van euro.1341,-- Even los nog de derving van rente wanneer je maandbetalingen gewoon op een spaarrekening had gezet.
Tel uit je winst ! En met dank aan DEFAM en misschien een beetje eigen onoplettendheid.
uit je rekensommetje valt dus op te maken dat je een VERLIES hebt geleden van euro.1341,-- Even los nog de derving van rente wanneer je maandbetalingen gewoon op een spaarrekening had gezet.
Tel uit je winst ! En met dank aan DEFAM en misschien een beetje eigen onoplettendheid.
Hoi Leon,
Heb je nog bericht gekregen van Fortis. Ik ben namelijk benieuwd of je berekening nog klopte?
Heb je nog bericht gekregen van Fortis. Ik ben namelijk benieuwd of je berekening nog klopte?