LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dexia actief

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Dexia actief

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Als wanbetaler kreeg ik gisteren van Dexia een grote envelop met daarin een lange brief van 2 kantjes waarin ze uitlegden dat ze veel vragen en ook wel klachten kregen over leasecontracten.
Daarom deden ze er een bijlage bij van maar liefst 7 kantjes!.

Wat erin stond?
Dat ze er juridisch heel goed voor staan.
Ze gaan op ALLE beschuldigingen in met uitspraken van deskundigen die Dexia in het gelijk stellen.
'k Dacht even dat de bijlage niet voor mij maar voor een rechter bedoeld was.
Ook noemen ze iedereen die verheugd is over het bereikte principe-accoord!
En tussendoor de bekende dreigingen dat je gewoon moet betalen, anders via een INCASSOBURO!.
En als je echt niet kan betalen dan is er altijd een regeling/oplossing op maat voor je. Details volgen na de einduitslag.
Maar svp eerst ja stemmen (dan zijn ze tenminste van SLV af en kunnen ze onbelemmerd hun eigen strategie uitvoeren).

Mensen die minder achtergrondinformatie hebben durven na het lezen van zo'n brief zeker geen NEE meer te stemmen.

Wat een schurken om alleprocessen die ze verloren hebben zo te verzwijgen.
Lijkt veel op misleiding zoals in de folders ......

gr. OD.

zoex
Berichten: 407
Lid geworden op: 18 nov 2003 08:37

Re: Dexia actief

Ongelezen bericht door zoex »

Waarom zou Dexia dan zoveel moeite nemen om mensen brieven van zeven kandjes te gaan sturen als ze er zo van overtuigd zijn dat ze juridisch zeer sterk staan.

Pure manipulatie en bangmakerij door dat smerige criminele tuig.
Ze weten ook wel dat ze de bietenbrug opgaan maar ze proberen nog even d.m.v. misleiding etc. om zoveel mogelijk geld binnen te halen.

Jondalar
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 mei 2005 16:05

Re: Dexia actief

Ongelezen bericht door Jondalar »

Ik heb helemaal niets gehad terwijl ik 6 contracten heb. Ik loop al via een advocaat (leasepreces) dus denk ik dat ze een selectie hebben gemaakt??

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Dexia actief

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Ik heb ook niets gehad, wij procederen via Ton (eegalease).
Maar wat niet is, kan nog komen :D

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Dexia actief

Ongelezen bericht door Janny »

zou het kunnen, dat ik niets krijg omdat we aan dexia meegedeeeld hebben dat we geen contact meer wensen. Dat alle contacten moeten lopen via mijn advocaat?
Daardoor wordt ik niet iedere keer weer met hun campagnes lastig gevallen. en ben niet weer iedere keer van slag als er post of id. komt.

Ik kon zelfs geen brieven meer openmaken uit angst voor Dexia post.

Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 08 jun 2005 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

blackbirdy
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 apr 2005 13:27

Re: Dexia actief

Ongelezen bericht door blackbirdy »

ik krijg de indruk dat iedereen die een relatie met Dexia heeft deze (standaard)brief heeft ontvangen of nog ontvangen zal.
Eind mei heb ik deze brief ontvangen en doorgestuurd naar Leaseproces, die mijn belangen behartigt. Voor mij geen reden om me druk te maken, er staan alleen dingen in die we al van Dexia weten.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Dexia actief

Ongelezen bericht door Hans A »

Leuk voor de open haard!!!

Dexia voegt een aantal A4-tje bij met Dexia's standpunten/meningen en noemt dit "Dexia's JURIDISCHE POSITIE" :? :?: :? :?:

Volgens mij kun je beter naar de uitspraken kijken. Dan weet je beter wat de jurische positie van Dexia is :P :P :P :P

Groeten Hans A

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Dexia actief

Ongelezen bericht door Hans A »

Zie deze bokkesprongen als teken dat Dexia zeer zwak staat.
Alles wordt geprobeerd om ons maar te laten instemmen met dit akkoordje. Dexia beseft geen kant op te kunnen.
Weiger deze schikking, er zit wel iets beters in het vat.
Dexia zal zeker niet tot het uiterste procederen. Daarvoor heeft ze te veel verloren: huurkoop/eegalease, Wck, zorgplicht, dwaling en dat de aandelen ooit gekocht zijn kan dexia niet bewijzen.
Nee Dexia ziet het via de rechter niet meer zitten en gooit het daarom over een andere boeg. En voorlopig gebeurd er dit jaar niets meer!
Laat je niet gek maken, de paniek zit bij Dexia!

Gr Hans A

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Dexia actief

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Enkele maanden geleden heb ik de laatste aanmaning tot betalen gekregen.
Ik heb toen geantwoord dat als ze geld van mij verwachten ze lang kunnen wachten en dat er een claim van mij naar de rechter onderweg is tot terugbetaling van de inleg.
In hun brief maken ze er melding van dat alle correspondentie die ze ontvangen van dezelfde strekking is en daarom een "standaard" brief.
Maar wel 8 weken later en VOOR 20 juni!
OD.

Gesloten