Gisteravond het debacle van de Vergadering van Fortis, de boze beleggers spraken uit dat de directie enkel gangsters uit de dertiger jaren zijn met hun dreigementen, men moet praten met de gedupeerden en niet over het hoofd van de gedupeerden beslissingen doordrukken dat is een arrogante Frans-Belgische methodiek, of wel een smerig spelletje in de strot douwen.
En ander programma gisteravond, had het over bepaalde instrumenten te gebruiken waardoor de inleg altijd behouden blijft, dat was het
programma SLAPEND RIJK, de leasebanken hadden dat ook wel kunnen doen, niet waar en vooraf vragen of er buffers waren en niet achteraf,
dat zijn smerigespelletjes
Dergelijke zaken zijn zowel door Aegon, Dexia, Fortis, Levob totaal
veronachtzaamd.
bedankt voor die klantgerichtheid t.o.v. van mensen die vertrouwen in banken hadden, dat komt nooit meer terug
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia kondigt maatregelen aan
Re: Dexia kondigt maatregelen aan
Diegenen die nu nog banken - verzekeringen - tussenpersonen - en het merendeel van de makelaars vertrouwen zijn wel heel naief of ontzettend dom. Je wordt overal getild en bedrogen. Typisch dingen die je vroeger alleen maar in Amerika zag maar u ook gemeengoed in Europa zijn.
In dit rjjtje kun je ook telecom bedrijven en bedrijven opnoemen die het niet zo nauw nemen met klantvriendelijkheid en weinig tot geen service verlenen en de klant alleen maar zien als een levende flappentapper.
In dit rjjtje kun je ook telecom bedrijven en bedrijven opnoemen die het niet zo nauw nemen met klantvriendelijkheid en weinig tot geen service verlenen en de klant alleen maar zien als een levende flappentapper.
Re: Dexia kondigt maatregelen aan
Sailors!
Niets aan toe te voegen,behalve DSB bank waar ik de flappentapper(melkkoe) voor ben
Dit is exact hoe ik de dagelijkse werkelijkheid ervaar!
Speciaal te noemen nog,incasso buro's,winkels die je oplichten met allerlei rotzooi kaarten,nep KVK facturen,Energie bedrijven,Ebay en Paypal oplichting ivm kopers en verkopers,etc etc.
Overvallen worden als je een weekje op vakantie gaat(mij 2 x gebeurd in Frankrijk(niks luxe,weekje naar vrienden)
Mijn vriendin afgelopen zomer op grens van Belgie Frankrijk(gas in de auto gespoten,verlamd maar bewust totaal gestript,roemenen)kun je ook geen incidenten meer noemen
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Inderdaad misdaad loont!
Ook heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld in eigen land als tegenwoordig!
Je kunt toch echt niets of niemand meer vertrouwen!
Mattie
Niets aan toe te voegen,behalve DSB bank waar ik de flappentapper(melkkoe) voor ben
Dit is exact hoe ik de dagelijkse werkelijkheid ervaar!
Speciaal te noemen nog,incasso buro's,winkels die je oplichten met allerlei rotzooi kaarten,nep KVK facturen,Energie bedrijven,Ebay en Paypal oplichting ivm kopers en verkopers,etc etc.
Overvallen worden als je een weekje op vakantie gaat(mij 2 x gebeurd in Frankrijk(niks luxe,weekje naar vrienden)
Mijn vriendin afgelopen zomer op grens van Belgie Frankrijk(gas in de auto gespoten,verlamd maar bewust totaal gestript,roemenen)kun je ook geen incidenten meer noemen
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Inderdaad misdaad loont!
Ook heb ik me nog nooit zo onveilig gevoeld in eigen land als tegenwoordig!
Je kunt toch echt niets of niemand meer vertrouwen!
Mattie